Mini Watsons Alışverişim


Bir süredir kozmetik alışverişinde tutumlu davranmaya gayret ediyorum. Çünkü makyaj masam, masa değil mini bir kozmetik dükkanı... Onlarca far, allık, ruj ama benim elim hep aynı ürünlere gidiyor. Bu nedenle çok beğendiğim ya da ihtiyacım olan bir ürün olmadıkça alışveriş yapmamaya gayret ediyorum.

Bu mini alışveriş Watsons ziyaretim sonrası. 
Gerekli ve kullanılacak ürünler itinayla seçildi ve sepete eklendi.

- Watsons Seduce Body Spray
Her Watsons alışverişlerimin olmazsa olmazı bu deodorant. Kokusunu çok seviyorum ve her seferinde en az 2 adet sepetime atıyorum. Minik boyu ile pratik ve günlük kullanım için de ideal.

- NYC Far Paleti 945 Pink Nudes
Bu aleti alma nedenim far bazı. İndirimdeydi şansıma genel olarak renklerini de beğendim. Çoğunlukla kahverengi tonların far kullandığım için güzel de denk geldi.

- Pastel Lip & Cheek Color Stick 415
Yazın toz allık kullanmayı pek sevmiyorum. Hem kalıcı olmuyor hem krem allığın verdiği o ışıltıyı vermiyor. Ben en doğal olarak gördüğüm 415 numarasını aldım. Tatlı bir pembe. İster ruj olarak ister allık olarak kullanılabiliyor.

- got2b Guardian Angel Isıya Karşı Koruyucu Sprey
Devamlı olarak maşa kullanan biri olduğum için ısıya karşı spreyler makyaj masamın vazgeçilmezlerinden. got2b markasının şimdiye kadar kullanıp memnun kalmadığım bir ürünü olmadığından gönül rahatlığıyla attım sepete.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.