Deep Action Yağ Emici & Matlaştırıcı Mendiller

Siz de benim gibi yağlıya dönük karma (ya da yağlı) cilt tipine sahipseniz, gün içinde en büyük sorunlarınızdan biridir yağlanma. Makyajınızın kalıcılığını azaltır, kötü bir görüntü oluşturur hatta ilerleyen saatlerde adeta bir disko topuna çevirebilir sizi. Hiç abartıyorum falan sanmayın, bu sorundan muzdarip olanlar anlayacaklardır ne demek istediğimi...

Peki çözümü ne? Tabii ki yağ emici mendiller...
Bu cilt tiplerine sahip olanlar için yap emici mendiller adeta bir kurtarıcıdır. Günün her anında cildinizde oluşan yağ fazlasını alır ve daha fresh bir görüntü sağlar.


Ben yıllardır Gratis'ten aldığım Cettua yağ emici mendilleri kullanıyorum. Deep Action ile tanışmam ise bir Watsons alışverişim sırasında oldu. Cettua'dan daha minik olması ilgimi çekti ve atıverdim sepetime. O günden beri de bayıla bayıla kullanıyorum desem abartmış olmam herhalde. (Gördüğünüz gibi yarıladım bile!)


Deep Action da en az Cettua mendiller kadar başarılı. Ancak kullanım olarak biraz artısı var diyebilirim. Öncelikle daha ufak olması benim için güzel çünkü çantamda ne kadar az yer kaplarsa o kadar iyi.

Cettua'da 50 yağ emici mendil varken, Deep Action'da 65 mendil bulunuyor ancak boyutları Cettua'nın yarısı kadar. Ancak bu ürünü benim için vazgeçilmez kılan sadece cildinizdeki yap fazlasını emmesi değil, mendillerin pudra etkisi de göstemesi

İçinde bulunan transparan pudra yardımı ile anınca cildinizi matlaştırıyor, eski canlı, temiz görüntüsüne kavuşturuyor. Ayrıca cildinizi hafiften yeni pudralanmış efekti de veriyor. Ben yanlış hatırlamıyorsam 7 ya da 8 TL gibi bir fiyata almıştım. Başka kozmetik mağazasında var mı bilmiyorum ama hemen her Watsons'da bulabilirsiniz.


Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.