Oscar Tahminleri Yapılsın!


Kendi adıma "Silence" ile Oscar adayı filmleri izleme seanslarımı sonlandırdım. O kadar çok kategori var ki hepsini izlemek mümkün değil takdir edersiniz. Bu nedenle ana kategorilerdeki filmlere öncelik verdim ve Oscar için geri sayıma başlamışken ben de kendi tahminlerimi yapmak istedim.

İşte Oscar tahminlerim:






En İyi Film


Arrival

Fences
Hacksaw Ridges
Hidden Figures 
Lion 
Moonlight
Hell or High Water 
La La Land 
Manchester by the Sea



Bence: Açıkçası bu sene "En İyi Film" kategorisinde çok kuvvetli adaylar olduğunu düşünmüyorum. Herkesin tahmini "La La Land" ama benim oyum "Manchester By The Sea"ye... 




En İyi Kadın Oyuncu

Emma Stone  La La Land
Natalie Portman Jackie
Ruth Negga Loving
Meryl Streep Florence Foster Jenkins
Isabelle Huppert Elle

Bence: İşte senenin en zor kategorisi. Hepsi birbirinden başarılı isimler var aday olarak. Benim oyum "Florence  Foster Jenkins" filmindeki rolüyle Meryl Streep'e ama Akademi üyelerinin oyları Isabelle Huppert' gidebilir.



En İyi Erkek Oyuncu: 

Cassey Affleck Manchester By The Sea
Andrew Garfield Hacksaw Ridge
Ryan Gosling La La Land
Viggo Mortensen Captain Fantastic
Denzel Washington Fences

Bence: Kesinlikle Casey Affleck. En yakın rakibi ise Denzel Washington



En İyi Yönetmen:

Arrival Denis Vileneuve
Hacksaw Ridge Mel Gibson
La La Land Damien Chazelle
Manchester By The Sea Kenneth Lonergan
Moonlight Barry Jenkins

Bence: Bu kategoride "La La Land" Damien Chazelle ve "Manchester By The Sea" Kenneth Lonergan arasında kaldım. Büyük ihtimalle ödülü Chazelle evine götürecek gibi geliyor.




En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu: 

Viola Davis Fences
Naomie Harris Moonlight
Nicole Kidman Lion
Octavia Spencer Hidden Figures
Michelle Williams Manchester By The Sea

Bence: Hiiiç düşünmeden söyleyebilirim "Fences" filmindeki muhteşem oyunculuğu ile Viola Davis


En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu: 


Maherhala Ali Moonlight
Jeff Bridges Hell on Night Water
Lucas Hedges Manchester By the Sea
Dev Patel Lion

Michael Shannon Nocturnal Animals


Bence: Akademi üyeleri Jeff Bridges'e saygı niteliğinde bir seçim yaparlar mı bilmem ama Maherhala Ali de kuvvetli bir aday gibi gibi. Benim Oscar ödülüm Lucas Hedges'e gidiyor...


En İyi Görüntü Yönetmenliği

Arrival
La La Land
Lion 
Moonlight
Silence

Bence: And the Oscar goes to.... "La La Land"





Bakalım bu sene tahminlerimizin ne kadarı tutacak. Şimdi bize düşen merakla 26 Şubat gecesini beklemek.


Peki siz Oscar tahminlerinizi yaptınız mı?

2 yorum:

  1. Oscar adayı olan filmlerin içinde en garibime giden Hacksaw Ridge oldu. İzleyen arkadaşlarım var olumsuz yorumları yüzünden bir önyargı oluştu bende. Yakın bir zamanda izleyeceğim inşallah.
    Filmlerin çoğunu izlemediğim için kategorize edemeyeceğim ama gönlümde üç film var. Arrival, Fences ve Manchester by the Sea. :)
    Sevgiler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene "En İyi Film" kategorisindeki çoğu filmi vasat üstü buldum. Bu nedenle tercihim "Manchester By The Sea". "Arrival" çok anlamlı bir filmdi ama bu kategoride ödül alması pek mümkün değil sanırım.

      "Hacksaw Ridge"in aslında ilginç ve duygulandıran bir konusu var. Ama Oscarlık mı orası tartışılır. İzledikten sonra yorumlarını merakla bekliyorum.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.