Yves Rocher Pure Calmille | Yumuşatıcı Yüz Yıkama Jeli


Jel makyaj temizleyicilerini hep daha çok sevmişimdir. Gerek cilt yapım dolayısıyla gerekse daha iyi bir temizlik sağladığını düşündüğüm için. Temizleme sütlerini ise pek tercih etmiyorum çünkü cilt üzerinde kalıntı bırakabileceği gibi bir düşünceye sahibim.

Bu huyumu bilen yakın arkadaşım kendisi de çok memnun kaldığı için Yves Rocher'nin Pure Camille makyaj temizleme jelini tavsiye etti. Ben de bu tavsiye üzerine satın aldım ve neredeyse şişeyi yarıladım. Bu nedenle ürün hakkındaki yorumlarımı  da ufak ufak paylaşabilirim diye düşünüyorum.


Öncelikle adında da altı çizildiği gibi cildi rahatlatmayı amaçlayan ve normal ciltler için yumuşak bir temizleme jeli "Pure Calmille" 

İçinde bulunan papatya özsuyu cildi yumuşatıyor ve kurumasını önlüyor. Fındık büyüklüğünde bir miktar da cilt temizliğiniz için yeterli oluyor. Beni rahatsız etmeyen bir kokusu var ama cilt ürünlerinde parfüm sevmeyenler olabilir. Test etmek en güzeli tabii


Cildimi yumuşatmasını ve rahatlatmasını sevdim bu ürünün. Gerçekten de temizlik sonrası bir sakinleşme hissediyorsunuz - en azından ben öyle hissediyorum. Bu konuda "Pure Calmille" görevini başarıyla yerine getiriyor. Ancak biraz daha yoğun bir makyaj yaptıysanız temizlik konusunda biraz yetersiz kalabilir diye düşünüyorum. 

Benim cilt tipimle de alakalı olabilir ama bence bu ürün benim cildime biraz hafif kaldı. Belki makyajsız günlerde temizlik için tercih edilebilir. Anlayacağınız benim biraz daha yoğun bir ürüne ihtiyacım olduğunu da anlamış oldum.


Siz bu ürünü hiç deneme fırsatı buldunuz mu?

4 yorum:

  1. Yazılarını okumadan bloğun tatlışlığını görüp takibe aldım birazdan okuyacağım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yorum bu :) Çok mutlu oldummm
      Yorumlarını da beklerim bu arada

      Sevgiler

      Sil
  2. Bu urun cildimi cok kotu yapti .tuvaleti yikadim parlatti icinde kimyasalar var kesinlikle .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriği tamamen temiz bir ürün bulmak zor. Ama en azından ne kadar az zararı var o kadar iyi diye düşünüp alıyoruz.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.