Bitenler | Ekim


- Fa Roll-on
Bu aralar sık kullandığım ve tatlı kokusunu sevdiğim bir roll-on. Performansı da gayet başarılı bana göre.

- Benri Oje Çıkarıcı
Çok memnun kaldığım bir ürün oldu diyemem. Bir Watsons alışverişi sırasında almıştım ama pek beğenmedim. Ne varsa Parmex'te var, kesin kararım.

- Vaseline Baby
Ayak kremi olarak kullandım ve özellikle kış aylarında iyi bir tercih olabilir diye düşünüyorum.

- Seduce Body Spray
Gediklisi olduğum Watsons ürünlerinden. Stokladığım için ikişer üçer bitiriyorum :)

- Garnier Makyaj Temizleme Suyu
Garnier'in ürünleriyle aram pek iyi değil. Bu ürününü de vasat buldum. Yerine alternatif pek çok seçenek varken tekrar almayı düşünmem.



- Cettua Yağ Emici Mendiller
Bu da makyaj çantamın vazgeçilmezlerinden biri. Özellikle yağlıya dönük karma ya da yağlı cildiniz varsa gün içindeki parlamalar için birebir.

- Touch of  Love Parfüm
Bir Koton alışverişimde tesadüfen aldığım ama kokusunu çok beğendiğim bir parfüm. Daha çok yaz aylarına yakıştırsam da her an yeniden alabilirim.

- Neutrogena Yağsız Yüz Temizleme Jeli
Temizlemesini beğendiğim, kalıntı bırakmayan ve bunu yaparken de cildimi tahriş etmeyen bir ürün. Özellikle cildimde bıraktığı o yumuşaklığı seviyorum. 

- Urban Naturals Intense Keratin Saç Bakım Maskesi
Yukarıdaki yorumumun aynısını bunun için de yapabilirim. Saçlarımın yumuşak olması benim için önemli ve Urban Naturals'in maskesi bunu sağlıyor. Memnun kaldım, elimdeki ürünleri bitirdikten sonra yeniden alabilirim.

- Toni & Guy Deniz Tuzu Etkili Sprey (Sea Salt Spray)
Toni&Guy'ın kullanıp da memnun kalmadığım hiçbir ürünü olmadı. Bu spreyinin de müdavinlerindenim. Verdiği dalgaları çok seviyorum. Tek kötü yanı saçlarımı birazcık kurutması. Ama o bile 3. spreyimi almamı engelleyemedi.



Yeni bir "Bitenler" yazısında daha görüşmek üzere!!

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.