Mini Alışveriş 👜

Bu aralar kozmetik mağazalarına daha az uğrar oldum. Çünkü 2 aydır sürdürdüğüm bir ürün bitirme projesi içindeyim. Çok fazla ürün olmamasına rağmen özellikle renkli kozmetik bitirmek de çok zorlanıyorum. Cilt bakım ürünleri, nemlendirici vs. bunlar çok daha kısa sürede bitirildiği için sorun oluyor ama iş bir far paletine ya da allığa gelince işimiz zor.

Tabii bu şekilde, aslında ne kadar fazla ürün aldığımızı ya da gereksiz yere harcama yaptığımızı da anlamış oluyoruz. (En azından kendi adıma bunu söyleyebilirim.) Artık çok gerekli olan ürünleri alıyorum ve makyaj masam da düzenlenmeye başladı diyebilirim. 

İşte sadece "gerekli" ürünleri satın aldığım mini alışverişim:
En çok tükettiğim ürünler nemlendirici ve deodorant. 8x4 Inspire deodorantı hiç denediniz mi bilmiyorum ama harika bir kokusu var.  Hemen yazayım beyaz şeftali & nilüfer ve yaseminin nefis birleşimi diyebiliriz. Oldukça da hafif. ( 7,50 TL)

Kokulardan başlamışken Le Petit Marseillais duş jellerinin kokularını sevmeYen yoktur herhalde. Hepsi birbirinden güzel ama ben bu sefer frambuaz & şakayık olanı tercih ettim. (10,90 TL)

Vazgeçemediğim ürünlerden biri, hatta Rossman mağazalarına uğrama sebebim Fuss Wohl Avokadolu ayak kremi. Yoğun nemlendirme özelliği ile ayakları yumuşacık yapıyor. Bitmeye yakın hemen yedekliyorum. ( 6 TL)


Normalde hijyenik ped olarak elim tek bir markaya gider: Orkid. Ama günlük pedlerde
 Kotex'i tercih ediyorum. Her biri ayrı paketli şekilde olması da hem hijyenik oluyor.hem de çantaya atma kolaylığı sağlıyor. (6,95 TL)
Bu mini Watsons diş fırçaşı & macunu seyahat kiti hepimizin Watsons alışverişlerinde sepetimize attığı ürünlerden biri. Mini çantası da çok pratik.(5 TL)

Makyaj yapmadığım zamanlarda, sadece cildimi arındırmak için kullanacağım Watsons Wow Me Out Natural yüz süngeri. Bakalım memnun kalacak mıyım?(10 TL)

Alterra Rossman'da dolaşırken keşfettiğim harika bir portakal kokusuna sahip sabun. Farklı çeşitleri de vardı ama portakallı olanı bana daha fresh geldi. Fiyatı 3 TL. Eee bunu alınca bir de saklama kabı almak gerekiyordu çünkü ben sabunların açıkta durmasından pek hoşlanmıyorum. Rossman böyle ufak tefek, işe yarar ürünleri bulabileceğiniz bir yer. For Your Beauty el sabunu kabını da yine 3 TL'ye aldım.

Rossman ve Watsons ziyaretlerimin ganimetleri işte bunlar. Gördüğümüz gibi yine kendimi tuttum ve renkli kozmetik standlarına uğramadım.

En kısa zamanda güncelleyeceğim bitirme projesi yazımda görüşmek üzere! 👋

2 yorum:

  1. Le Petit Marseillais duş jellerine BAYILIYORUM! Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben de!!
      Çok teşekkür ederim. Sevgiler

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.