#ProjectPan Güncellemesi

Aylar aylaar önce başlamış olduğumuz #ProjectPan etkinliğimiz sürerken, hala bitiremediğim ürünler var maalesef. Cilt bakım ürünleri nispeten daha kolay tüketilirken iş renkli kozmetiğe gelince işte orada yavaşlamak kaçınılmaz. Hele ki bir kozmetik-severseniz muhtemelen eliniz - kıyafetinize, modunuza vs. göre-  sürekli farklı farlara, farklı allıklara gidiyor. 

Ben de eski #projectpan'dan kalan ürünlere yenilerini ekleyerek ve bu sefer biraz daha kolay bitirebileceğim ürünlere yer vererek devam etmeye karar verdim. Yarıladığım ya da bitmeye yakın ürünleri de ekledim. Sayı olarak da beni zorlamayacak kadarını tercih ettim. 

Ve işte yeni #projectpan ürünlerim



Eski ürünlerden L'oreal Else Mucizevi Bakım Yağı'nı ancak yarılayabildim. Azıcık kullanmak yeterli olduğu için bu ürünler vedalaşmam biraz sürecek gibi gözüküyor. Far setimden kalan kagverengi tonlarındaki 3 far da eski #projectpan'dan. Daha çok açık renkleri kullanıyorum sanırım, o nedenle far paletlerinde önce bu renkler bitiyor.

Ve gelelim yeni eklenenlere:
Saç şekillendiricilerle haşır neşir olanların sevdiği got2b Isıya Karşı Koruyucu Sprey severek kullandığım bir ürün. Zaten bu markanın kullandığım her ürününden memnun kaldım diyebilirim.

Beauty Formulas Göz Makyajı Temizleyici tesadüfen aldığım ama sevdiğim bir ürün oldu. En sevdiğim yanı göz çevremde yağlı bir tabaka bırakmaması oldu.

Rossman'a sürekli uğramamın sebeplerinden biridir Fuss Wohl ayak bakım ürünleri. Avokadolu olan nemlendirici kremine ve serinletici jeline bayılmıştım. Peeling kremini miktar olarak çok daha az kullandığınız için çok daha uzun süre gidiyor. 


#ProjectPan Devam Ediyor

Çok sağlıklı olmadığını bilmeme rağmen roll-on kullanmadığımda kendimi iyi hissetmiyorum. Genelde her markadan bir tane atıyorum sepete. Fa, Nivea ve Reward fark etmiyor, yeter ki parfümü hafif olsun ve en önemlisi pudrasız olsun. Mutlaka stokladığım ürünler arasında...

Neutrogena Yağsız Nemlendirici de denemek için aldığım ürünlerden biriydi. Şu ana kadar memnun kaldığımı söyleyebilirim. Daha önce kullandığım nemlendiriciye oranla biraz daha yoğun bir yapısı var. Ancak benim gibi yağlıya dönük karma ciltlerin sevebileceğini düşünüyorum.

Mis gibi parfümleri kim sevmez ki? Anna Sui La Vie De Bohme içince vanilya olan tatlı ve meyveli bir koku. Meyveli kokuları pek sevmesem de vanilya ve sandalağacının o yumuşak kokuları hoşuma gidiyor. 

Vaseline'nin cocoa serisinin her ürününü bayılarak kullanıyorum. Bu sprey kremlerde çok pratik. Hem kolay sürülmesi hem o enfes kokusu bu ürünü tercih etmem için yetti de arttı bile!


Çantaya Atmalık Mini Kozmetikler

Ve mini ürünlerimiz: Burt's Bees'in mangolu dudak kremini yanımdan hiç ayırmıyorum, bitince yenilemeyi düşünüyorum. Gratis'ten aldığım minik Citycolor far paletinin 2 rengi kaldı. Çabucak bitiririm onları da.

Clinique'in bu mini rimeli özellikle makyaj çantasına atmak için ideal. Zaten ben her ürünün bir de makyaj çantası boyu olması gerektiğini düşünüyorum. Hem kullanımı daha kolay olur hem de tarihi geçmeden kolayca bitirmiş oluruz. 



#ProjectPan güncellemem şimdilik bu şekilde. 
Hangi ürünlerle yakın zamanda vedalaşacağız bakalım...


Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.