Favori Yaz Ürünlerim



Geçenlerde sevgili Makyaj Kelebeği çok güzel bir post hazırlanmış. Yaz aylarında kullanmayı sevdiği ürünleri toplamış.

Bu tarz yazıları çok seviyorum. Çünkü hem almak istediğim ürünler varsa, hakkında bilgi sahibi oluyorum hem de blog sahibinin beğendiği ürünleri aklımın bir köşesine yazıyorum. Reklamdan çok olumlu yorumlara göre alışveriş yapıyorum çünkü...

Neyse, bu yazıyı okuduktan sonra neden ben de böyle bir yazı hazırlamıyorum dedim ve ufak bir toplama yapıverdim.

Clinique Moisture Surge
Bir arkadaşımda denemiş ve bayılmıştım. Anında nem kazandıran ve cildi yumuşak yapan bir krem. Çok memnunum, tekrar alacağım ürünlerden.

Seduce Body Spray
Watsons alışverişlerimin vazgeçilmezi. Sürekli çantamda gezdi benimle. 

Fa Pink Passion Roll-on
Minik olması benim için güzel bir özellik, taşıması kolay. Kokusunu sevmeyen de var ama beni rahatsız etmiyor. Koruyuculuğunu da başarılı buluyorum.

Avon Magix Illuminating Face Perfector
Alırken bu kadar iyi bir performans vereceğini beklemiyordum. Makyaj bazı olarak da kullanıyorum ama sıcak yaz günlerinde -makyaj yapmak istemediğimde- sadece bu ürün bile fark edilir bir canlılık, aydınlık veriyor. Ben beğendim.

Toni&Guy Deniz Tuzu Spreyi
Bitirdiğim kaçıncı şişe. Saçlarımı biraz kurutsa da verdiği o doğal, beach wave dalgalara bayılıyorum. 



ELF Shimmer Palet
Işıltıyı yazın kullanmayacağız da ne zaman kullanacağız değil mi ama? Bu paleti çok seviyorum ve bu yaz bol bol kullandım. 

Too Faced "Lemon Drop" Far Bazı
Yağlıya dönül cildiniz varda bazlar zaten vazgeçilmezlerinizdir. Sıcakları da hesaba katarsak Too Faced iyi bir performans çıkardı. Zaten bitmesine de az kalmış.

Cettua Yağ Emici Mendil
Vazgeçilmezlerimden. Yağlıya dönük karma ya da yağlı cildiniz varsa resmen kurtarıcı. Anınva cildinizdeki o parlamayı alıyor. Yaz boyu makyaj çantamdan eksik olmayan ürünlerden.

H&M Nudes Far Paleti
Yaz aylarında hafif makyaj yapmayı sevdiğim için nude tonları tercihim oluyor. Bu palet sürekli elimin gittiği bir ürün oldu.



The Body Shop Shimmer Waves
Body Shop'un en beğendiğim 1-2 ürününden biri. Hafif ışıltısıyla mükemmel bir bronz aydınlatıcı.

Sephora "Western Leather" Far
Gözkapağı gölgelemesi için kullandığım, rengini de çok sevdiğim mini mini bir far.

The Balm Mary-Lou Manizer
ELF ile dönüşümlü kullandığım, The Balm'in en başarılı ürünlerinden biri. Gratis'e uğradığınızda bakmadan geçmeyin derim.

Deborah Allık "Rosa Pesca"
Bronz yerine hafif bir pembelik tercih ettiğimde kullandığım mükemmel renkteki allığım. Kesinlikle yine yeniden alırım.Verdiği o tatlı pembeliği, doğal duruşu çok seviyorum.


Golden Rose Eyeliner
Eyeliner çekmek benim için ölüm. Hele o ince uçlular yok mu asla istediğim gibi yapamıyorum. Bu eyeliner hem daha kalın uçlı olduğu için hem de gayet kalıcı olduğu için yıllardır vazgeçemediğim ürünlerden.

Clinique High Impact Rimel
Tester boy, tam çantaya atmalık. Yaz kış rimel olmazsa olmazlardan...

The Balm Stainiac Lip&Cheek Tint
Bu da yaz boyu kullanıp bitirmek istediğim ürünlerden. Özellikle bronz tende duruşu bence harika. Rengi hoş bir pembe-kırmızı, tam bu mevsim için yani...

Make Up For Ever Ultra HD Fondöten
Yazın özel günler dışında fondöten kullanmayı pek sevmiyorum. Az ama öz kullandığım ürünlerden. Yazımı şurada okuyabilirsiniz.

L'oreal Elseve Mucizevi Bakım Yağı
Yazın kuruyan saçlarım için tercih ettiğim bir ürün. Yağlı bir his bırakmıyor ve hemen nüfuz ediyor, ayrıca saçlarımı yumuşacık yapıyor. Kokusu da miss.



İşte benim yazın kullandığım favori ürünlerim.
Siz de böyle bir yazı hazırladıysanız linkinizi bırakın, hemen ziyarete gelirim.



Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.