1 Film 🎬 1 Şarkı 🎼 1 Kitap 📚

Geçenlerde Deeptone'un sayfasında keyifli bir etkinliğe denk geldim. Sevgili Gizem Düşünüyor'un başlattığı bu etkinlikte bu ay içinde sevdiğimiz bir film, müzik ve kitabı paylaşıyoruz.

İşin içinde film ve müzik olunca katılmamazlık edemezdim doğrusu. 

1 Film - 3096 Gün


Avusturya'da yaşanmış gerçek bir kaçırma hikayesini konu alan bu filmi hassas bünyelere tavsiye etmiyorum. Küçücük bir çocuğun 8,5 yıl boyunca 4 metrekare bir yerde tutulması gibi akıllara zarar bir olayı anlatıyor.

İzlemesi zor ama kesinlikle beni etkileyen bir film oldu.


🦇    🦇

1 Şarkı - "Pretty Pimpin"




Geçenlerde izlediğim "Ben Ölmeden Önce" (Before I Fall) filminde keşfettiğim güzel bir parça "Pretty Pimpin". O günden beri de keyifle dinliyorum.

🦇  🦇

1 Kitap - "İskambil Kağıtlarının Esrarı" Jostein Gaarder


Bu ay okuduğum bir kitap olmasa da çok sevdiğim kitaplar listemde olduğu için yer vermek istedim "İskambil Kağıtlarının Esrarı"na... 
Bir arkadaşımın hediyesiydi ve "eminim çok beğeneceksin" demişti. Gerçekten de öyle oldu. 

Sizi iskambil kağıtlarının yaşadığı hayali bir dünyaya yolculuğa çıkartıyor ve hayata dair ufak detayları eğlenerek keşfetmenizi sağlıyor.


Siz de bu etkinliğe katılmaya ve keyifli bir liste yapmaya ne dersiniz?

16 yorum:

  1. üçünü de bilmiyodum oleeeeey yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sayende yeni şeyler keşfetmiş olacağım Deep.
      Teşekkürler

      Sil
  2. Aaa en kisa zamanda bende katılacağım 😊 filme yüreğim dayanmaz ama şarkıya ve kitaba bir bakacağım bende,teşekkür ederimm öneriler icin☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla film beni çok fazla etkiledi. Özellikle çocuğu olanlar için sanırım çok daha zor olur izlemesi.

      Ben de takipteyim o zaman :)

      Sil
  3. Hiçbirini duymamışım :). Şarkıyı dinliyorum şimdi :).

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Yorumlarınızı merak ediyorum şimdiden

      Sil
  5. Çok hoşuma gitti hemen yapıcağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper' Ben de bundan sonra her ay yapmaya çalışacağım.
      Ne güzel bir sürü yeni şey okuyacağız, dinleyeceğiz :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 💃💃
      Deep ve Gizem'e sevgilerle...

      Sil
  7. Ya harika bir etkinlik bu ay bende yapacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takipteyim o zaman.
      Merakla bekliyorum yazını

      Sil
  8. Bu başlığı her gördüğümde içim kıpır kıpır oluyor katılman beni çoook mutlu etti ♥ ♥ Filmi izleyebileceğimden pek emin değilim ama şarkı hareketli ve kitabın konusu da değişikmiş böyle öneriler çok güzel oluyor gerçekten :)) Teşekkürleeer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel etkinlik için ben teşekkür ederim.
      Sevgiler

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.