Biraz Yeşillenmenin Tam Zamanı!


2017 yılının rengi Pantone tarafından sarımsı bir yeşil tonu olan "Greenery" olarak belirlenmiş. Modayı yakından takip edenler için yeni bir haber değil bu. Benim gibi "moda insanın kendine yakışanı giymesidir efemm" düsturunu takip edenler arasındaysanız o zaman gelin bir göz atalım neymişi ne şekilde kulllanılabilirmiş bu renk.

Öncelikle Pantone "Greenery"i sarı-yeşil karışımı canlı, enerjik ve yenileyici bir renk olarak tanımlamış. Modern dünyanın griliği altında giderek nefes alamaz hale gelen insanların doğala olan özlemlerini yansıtan bir renkmiş.

Bu rengi kombin edebileceğimiz renkler ise beyaz , kahverengi, kayısı ve mavi tonları. 


İlk gördüğümde fazla iddialı bir renk olarak düşünsem de kıyafetlerde hiç de öyle olmadığını fark ettim. Mesela bu renk bir kaban özellikle beyazla kombinlendiğinde gayet hoş durabilir.




Özellikle bu koyu gri kış günlerinde kıyafetinize biraz renk vermek isterseniz "Greenery" aksesuarlar bence güzel bir seçim olabilir. Çanta olarak bu rengi pek tercih etmem ama atkıya bayıldım. Siz daha cesur bir tercih arıyorsanız bu renk bir gözlükle modern bir hava yakalayabilirsiniz.





Bu rengin takılarda böylesine güzel durmasını beklemezdim. Özellikle küpelerde çok hoş durmuş bu renk. Böyle bir aksesuarla düz renk kıyafetlerinize renk katabilirsiniz. Siz ne dersiniz?




Tabii makyajda da modanın yansımalarını görmemiz kaçınılmaz. Renkli kozmetik için çok tercih edilir mi bu renk bilemedim ama belki eye-liner olarak fena durmaz. Bu renk ojeler ya da farlar makyajda sınır tanımayanlar için...






"Iıhh hiçbirini beğenmedim" derseniz senenin rengini evinizde kullanabilirsiniz. Özellikle krem rengi ya da kahverengi koltuklarınız varsa bu renk kırlentler çok hoş durabilir. Ya da nispeten daha az ışık alan bir odanızı bu renk bir lamba ile daha aydınlık bir hale getirebilirsiniz. Havluların güzelliğine ne demeli? Banyonuzda hoş bir renk oluşturmaz mı?


Peki siz yılın rengi "Greenery"i ne şekilde kullanmayı tercih edersiniz?


** Ayrıntılı bilgi için: Pantone.com

4 yorum:

  1. en sevdiğim renktir yeşil, Pantone'nin bu sezon için onu seçmesine çok sevindim :) tabi kombinlerim de eşarp ya da şaldan öte gitmez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim için de aksesuar olarak tercih edilecek bir renk daha çok. Ama neşe verdiği kesin

      Sil
  2. Fon perde olarak çok güzel duruyor uzun zaman kullandım ortama tazelik katıyor💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ozellikle kahverengi ya da bej agirlikli bir odada bence de super durur👍

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.