Denedim : Nescafe White Choco Mocha

kahve,yorum


Benim nasıl bir çikolata ve kahve canavarı olduğumu bilen FikriMuhim'den geçtiğimiz haftalarda çok güzel bir paket almıştım. Özellikle atıştırmalıklar söz konusu olduğunda yeni fikirleri deneyebilmem benim için her seferinde çok keyifli oluyor.  FikriMuhim ekibi de bu konuda bizi  yalnız bırakmıyorlar. (Daha fazla bilgi için fikrimuhim.com'u ziyaret edebilirsiniz.)

Bı sayede firmalar ürünlerini tanıtma imkanı buluyorlar; bizler de  ürünleri deneyip geri dönüş yapıyor, firmaların pazarla stratejilerini oluşturmasında biraz da olsa katkıda bulunmuş oluyoruz. Her iki taraf için de keyifli bir süreç olduğunu düşünüyorum.

Nescafe ürünlerini sıklıkla tüketen biriyim. Şekerli içecekleri tercih etmediğim için 2'si birarada olanları daha çok seviyorum. Cappucino Light da gayet lezzetli.

Ve gelirsek White Choco Mocha'ya... Öncelikle kokusu bir harika. Benim gibi çikolata severlerin seveceği türde. Köpüğü normal. Sevmediğim yanı ise çok şekerli tadı. Bir pakette %12 oranında şeker var. Bu benim gibi şeker sevmeyenler ve kaloriyi içecekten almak istemeyenler için bir dezavantaj. Şeker miktarı azaltılırsa beyaz çikolata tadının daha yoğun olarak hissedileceğini düşünüyorum.



İşte benim Nescafe White Choco Mocha yorumlarım da böyle...
Siz bu lezzeti deneme fırsatı bulabildiniz mi?

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.