#Project Pan Etkinliği

Geçtiğimiz günlerde sevgili elitsalemcadısı'nın bloğunda güzel bir bitirme projesine denk gelmiştim. Seviyorum böyle etkinlikleri, ürünleri bitirmede hepimizi gaz veriyor.


Okuduğum kadarıyla bu projenin öncülüğünü de Sihirli Mavi yapıyormuş. Çok hoşuma gittiği için ben de katılmaya karar verdim ve bitirmeye çalıştığım / bitirmek istediğim ürünleri toparlayıverdim.

Bakalım bir an önce vedalaşmak istediğim ürünlerim nelermiş:

L'oreal Mucizevi Bakım Yağı neredeyse yarıladığım ve severek kullandığım bir ürün. Sırada denemek istediğim yeni ürünler olduğu için bunu ve John Frieda'nın Frizz-Ease Serumunu -tam da mevsimi gelmişken- bitirmek istiyorum.

Nemlendirici olarak ba-yıl-dı-ğım Clinique Moisture Surge'unu sürekli kullanıyorum. Onu da yarılamak üzereyim, yakın zamanda da bir tanıtım yazısı yazmayı istiyorum.

Far olarak sürekli kullandığım renklere sahip Nars'ın Madrague'si (açık rengi kaldı) ve bir blog satışından aldığım far paletini (markasını hatırlamıyorum)  bitirmek istiyorum. Maalesef en zor biten ürünlerden biri farlar & far paletleri.

Aydınlatıcı (göz altı) olarak kullandığım ELF'in spotlight rengi neredeyse ıııyrılacak duruma geldi :)) Kontür içinse H&M'in bronz pudrasınin dibini görmeye çok yakınım.

Havaların soğumasıyla fondötenler çekmecelerden çıkmaya başladı. Ben de yavaştan MUFE Ultra HD'yi kullanmaya başladım. 

Yine severek kullandığım - makyaj altı ya da tek olarak - Avon'un Illuminating Face Perfector'u bitmeye çok yakın ürünlerimden biri.

Yüzüme verdiği ışıltıyı sevdiğimden The Body Shop'un Shimmer Waves'i ve yine bekleyen ELF'in Duo Eye krem farlarını çabucak bitirmek istiyorum.

Ve son olarak rujlar... Hemen bitsin rujlarım ise Rimmel Lasting Finish Kate 105 & 03 numaraları ve Maybelline'in harika kırmızısı 535 

Evet ürünlerim bu kadar. Sayıca çok tutmadım ki çabucak bitireyim, yılbaşı gelmeden yenilerine yer açılsın.



Haydi bakalım hepimize kolay gelsin!!

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.