#Mim "Hakkımda 7 Şey"

Keyifli ve eğlenceli mimleri çok seviyorum. Sorular ne kadar ilginç ve  komik olursa o kadar keyif alıyorum cevaplamaktan. 

Bu mimi de tesadüfen okumuştum bir blogda. Sizi anlatan, beğenileriniz, hayalleriniz ya da korkularınız, 7 bilgiyi paylaşıyorsunuz. Keyifli bir mim olunca durur muyum?? Hemen ben de cevaplayıverdim ⬇️⬇️


1-) Belki  yaz mevsiminde doğduğumdan olsa gerek, favori mevsimim "yaz" Güneşi, denizi, sıcağı seviyorum. Gri, puslu havalarda keyifsiz, mutsuz biri olup çıkıyorum. Benim yüzüme vuran güneş ışığıyla uyanmam gerek net!
2-) Geçtiğimiz seneye kadar tam bir Nutella bağımlısıydım diyebilirim. Eve alınan Nutella kavanozu en iyi ihtimalle 1,5 hafta falan dayanırdı. Baktım ki durum kötüye gidiyor hemeeeen önlemimi aldım. Nutella krizlerini meyveli yoğurt desteği ile minimuma indirmiş bulunmaktayım an itibarıyla 👍🍫
3-) Hiç sevmediğim ve asla kullanmam dediğim bir desen varsa o da kamuflaj desenidir. Son yıllarda yeniden moda oldu biliyorsunuz. Hadi ceket, gömlek yine bir yere kadar ama ya o pantolonlar?? Ihh ıhh hiç benlik değil.

4-) Müziği çok sevdiğim gibi şarkı söylemeyi de çok seven bir bünyeyim - ama sadece tek başınayken... Çünkü itiraf edeyim inanılmaz kötü bir sesim var. Müziği bu kadar seven birinin böylesine bet sesli olması kaderin kötü bir oyunu olsa gerek :(



5-) Rengarenk defterlere, kalemlere bayılıyorum. En sevdiğim şeylerden biri kırtasiye alışverişi yapmak. Zaten sürekli yanında not defteri taşıyan biri olduğum için çekmecemde birbirinden keyifli defterler, kalemler, post-it'ler asla eksik olmaz. Bundan güzel motivasyon olur mu?

6-) Örümcek, karafatma gibi minik, çok bacaklı ve hızlı hareket eden her tür haşereden inanılmaz korkarım. Şakasına bile tahammül edemem o derece 🕷️👀🕷️

7-) En büyük hayallerimden biri karavanla uzuuun mu uzun bir tatile çıkmak. Plansız programsız, istediğim yerde mola vereceğim, istediğim yerde denize atlayabileceğim bir keyifli bir yolculuk. Hele bir de kafa dengi insanlar olursa yanımda daha ne isterim ki?




Ben keyfile yaptım ama cevaplarını merak ettiğim bloggerlar da var. 
Eğer cevaplamak isterlerse mimlediklerim:





Herkese keyifli haftalar!!

8 yorum:

  1. Karavanla gezme hayali bende de var bir de karahat tren ile ah inşallah o hayallerimiz gerçek olur hayırlısı ile çık heyecan duyuyorum hayalini kurarken bile💕
    Tatlı bir mum bu bunarada benzer bir mim yapmıştım ama hayal içerdiği için bir tane daha olsun hiç fena olmuyor hayaller güzeldir teşekkür ederim sevgiler❤

    YanıtlaSil
  2. Aynı hayali paylaşıyoruz ne güzel. Umarım bir gün gerçekleştirme imkanı da buluruz.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Kendimi görünce çok mutlu oldum! Çok teşekkür ederim.
    Ben de senin gibi kırtasiye aşığıyım <3 ve de her türlü böcekten çok korkuyorum. Ortak yönlerimiz varmış. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh desene böcekler hepimizin korkulu rüyası :o

      Sil
  4. Karavan hayali güzelmiş, inşallah gerçekleştirirsiniz :) Krem çikolata tarzı yiyecekleri oğlumun diş operasyonundan sonra yaklaşık 4 yıldır evine sokmuyorum. Marketlerde görüyorum bazen alacak gibi oluyorum dişçi aklıma geliyor reyondan hemen uzaklaşıyorum :)) Kesin yasaklı olan ürünler arasında kola ve cipste var...
    Renkli kırtasiye ürünlerinin ben de hastasıyım, bir şekilde mutlu ediyorlar beni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke ben de aynı kararlılığı gösterebilsem abur cuburlara karşı.
      Bile bile sağlıksız şeyleri atıyoruz sepetimize işte

      Sil
  5. Mim için çok teşekkür ederim :)) Karavan hayali hepimizde ortak sanırım, umarım gerçekleştirebiliriz :))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.