Toplayın Oscarları, Kapatıyoruz!!

Bir Oscar törenini dah geride bıraktık. Her sene Oscarlar çok konuşulur, kazananlar kaybedenler değerlendirilir. Bir süre de bu tartışmalar sürer.

Ancak bu seneki Oscar töreni seçimlerle değil bir skandalla hatırlanacak. "En İyi Film" dalında öncelikle "La La Land" adının açıklanması, tüm ekibin sahneye gelmesi ve onlar sahnede sevinç gösterileri yaparkan "Durun durun bir yanlışlık oldu, kazanan siz değilsiniz. Kazanan "Moonlight". Şimdi çabuk terkedin sahneyi" dendi.



Bu nedenle ben de naçizane "En İyi Senaryo" ödülünü kendilerine vermek istiyorum.

Ve gelelim kazananlara:

En İyi Film: Moonlight
En İyi Erkek Oyuncu: Casey Affleck (Manchester By The Sea)
En İyi Kadın Oyuncu: Emma Stone (La La Land)
En İyi Yönetmen: Damien Chazelle (La La Land)
En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu: Viola Davis (Fences)
En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu: Mahershala Ali (Moonlight)
Yabancı Dilde En İyi Film: Satıcı (The Salesman)
En İyi Animasyon: Zootrapolis
En İyi Özgün Senaryo: Kenneth Loner (Manchester By The)
En İyi Özgün Şarkı: City of Stars (La La Land)
En İyi Film Müziği: La La Land
En İyi Uyarlama Senaryo: Moonlight

Eleştirmenlerin çoğu "Moonlight" filminde mutabıktı ama benim şaşırdığım bir sonuç oldu. Bir de "En İyi Kadın Oyuncu" dalında o kadar güçlü rakipler varken Emma Stone'un aradan sıyrılmasına bravo. Isabelle Huppert ya da Meryl Streep diye düşünüyordum - ki biliyorsunuz Streep'in Oscar adaylığı alanında bir rekoru var :)

Diğer seçimlerde öyle çok şaşırdığım bir isim olması. Özellikle Casey Affleck, Viola Davis ve The Salesman'in kazanmalarına da çok mutlu olduğumu söyleyebilirim.

Sizin tahminlerinize ne durumda?

** Tüm kazanan listesini görmek için resmi Oscar Ödülleri sitesini ziyaret edebilirsiniz.

5 yorum:

  1. Oscar sahnesinde yaşananlar ilginçti. Biriler şaka yapmış olmalı La La Land ekibine :)
    En çok Belgesel, Animasyon ve Yabancı Film adaylarıyla ilgileniyordum. Hepsi de yerini buldu. Animasyonda Kubo filmi kazansın istiyordum ama Zootopi'nın başarısı azımsanacak gibi değildi.
    Moonlight filminin birinciliğine sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oww fenaydı fena.
      Böylesine önemli bir etkinlikte yanlış zarf verilmesi gibi bir şey nasıl olabildi inanılmaz! İzledikçe hala gülüyorum. Warren Beaty'e de ayrıca üzüldüm. Adamcağız kendini suçlayıp durdu :o

      Animasyon dalına pek dikkat etmemiştim. Ama Zootopia verdiği mesajla da çok keyifli bir animasyondu. Moonlight'a yorum yapmıyorum beni çok etkileyen bir film değildi. Ama Akademi üyelerinin Afrikalı-Amerikalı eşcinsel bir karakteri anlatan bu filme ödül vermesi kimi çevreleri pek şaşırtmadı sanırım.

      Öyle ya da böyle bir Oscar'ı daha geride bıraktık nihayetinde...

      Sevgiler

      Sil
  2. Çok fazla Siyasi koktuğu için bu sene bir o kokuyu aldık sanırım ben aldım :) Baştan sona ısrarla izlemediğim film la la land :) İnşallah en yakın zamanda izleyebileceğim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet akademi jürisi bu sene herkesi memnun etme yolunu seçti. En iyi film listesi de diğer senelere oranla oldukça vasattı.

      Sil
    2. Evet Her ne kadar görsellik olsa bile La la land sonuç olarak var olan bir açığı gözler önüne seriyor hırslar yukarıya çıkma ama bunu zaten süregelen de buna benzer çok fazla yapım olduğunu ben düşünüyorum.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.