Bitenler | Kasım

- SCHWARZKOPF GLISS MILLION GLOSS ŞAMPUAN
Beğenini de var beğenmeyeni de...Ben Gliss şampuanı beğenenlerdenim. Saçlarımı daha yumuşak ve canlı yapıyor. Arındırmasını da seviyorum. Şampuan stoğum çok ama onlar bittikten sonra Gliss'i yeniden alabilirim.

- WATSONS ASETON
Parmex'ten sonra hiçbir aseton yeterli gelmiyor. Bir Watsons alışverişinde aldığım ve vasat bulduğum bir ürün.

- FUSS WOHL AYAK KREMİ
Çok sevdim. Bu aralar Rossman'a uğradıkça Fuss Wohl ayak ürünlerini toplamayı düşünüyorum. Ayakları yumuşatıyor ve besliyor. Kış aylarında da ayak bakımı ihmal edilmemeli, hatta kapalı ortamda daha çok kaldığından daha fazla itina gösterilmeli diye düşünüyorum.

- ISANA VANILLA LOVE DEODORANT
Vanilya kokan herşeye bayıldığım için aldığım bir deodorant. Tekrar alır mıyım? Hmmm sanırım almam.

- AKAT GARDI SAÇ SPREYİ
Watsons mağazalarında satılan Kruidvat saç spreyini keşfettikten sonra (yazısı geliyor) saç spreyi olarak başka marka aramam diye düşünüyorum. Bu spreyi de saçınızda yüksek tutuculuk, istiyorsanız tercih edebilirsiniz. 

- ISANA PAMUK 
Rossman'ın kendi markası olan Isana'nın ürünlerinden bazılarını severek kullanıyorum ama pamuklarımaalesef bunlar arasında değil. Bana çok sert geldiler hatta göz makyajımı çıkarırken cildimi tahriş etti bile diyebilirim. Bir daha tercih etmeyeceğim bir diğer ürün.
- FA PINK PASSION ROLL-ON
Makyaj masamın müdavimlerinden. Hafif kokusunu ve koruyuculuğunu seviyorum.

- SEDUCE BODY SPRAY
Bu da sürekli aldığım diğer bir Watsons ürünü. Kokusuna bayılıyorum ve her alışverişimde 3-5 tane atıyorum sepete. O yüzden hemen her "Bitenler" yazımda karşılaşma olasılığınız yüksek :)

- ELF ALL OVER COVER STICK (SPOTLIGHT)
#projectpan etkinliğinde de yer alan ELF'İn bu ürünü bitirmekten dolayı pek memnunum. ELF'in bazı ürünlerini çok severek kullanıyorum. Bu ürün aslında kapatıcı ama ben daha çok göz altlarıma aydınlık vermesi için kullandım. Altına baz mutlaka kullandım ve mutlaka transparan pudrayla da sabitledim. 

- WATSONS  & ISANA YÜZ TEMİZLEME MENDİLLERİ
Her 2 ürünü de denediğim için bir kıyaslama yapabilirim. Isana mendilleri çok sevdim. Makyajımı jelle çıkartmadan önce bu mendillerle bir ön temizleme yapıyorum. Rimeli ve eyelinerı bilr çok kolay çıkartıyor. Bundan sonra da almaya devam edeceğim bir ürün.

Benzer işlevi olan Watsons mendiller ise bana göre Isana'nın yanında daha düşük performanslı kaldılar. Yani benim tercihim Isana'dan yana...




Sizin bu ürünler arasında memnun kaldıklarınız / kalmadıklarınız var mı?

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.