Dizi Güncellemesi | Dexter & The Young Pope & The OA

Tam 8 sezon ve 96 bölüm sonrası Dexter ve Debra Morgan'la vedalaştık. Dünya çapında kendine büyük bir hayran kitlesi yaratmış olan bu diziyi izlemede biraz geç kaldığımı kabul ediyorum. Ama azimle izleyerek 2 ay içinde tüm bölümleri izledim.

Buradan yola çıkarak son 2 sezonun biraz zorlama olduğunu söyleyebilirim. Aslında 6. sezon sonunda tadı damaklarda kalacak şekilde bitirilebilirdi. Ama takipçilerden gelen yoğun istek ve tabii yapımcısına ve kanala kazandıracağı gelirden mahrum olmak istenmemesi sonucu  ite kaka 24 bölüm daha eklenmiş. 

Favori karakterimin Debra Morgan olduğu dizi benim için ortalama bir seyirlik oldu. Ne de olsa biz Bay Heisenberg'le Stark sülalesiyle büyümüş dizi severiz. Onlar varken Dexter'a biraz kenara çekilmek düşer di mi amaa!!



Dexter'ı bitirir bitirmez hemen yine bir tavsiye olan "The Young Pope"a daldım. Dalmak hem de ne dalmak! Çok genç yaşta papalık görevine getirilen Pius XIII rolünde Jude Law beni adeta büyüledi. O alaycı gülüşü ve fırmalık fışkıran bakışları ile Law'dan daha iyi bir seçim yapılamazdı diye düşünüyorum, cuk oturmuş anlayacağınız.

Bildiğiniz hiçbir din adamına benzemeyen bu karakterle kalın duvarlar arkasındaki Vatikan'ı keşfetmek istiyorsanız hemen izlemeye başlayın "The Young Pope"u. Yönetmenliğini 2014 En İyi Yabancı Film" dalında Oscar kazanmış Paolo Sorrentino'nun yaptığı diiz nefis bir görsellik de sunuyor izleyenlerine...

Ve gelelim ne zamandır merak ettiğim The OA'ya...
The OA'yı özellikle hafta sonu eklerinde çok duymuş ve konusunu merak etmiştim. Westworld'ün yeni sezonlarını beklerken biraz gizem biraz aksiyon içeren bir şey izlemek istedim.

Şu an ilk sezonun 5. bölümüne kadar geldim. "Ölüm nedir?", "Ölümden sonra yaşam var mıdır?", "Var ise bir şekilde kanıtlanabilir mi?" gibi soruları içeren bir konusu var. Evet her bölümden sonra bir gizem duygusu da oluşturuyor. Ama özellikle bu konulara ilgi duyanların, gizem dizilerini sevenlerini tercih edeceği bir dizi diye düşünüyorum. Yoksa biraz ağır kalabilir.

Şu an takip ettiğim diziler bunlar. Sizin de tavsiyeleriniz varsa  paylaşmanızdan da mutluluk duyarım.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.