Herşeye Rağmen | Dizi Güncellemeleri

Karanlık bir bulutun içindeyiz kim bilir ne zamandır. Biraz ışık görmeye hasret kaldık. Hep beraber belki aralarız bu karanlığı bir gün. Ümidim, isteğim ve dualarım bunun için.

Hiçbirimizin keyfi yok. Masum canlar birer birer göçerken bu dünyadan her şey ne kadar da anlamsız geliyor değil mi? Ama şarkının dediği gibi "yaşamaya mecburuz" inadına yaşamaya...
Böyle zamanlarda hemen her şey durur, iki şey kalır hayatımda: müzik ve izlediğim filmler&diziler.


Bu aralar iyiden iyiye verdim kendimi dizilere, evde geçirdiğim kısıtlı zamanda sadece dizi izliyorum. Çünkü canım başka hiçbir şey yapmak istemiyor.  Ben de bununla ilgili bir yazı hazırlamak istedim. Neler izliyorum, neleri izlemeyi planlıyorum diye. Sizin de tavsiye etmek istediğiniz diziler varsa paylaşmanızdan mutlu olurum.

Son Dönem Dizi Seçimlerim

İlk günden beri takipçisi olduğum The Walking Dead'i izlemek için her pazartesiyi iple çekiyorum. Amerika yayını pazar akşamları, pazartesi akşamı da nete düşmüş oluyor. Pazartesi sendromum minimuma indi sayesinde. 

Bu sezon aksiyon dozu biraz daha az olsa, muhteşem bir duygusal yoğunluk barındırıyor. Zaten dizi karakterlerini derinlemesine işleyen bir diziydi, Bu sezon karakterleri oldukça farklı bir durumda izliyoruz. Aksiyon-severler tarafından biraz "duruldu" dense de TWD'in bu sezonu başka bir tatta. Ve giderek de lezzetleniyor.
Sonunda sonunda Vikings'in de yeni sezonu başladı. Bıraktığı yerden değil biraz daha farklı bir yerden başladı dizi. Henüz -yeni karakterlerin girmesi nedeniyle de- tam olarak adapte olamasam da yeni bölümlerde eski havasını yakalayacağını umut ediyorum.
Dünyada izlemeyen tek ben kalmıştım diyordum ki artık ben de bir Dexter izleyicisiyim. İkinci sezonun ortalarındayım. Ne düşünüyorum diye sorarsanız bana öyle "vayy" yaptıran bir dizi olmadı. Biliyorum çok fazla takipçisi var ve deli gibi seviyorlar bu diziyi. Güzel, kötü diyemem ama daha heyecanla izlediğim diziler oldu diyeyim size.

Bir de benim kan, şiddet vs. görememem gibi bir durumum olmamasına rağmen (bakınız: Vikings) bazı sahneleri "ıykkk" dedirtti bana. Bakalım ilerleyen bölümlerde fikrim değişecek mi...
Ve yine bir dizi tavsiyesi... Yakın arkadaşım "senin mutlaka izlemen gerek, bayılacağın bir dizi" diyerek önerdi "Westworld"ü bana. Henüz başlamadım ama konusu - yapay zeka ve gelecek- oldukça ilginç geldi. Bir de itiraf edeyim Anthony Hopkins'in oynadığını duyunca otomatik olarak "izlenir o zaman bu dizi" dedim.  

Edit- 1 haftada tüm sezon bitti. 2018'i bekliyoruss bakalım

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.