Make Up For Ever Ultra HD Fondöten

İyi bir fondöten kullanıcı değilim açıkçası. Az alırım öz alırım. Çünkü cildimi kapatan, zamanla ağırlaşan ürünleri sevmiyorum. Cildimde gizlenmesi gereken tek sorun cilt tonu farklılıklarım. Kolayca lekelenen bir cildim var. (30 faktör kullanmama rağmen geçen alnım aniden beliren kalp şeklindeki güneş lekem hala benimle:p)Bu nedenle hafif ve ince fondötenler daima tercihim.

Make Up Forever'ın bu ürünü pek bir seviliyor. En önemli özelliği fotoğrafta "yokmuş" gibi durması, canlı ve pürüzsüz bir görünüm vermesi. Üstelik artık daha ultra.

Peki bunları gerçekleştiriyor mu?
Öncelikle benim en dikkat ettiğim konuya gelelim. Yapı olarak incecik bir ürün. Kapatıcık isteyenler için yetersiz, benim gibi doğal görüntü isteyenler için oldukça uygun bir ürün.

Kolayca cilde yediriliyor, oldukça akışkan. Kullanmadan önce şişesini çalkalamanız gerekiyor diyeyim siz anlayın. Ben genel olarak fırçayla kullanıyorum ama parmakla da oldukça başarılı sonuç verdiği söyleniyor.

Pembe ve sarı alt tonlu ciltlere uygun farklı renkleri var. Bu konuda ürün inanılmaz seçenek sunuyor. Her cilt tonuna uyan bir renk mutlaka bulabilirsiniz.
Gelelim benim biraz sıkıntı yaşadığım duruma. Karma bir cilt tipine sahibim. Bu cilde sahip olanlar bilir, baz kullansak dahi, günün ilerleyen saatlerinde makyaj kusma yapabiliyor, en önemlisi parlama yapabiliyor -ki bu görüntüden nefret ediyorum. Bu fondöten de maalesef bu parlamayı yaptı. Tabii cilt parlaması için oldukça hazırlıklıyım. Yanımda daima Cettua'nın yağ emici mendillerini taşıdığım için, biraz olsun önüne geçebiliyorum. Denemeyenlere de tavsiye ederim.

Ben  4-5 ay önce 120 TL'ye almıştım Sephora'dan önce ama şu an ne kadar bilemiyorum. Cilt ürünlerinde istediğiniz performansı yakalıyorsanız ve kaliteli bir marka olduğunu düşünüyorsanız paraya acımayın derim. Cildiniz deneme tahtası değil çünkü.

Sonuç olarak Make Up For Ever Ultra HD fondötende yoğun kapatıcılık isteyenleri biraz hayal kırıklığına uğratacak ama hafif ve doğal görünüm arayanların memnun kalacağı bir ürün diyebilirim.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.