Kim Kardashian Şeffaf Makyaj Organizatörü Arayanlar

Evet Kim Kardashian'ın o meşhur 15 katlı akrilik makyaj organizatörünü biliyoruz. Oldukça kullanışlı olması ve şıklığı ile bizi bizden almıştı. Türkiye'de bulmak zordu bu organizatörü. Yurt dışından getirmek isterseniz de astarı yüzünden pahalıya geliyordu. 


Son zamanlarda ise bu şeffaf organizatörleri pek çok kozmetik mağazasında ya da internet sitesinde bulabiliyoruz. Bu yerlerden biri de benim gezmekten çok keyif aldığımı, bir sürü minik uvur zıvırın satıldığı Tedi mağazası... Kardashian kardeşlerin kullandığından olmada da bir benzerini oradan aldım. Hem de 20 TL gibi oldukça uygun bir fiyata. Maksat işe yarasın değil mi ama?



25 cm x 19 cm x 5 cm boyutlarında olan bu organizatörü diler tekli kullanabilirsiniz. Dilerseniz birkaç tane alarak kendi dizaynınızı kendiniz yapabilirsiniz. (Ben 2 tane aldım. İlerleyen zamanlarda 2 tana daha almayı planlıyorum açıkçası)



Şeffaf olması nedeniyle aradığınızı kolayca bulabilme kolaylığını yaşayabilirsiniz. Bunun yanında hemen toz tutan makyaj malzemelerinizi misler gibi, tertemiz saklayabilirsiniz.



İçine bolca malzeme doldurarak genişliğini göstermek istedim. Oldukça malzeme alabiliyor, bayağı bir eşya toplar diye düşünüyorum. 

Sizin de böyle bir organizatöre ihtiyacınız varsa, Tedi mağazalarına uğrayıp bir göz atın derim!

6 yorum:

  1. Çok güzelmiş, şeffaf olması avantaj bence de :)) güle güle kullanman dileğimle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      Evet, ben de çok şık ve pratik buldum kullanımını.

      Sil
  2. bende sevgililer günü indiriminde almıştım bundan, çünkü diğer organizerime artık sığmıyolardı bunuda altına ekledim :) zaten çekmeceler daha kullanışlı oluyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke ben de daha önce keşfetseymişim. Valla bayağı bir ürünü topladı makyaj masamdaki :)

      Bu arada sen de güzel günlerde kullan

      Sil
  3. Merhaba tatlım sanırım benimde bu tarz bir ürün alma zamanım geldi :) güzel günlerde kullan :) Ayrıca bloğumdaki keşif etkinliğine katıldığın için teşekkür ederim iade-i ziyarete geldim takipteyim. Seninde takibini bekliyorum Esen Kal :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin mutlu ettin beni.
      Süper bir etkinlik düşünmüşsün. Böylece birbirinden güzel blogları bulma şansı elde ettim.

      Sevgiler

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.