Tatil Makyaj Çantamda Neler Vardı?

Sanırım hepimize iyi gelen bir tatilin sonuna geliyoruz. Uzun zamandır yorulan zihin ve bedenlerimiz bu dinlenmeyi hak etmişti kesinlikle. 
Kimimiz evde keyif yaptı kimimiz uzun tatili fırsat bilip attı kendini gezmelere. Ben de son derece keyif aldığım ve kendimi denize atmak için fırsat kolladığım bir tatil geçirdim. Mümkün olduğunca hafif bir çantayla gittim, makyaj çantam bundan pek nasibini alamadı tabii! Yanımda neler mi götürdüm? Hemen göz atalım:

- Garnier Ambre Solaire Dry Mist
Öncelikle yaz kış kullanmamız gereken güneş kremi - ki ben güneş lekelerine çok takın bir cilde sahibim. Güneş kremlerinin yapış yapış olmasından nefret ettiğim için yağsız ve kolay emilen bu spreyi tercih ettim. 30 faktörü ile memnun da kaldım.

- Vaseline Intensive Care Spray Moisturizer
Vaseline'in kakaolu kremlerine bayılan biri olarak yeni çıkan sprey kremine kayıtsız kalamazdım. Arkada gördüğünüz makyaj çantasıyla birlikte satılıyordu, hala bulma şansınız var. Kokusu ve nemlendirmesini sevdiğim- uzun zamandır da kullandığım bir ürün, spreyini de sevdim.

- Fuss Wohl Avokadolu Ayak Kremi
Yazın özellikle denizde kuruyan ayaklar için krem gereklidir. Rossman'dan aldığım bu kremi çok sevdim, ayakları yumuşacık yapıyor. Peelinf kremi için de bloglarda olumlu yorumlar okudum, en kısa zamanda onu da deneyeceğim.

- Moroccan Argan Oil
Ayaklarımız gibi saçlarımız da yazın ekstra bakıma ihtiyaç duyuyor. Özellikle kuruyan saçlar için ve saç uçları için argan yağı oldukça etkili. Bunun yerine hindistan cevizi yağı ya da doğal zeytinyağı da kullanabilirsiniz. Hepsi saça kaybettiği nemi kazandırıyor ama düzenli kullanım şart!

- Clinique Moisture Surge
Cildimin resmen kana kana içtiği bir nemlendirici oldu. Yarıladım, biter bitmez yenisini alıyorum.

- Maden Suyu
Özellikle yazın maden suyunun cilde çok iyi geldiğini düşünüyorum. Ufak bir şişeye doldurduğum maden suyunu sık sık yüzüme sıkıyorum. Cildimi gözle görülür biçimde canlandırıyor. 

- Fa Pink Passion Roll-on
Daha önceki yazımda da yazmıştım, bu roll-on kokusuyla ve performansıyla yaz için ideal. O yüzden tatil çantama ilk attığım ürünlerden...

- Pastel Lip & Cheek Color Stick
Tatilde makyaj yapmayı sevmiyorum. Renkli kozmetik olarak götürdüğ
m tek ürün buydu. Yüzüme hafif renk versin diye allık olarak kullandım. Parlak ve krem yapısıyla bronz tene yakıştığını düşünüyorum.

Ve fotoğrafa eklemeyi unutmuşum, uzun zamandır severek kullandığım Isana Young Temizleme Mendilleri de tatil çantamın vazgeçilmezlerinden. En kalıcı makyajı bile çıkartıyor. Makyaj yapsam da yapmasam da cildimi yatmadan önce mutlaka temizlediğim için bu mendiller tatilde oldukça pratik oluyor. Severek kullanıyorum.



Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.