#ProjectPan'da Ne Durumdayım?


Bitmiyor... Bitemiyor.
Ne zamanki elimde olan ürünleri bitirme projesine başladım, ne kadar fazla ve gereksiz ürün almış olduğumu -apaçık- gördüm. Tamam cilt bakım ürünleri, nemlendiriciler vs. çabuk bitiyor ama özellikle makyaj ürünlerinin dibini görmek çok zor.

Bu sefer de en çabuk bitirdiğim Clinique Moisture Surge oldu. Cildime iyi geldiğini, iyi bir nem takviyesi yaptığını düşünüyorum.

MUFE Ultra HD fondöten de bitenlerden...İnce yapısını sevdim. Fondötenlerde yoğunluk ve kapatıcılık aramıyorum, sadece cilt tonumu eşitlesin yeter. Bu nedenle bundan sonra renkli nemlendiricilere yönelmeyi planlıyorum.

Bir diğer biten ürün Nars'ın Madrague'i oldu. Sadece açık rengi kalmıştı, onu da günlük kullanımda tükettim. Elimin sürekli gittiği farlardan biriydi. Zaten farda genelde klasik renkler kullanan biriyim. Bir blog satışından aldığım, ismini hatırlamadığım ama renklerine bayıldığım bu far paletinin de en açık rengini bitirdim. Çoook severek kullandım bu paleti. Hem renkleri hem pigmentasyonu 10 numeroo

H&M Bronzer'ı da gölgeleme için kullandığım ürünlerdendi. Dibini gördükten sonra bitirmesi zor olmadı. H&M'in makyaj ürünlerini seviyorum.

Ve son bitirdiğim ürün ELF Spotlight All Over Color Stick oldu. Hafif aydınlık vermek için kullandığım ve bitirmeye çalıştığım bu ürün hala satılıyor mu bilmiyorum ama benim gibi yağlıya dönük ciltler için birazcık dikkatli kullanılması gereken bir ürün. Bazsız hayal bile edemiyorum bende nasıl duracağını gerisini siz düşünün. Bu arada bu aralar gözümü ELF'in aydınlatıcılarına diktim.




Sizce de nefis gözükmüyorlar mı?



Evet son hızla #projectpan etkinliğimiz devam ediyor. 
Katılan herkese kolay gelsin :)





Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.