Film Yorum | Electric Slide (Suç Zinciri)


Jim Sturgess'i maalesef biraz geç keşfetmişlerdenim. "Cloud Atlas"ta kendisine hiç dikkat etmemişken, "Upside Down"da onu izlemek keyif vericiydi. Tabii sonrasında kendisini takip etmeye başladım ve son dizisi "Feed The Beast"in de sürekli izleyicilerindenim.

"Electric Slide"(Suç Zinciri) dikkatimi, tamamen Mr.Sturgess yüzünden çekti. Konusunu da oldukça ilginç buldum, ee kadroda da Patricia Arquette, Christopher Lambert ve Chloe Sevigny'i görünce "kaçmaz bu film" dedim. Dedim ama demeseymişim iyiymiş.

Eddie Dodson adlı kibar ve yakışıklı bir banka soyguncusunun yer yer komik hikayesinin anlatıldığı film beklediğim kadar tat vermedi bana, hatta kimi yerlerde oldukça sıkıldığımı söyleyebilirim.




Konu çok ilginç:

80'li yıllarda 7 ay içinde tam 64 banka soyan ve bunu kuru sıkı bir tabanca ve veznedarlara söylediği tatlı sözlerle başaran bir Casanova-soyguncunun hikayesi. Bu rolü de Sturgess canlandırıyor.İşte sorun da bana tam burada başlıyor. Nedense Sturgess bu rol için biraz hafif, inandırıcılıktan uzak gibi.



Biraz sarkastik biraz da çapkın bir karakter olan Eddie'yi düşündüğümüzde Sturgess'in bu rol için biçilmiş kaftan olduğunu düşünebiliriz ama ben o komik sapkasıyla kendisini bir banka soyguncusu olarak göremedim :(

Christopher Lamber sert abi rolüne yakışmış, Arquette filme tat versin diye araya serpiştirilmiş sanırım. Sturgess'le başrolü paylaşan Isabel Lucas görsel olarak filme çok yakışmış. Bir model-oyuncu olan Lucas'ı bundan sonra beyazperdede daha sık görebiliriz.




Sonuç olarak; sıkı bir aksiyon filmi beklemeyin. Sadece Sturgess hayranlarının keyifle izleyebileceği bir film "Electric Slide" (Suç Zinciri)

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.