Karalamalarınız Ruh Halinizi Ele Veriyor - 1

Telefonla konuşurken, sıkıntılı geçen bir toplantıda ya da ders esnasında istemsizce yaptığınız karalamalarınızın psikolojinizi ele verdiğini biliyor muydunuz? Uzmanlara göre çizdiğimiz her şekil, bilinçaltımızı yansıtan bir ayna gibi. 

Bakalım hangi şekil ruh halinizle ilgili nasıl bir ipucu veriyor:




GÜNEŞ, AY
Neşeli ve romantik biri iş başında! Yaşamı hep güneşli yüzüyle gören, daima yıldızların peşinde koşan biri. Ufak tefek şeylerle ilgisi yoktur, o büyük projelerin adamıdır.





ÇÖP ADAM
Bu motifin arkasında bir dahinin olduğu kesin! Gerçi kendisini ön plana çıkarmaya çok eğilimli ama genel olarak çok iyi yürekli bir insan 





ORMAN, AĞAÇLAR
Güçlü ağaç gövdelerinin ardında güvensizlik var. Sürekli fikir ve pozisyon değiştiren bir insan! Her şeyden önce kararlı olmayı öğrenmesi lazım.



SURATLAR
Gözlem yeteneği gelişmiş, esprili bir kişi. İlişki kurma sanatını iyi bildiğinden çok sevilen bir insan. Ama yine de çevresindekilere karşı her zaman mesafeli.



ÇERÇEVELER
Telefonda konuştuğu kişi çok dikkatli. Konferanslardan yalnızca en önemli sayıları ve verileri not eder, sonra da kendine has düşünceler geliştirir. Çok mantıklı olduğu söylenemez.



ÖRÜMCEK AĞI
Bu kişi krizli bir dönem yaşıyor anlaşılan. Yaptığı karalamalar durumunu öyle güzel ele veriyor ki! Örümcek ağı, elinin kolunun bağlı olduğunu ifade ediyor ve şu an için herhangi bir kurtuluş yolu yok!




İÇİ DOLU HARFLER
Bu motifler bir düşünce adamına ait. Bir şeyi istediğinde açık ve net söyleyebiliyor. Çevresindekiler ona uymadıklarında hemen alınıp sert tepki veriyor.





ANLAMSIZ KARALAMALAR
Bu çizgiler, kişinin o anda güç bir konuşma yaptığını gösteriyor. Sert hatlı çizgiler, öfkeyi ve isteksizliği; yuvarlak ve yumuşak hatlı çizgiler ise keyifli bir ruh durumunu gösteriyor.



ZİNCİRLER
Prensipli ve düzenli bir kimse. Kaos onun için dayanılmaz bir şey. Dönüp dönüp hep aynı deseni çizmesi, iş yaşamında rutin bir dönem yaşadığının belirtisi ve bundan da kurtulmak istiyor.




GEOMETRİK ŞEKİLLER
Açık bir kafa, net bir düşünce sistemi. Çizen kişi sorunlarını mantıklı ve rasyonel bir şekilde dile getirme yeteneğine sahip. Tipik erkeksi diye tanımlanan bir karalama.


Karalamalarınız Ruh Halinizi Ele Veriyor - 2

10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Onu ayrıca aradım buldum. Açıklaması şöyle:

      İsim: Kendi ismini yazmak, dikkat çekmekten hoşlanmayı; başkasının adı ise aklın o kişiyle dolu olduğunu gösterir.

      Sil
  2. Anlamsız karalamalar bizim işimiz :). Çizdiklerimizin anlamlı olduğunu biliyordum ama hepsinin anlamını bilmiyordum. Çok güzel bir paylaşım, 1 yazıldığına göre yakında ikincisi gelecek merakla bekliyorum :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet geliyor. Çok uzun olmasın diye ikiye böldüm.
      Yani ne kadar doğrudur bilemem ama okuması keyifli en azından :p

      Sil
  3. Anlamsız karalamalar özellikle sert çizgili olanlar. Bazen de çerceveleme yaparım da yalnız mantıksız olduğunu kabul etmiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çerçeve ben de yapıyorum, özellikle önemli bir tarih ya da rakamsal bir şey olduğunda. Mantık kısmını artık kendimize göre değiştirebiliriz.

      Sevgiler

      Sil
  4. Bende hep ismimi yazarım :)) arada imza atarım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevabı hemeeen yukarıda 👆
      Sevgiler saygılar

      Sil
  5. Ben daire cok cizerim.Hatta sıkntıdan derste daire doluu defterim olurdu :) sonrada surat cizerdim dil cikaran 😁 ay cok begendim ben bunu elinize saglik 💕😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğendiğinize :)

      Sevgiler

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.