Bitenler | Kasım II

Kasım ayı ürün bitirmede bereketli bir ay olmuş benim için. Bir yandan #projectpan etkinliğimiz sürerken bir yandan da eski ürünleri bitirmek süper oluyor. Yeni yılda yapılacak kozmetik alışverişi için de makyaj masalarımızda yer açılıyor değil mi?😍

Bakalım bu ay bitirmiş olduğum diğer ürünler nelermiş? 


 - YVES ROCHER ONARICI SAÇ MASKESİ
Kuruyan saçlarımı nemlendirmek için aldığım bir maske. Genel olarak Yves Rocher'nin ürünlerini beğeniyorum. Bu maske de ortalamanın üzerinde ama Toni&Guy maskesini kullanmaya başlayınca açıkçası pabucu dama atıldı. Sanırım bundan sonra da Toni&Guy'a devam edeceğim.

- I LOVE MANGO & PAPAYA EL KREMİ
Kokusuna bayıldığım ama nemlendirme özelliğini maalesef yeterli bulmadığım bir el kremi. Bu soğuk günlerce çabucak kullanıp bitirdim. Sanırım el kremi için İsveçli balıkçıların tavsiyesini dinleyip Neutrogena alacağım :) 
- NIVEA POWDER TOUCH ANTI-PERSPIRANT
Yumuşacık bir kokusu var ama pudralı olduğundan dolayı kullanması ciddi dert. Hele sabahın köründe evden çıkanlardansanız ofiste siyah kazağınızın üzerinde kübizm akımını yansıtan şekiller bulabilirsiniz. 😱

- FLORMAR OJE (385 RED VELVET)
Kışın en fazla kullandığım renkler kırmızı, bordo ve siyah. Genelde de ya Flormar ya da Pastel tercih ediyorum. (Koton ojeleri de unutmayalım, çok başarılılar. Ayrıca bir yazı yazmak istiyorum.) Sürekli stokladığım ojelerden diyebilirim.

- PARMEX ASETON
Fazla söze gerek yok, asetonda favorim. Bu da sürekli makyaj masamda olan ürünlerden biri. Koyu ojeler de başarılı sonuç veriyor.

- BEAUTY FORMULAS YAĞ EMİCİ MENDİL
Normalde Cettua yağ emici mendilleri kullanıyorum ama Rossman'da Cettua markası satılmadığı için bu markayı almıştım. Karma ve yağlı ciltler için hayat kurtarıcı. Bu tip cilde sahip herkesin çantasında bulunması gereken ürünlerden biri...

- CLINIQUE MOISTURE SURGE EXTENDED THIRST RELIEF
#projectpan etkinliğinde de yer alan Clinique'in bu nem maskesini yakın arkadaşımın tavsiyesi üzerine almıştım. Gerçekten cildi çok iyi nemlendiriyor ve canlı bir görüntü sağlıyor. Ayrıca yumuşacık yapıyor. Tekrar almak isteğim ürünlerden biri diyebilirim.


Yeni "Bitenler" yazısında görüşmek üzere 🙋 

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.