DeneBunu.com Şubat Kutusu


Pek çoğunuz denebunu.com'dan haberdar. Üye olup, profilinizi doldurduktan sonra size uygun ürünleri denemenemiz ve yorumlamanız için gönderen bir site. Kaydolmak için herhangi bir ücret ödemiyorsunuz. Üstelik kargo da ücretsiz! 

Her ayın ilk haftasında size gelecek ürünler profil sayfanıza düşüyor. Siz de kutu içeriğini beğeniyorsanız talep ediyorsunuz, 1 hafta içinde kutunuz adresinize ulaştırılıyor. Size de ürünleri denemek ve yorumlamak kalıyor. Her üyeye gönderilen ürünler farklı oluyor. Bu nedenle profilinizi en doğru şekilde doldurmanız önemli.



Şubat ayı kutusu benim ilk denebunu.com kutum. Profilime uygun olarak bana gönderilen ürünler:

- Nestle Lifita Yulaf Gevreği (tam boy)
   ve
- Perwoll Hassas Bakım Deterjanı (deneme boyu)

Lifita benim zaten tercih ettiğim ve sevdiğim bir gevrek. Hatta bana yulafı sevdiren gevrek de diyebilirim. Yoksa sadece yulaflı olan gevrekleri sevmiyorum. Ama benim favori gevreğim Nestle Granola. (Ballısı da kırmızı meyveli&kabak çekirdeklisi de nefiss) Hem tok tutuyor hem de şeker isteğinizi gidermeye yardımcı oluyor. Denemenizi tavsiye ederim.

Perwoll'ün siyahlar için deterjanını kullanmıştım ama tüylenmeyi ve ipliklenmeti önleyici bu deterjanını yeni duydum. Daha önce kullanmamıştım. Kazaklarda denenmeli.



İşte şubat denebunu.com kutumun içeriği. 
Siz de her ay böyle bir sürprizle karşılaşmak isterseniz 
hemen denebunu.com'a üye olabilirsiniz.


Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.