w7, Oriflame ve Neutrogena Alışverişim


#ProjectPan etkinliğimiz tüm hızıyla sürerken arada ufak kaçamaklar yapabiliyoruz. Tıpkı diyetteyken ufak tatlı atıştırmalıkları bir güzel mideye indirmek gibi...

Bir havuz problemi gibi bir yandan bitirmeye çalışırken bir yandan da yeni ürünleri sepetimize atmaktan geri duramıyoruz - en azından benim için böyle. Ama bu alışverişim daha çok bitmesine az kalan ürünlerin yedekleri oldu. Bakalım nelermiş?

Neutrogena Yağsız Yüz Nemlendirici daha önce kullandığım bir ürün değildi. Bu markanın el kremlerini herkes gibi severek kullanıyorum. Üzerinde yazan "yağsız" ibaresi benim gibi karma ciltlilerin direkt dikkatini çekiyor tabii. Bakalım memnun kalacak mıyım...

w7 Eve mağazalarında satılan, ambalajları şirin mi şirin bir marka. Bu markayla ilk tanışmam olacak. Bu nedenle en ihtiyacım olan ürünleri seçtim. İlki Prime Magic Camera Ready baz, diğeri de Brow Parlour kaş kiti. Özellikle kaş kitinin ayrıntılı yazısını yazmayı planlıyorum. Kutusu gibi etkisi de güzel olur umarım.

Flormar'ın Cacao farından elinde 2 tane olduğunu ve kaş farı olarak işe yaradığını söyledi. 1 tanesini bana hediye edince elimde 2 adet deneyeceğim kaş farım oldu. w7 ve Flormar. İkisini de deneyip yorumlarımı yazacağım.

Ve gelelim Oriflame alışverişime... İş yerinde arkadaşımın katalog vermesiyle depreşen alışveriş isteğimiz benim ufak siparişlerimle sonlandı. İlk olarak methini çok duyduğum VeryMe Peach Me Perfect Skin Glow, bir diğeri de yumuşacık  VeryMe Bee Addict "Honey" ruj ve özellikle matlaştırıcı etkisini duyduğum Everlasting fondöten. Karma ciltler için parlama nasıl bir kabustur bilirsiniz. 


Evet küçük alışverişim bu kadardı. 
Aralarında denedikleriniz veya denemek istediğiniz ürünler var mı?

2 yorum:

  1. w7 bazı ben de aldım ama pek memnun kalmadım sen ne düşünüyosun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiye kadar 2 kez kullanma fırsatı buldum. Karar vermem için biraz daha denemem gerek diye düşünüyorum. Sen neden memnun kalmadın acaba? Merak ettim

      Sevgiler

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.