Evde Kuaför Fönü İsteyenlere Fön Makinesi Tavsiyesi

Çoğumuz bir ürün almadan önce ufak çaplı bir araştırma yaparız. Çevremize sorarız, almak istediğimiz ürünü kullananlar ne düşünüyorlar, memnun kalmışlar mı vs. pek çok sorumuza cevap ararız. 


Ben de bloğumda arada, kullandığım ve memnun kaldığım (ya da kalmadığım) kozmetik dışı ürünleri yazmaya karar verdim. Yazmak istediğim ilk ürün ise 2 yıldır kullandığım ve çok memnun kaldığım Etap fön makinesi oldu.

Kuaför fönüne bayılıyor ve neden ben yaptığımda böyle durmuyor diyorsanız öncelikle dikkat etmeniz 1-2 konu var.

Öncelikle evde genelde amacı sadece saçı kurutmak olan, düşük güce sahip saç kurutma makineleri oluyor. Bu makinelerin saç şekillendirmek gibi bir işlevleri yok. Bunun için uğraşmanız halinde -eğer saçlarınız çok düz değilse - kabarmış ve tüy tüy saçlarla karşılaşmanız olası. Sizin ihtiyacınız olan güçlü bir motora sahip fön makinesi.

Etap 3200S zaten profesyonel fön makinesi olarak geçiyor çünkü 2400W motor gücüne sahip. Rahatlıkla her yerde kullanabilmeniz için uzun bir kordona sahip. Fön başlığı aparatı ile gönderiliyor, şekillendirme işlemini bu aparatı takarak yapıyorsunuz. 
3 farklı ısı ayarı - soğuk, ılık ve sıcak- var. Kuruturken ılık, şekillendirmede sıcak ayarı tercih ediyorum. Soğuk ne işe yarıyor derseniz, saçınızı şekillendirdikten sonra kullanarak daha çabuk sabitlenmesini ve parlamasını sağlıyorsunuz. Bu arada sıcağı gerçekten çok kuvvetli. Kullanırken dikkatli olmakta fayda var, saçlarınızı yakabilirsiniz.

2 farklı hız ayarına sahip. Saçınız düz ya da düze yakın dalgalı ise 1. ayar işinizi görür. Ama benim saçım kalın telli olduğundan şekillendirmede 2. ayarı tercih ediyorum.

Yukarıda da dediğim gibi kalın telli saçlara sahip olmama rağmen saçlarımı en fazla 10 dakikada şekillendirebiliyorum. Emin olun kuaför fönünden farkı yok! Fön çekmeye alışık değilseniz üzülmeyin zamanla daha hızlı ve pratik oluyorsunuz.

Gelelim bu ürünün tek kötü özelliğine. Gerçekten ağır. 540 gr. yazılmış ağırlığına ama kimi zaman elinizin yorulduğunu hissediyorsunuz. Çok önemli mi derseniz, ürünün tüm bu harika özellikleri yanında devede kulak derim.

Etap 3200S'yi internette pek çok yerde bulabiliriniz. Fiyat aralığı 80 - 100 TL arasında değişiyor. (Ben 80 TL'ye almıştım.) Bence bu performans için inanılmaz uygun bir fiyat. 
Peki fön fırçası olarak ne kullanıyorum? 
Hemen söyleyeyim, yaklaşık 6 aydır Rossman mağazasından aldığım For Your Beauty fırçasını kullanıyorum, çok da memnunum.

Fön çekerken kullandığınız fırçanın saçınızı gergin ve düz tutması önemli. Bu fırça saçınızı hemen kavrıyor.. Hafif olduğu için kullanmanız da çok kolay.

Fön için saç fırçasının önemini es geçmeyin ve kesinlikle kaliteli bir fırça kullanın. (Isıya karşı koruyucu sprey kullanmayı da sakın ihmal etmeyin!)

Eğer yakın zamanda almayı düşündüğünüz bir ürünse en yakın Rossman mağazasına uğrayın derim.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.