Saç Nemlendirme Maskesi Toni&Guy vs. Yves Rocher

Benim gibi kuru ve zor şekle giren saçlara sahip olanların sanırım en büyük sorunlarından biri nemsizliktir. Hele bir de saçlarınıza boya ya benim gibi açma işlemi uygulandıysa bu sorun daha da artar.



Normalde saçlarıma mutlaka saç kremi ve durulanmayan krem ya da bakım yağı kullanan biriyim. Ama düzenli saç şekillendiriciler (maşa, fön vs.) de kullandığım için artık saçlarımdaki o kuru ve cansız görüntü daha gözle görülür bir hale gelmeye başladı.

Ben de bu soruna daha derin bir etkide bulunacak saç maskelerine yöneldim. İlk denediğim maske Yves Rocher'nin Nutri Repair saç maskesi oldu.



Hem Yves Rocher'nin bitkisel içeriğine güvendiğim için hem de genel olarak olumlu yorumlarına rastladığım için hiç düşünmeden aldım bu maskeyi. Yukarıda da gördüğünüz gibi dibini gördüm bile. Evet saçları yumuşatan, kolay açılmasını sağlayan ve harika kokan bir ürün. Çok fazla kullanır ya da saçınızı iyi durulamazsanız yağlı bir görüntü verebilir çünkü içinde jojoba ve shea yağları var.

Ortalamanın üzerinde ve saçıma iyi gelen bir üründü diyebilirim. Ama benim saçlarım öylesine yıpranmış ki bu ürün bile yetmeyince Watsons satış görevlisinin tavsiyesi ile Toni&Guy'ın Yeniden Yapılandırıcı Maskesini (Nourish Reconstruction Mask) aldım. 



2 haftadır kullandığım bu ürüne tek kelimeyle ba-yıl-dım. Zaten Toni&Guy ürünlerinin hastasıyım ama benim o kuru saçlarımı yumuşacık yapacak denli etkili bir maske olacağını açıkçası tahmin etmemiştim. Hem de ilk yıkamasa saçlarımı daha yumuşak, daha parlak yaptı. Kokusu da en Yves Rocher'nin ki kadar güzel. (Fiyatı 36 TL)

İki maskeyi kıyaslamam gerekirse Toni&Guy'ı daha yıpranmış ve nem isteyen saçlara tavsiye ederim. Ama Yves Rocher de başarılı bir ürün, sadece Toni&Guy kadar etkili değil diyebilirim.



Siz bu ürünleri kullandınız mı? 
Nem vermede hangisini daha etkili buldunuz?

2 yorum:

  1. Benim bunları kesin denemem lazım. Yves Rocher'i zaten severim. Kokuları da güzelse ben bakayım bunlara :). Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim favorim Toni & Guy ama ikisi de başarılı

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.