Pantene Durulanan Köpük Krem


Pantene'in yeni ürünü köpük kremi daha önce duymuştum ama tanışmak Denebunu'nun Mart kutusu sayesinde oldu.

Dahaçok saçlarımı yumuşatan ürünleri tercih ettiğim için Pantene, benim severek kullandığım markaların başında geliyor. Bu nedenle köpük kremini de denemek için fırsatı kaçırmadım.


Denebunu kutusunda bana çıkan seyahat boyu (50 ml.) "Onarıcı ve Koruyucu Bakım" çeşidiydi. 

Tıpkı saç köpüğü kullanır gibi uyguluyorsunuzsaçınıza. Kullanım şeklinde avuç içinizi dolduracak kadar ürünü saç  diplerinden uçlarına kadar yedirmeniz ve bir süre bekledikten sonra yıkamanız belirtiliyor.


Ancak ben saç kremini diplere sürmeyi pek tercih etmediğimden, kulak hizasının biraz yukarısından itibaren uyguladım. Saçlarım ürünü hemen emdi ve kolayca durulandı.

Sonrasında saçlarımda hissettiğim yumuşaklığı sevdim. Zaten Pantene'i sevme nedenlerimin başında da bu geliyor.

Köpük krem benden onay alınca, büyük boyunu almak için hemen Watsons'a koştum. Normalde kaç çeşidi var bilmiyorum ama ben 3 çeşidini bulabildim:


- Saç Dökülmelerine Karşı Koruma (ince telli saçlar için)
- Onarıcı ve Koruyucu Bakım (çabuk yağlanan saçlar için)
- Aqua Light (çabuk yağlanan saçlar için)

"Saçlarım ince telli değil, çabuk yağlanma gibi bir problemim de yok" diyerek hangisini seçmek gerektiğini düşünürken sonunda AquaLight'a karar kıldım. Acaba kalın telli saçlar için olanı henüz piyasaya sürülmedi mi?

Uzun lafın kısası gerek sürüm kolaylığı, gerek saçımı yumuşatması gerekse güzel kokusu ile ben Pantene Durulanmayan Köpük Kremleri sevdim. Watsons'tan 10 TL'ye aldığım bu ürünü siz de denemek isterseniz kozmetik mağazaları ve çoğu marketlerde bulabilirsiniz. (Seyahat boyları da ayrıca satılıyor. Denemek için ideal)


Herkese iyi haftalar!

10 yorum:

  1. 10 TL için gayet iyi bir ürün gibi görünüyor ama bu köpük tarzı ürünlerin durulanmasını ben pek sevemedim bir türlü ya durulanmamasına alıştım sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saçımda hiçbir kalıntı bırakmadı. Hatta çok kolay durulandığını söyleyebilirim. Fiyatı bence de uygun 💆

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bakarsın seriyi genişletirler. Belli mi olur ;)

      Sil
  3. Pantene Köpük Krem, bu ürünü not alayım. İlgimi çekti denemek istiyorum. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım memnun kalırsın. Sevgiler

      Sil
  4. bunun onarıcı olanını ben de dün aldım.Aslında benim kıvırcık ve gür saçlarım için miktar olarak çok yetersiz olacağını düşünüyorum ama yine de aldım.Neyse ki olumlu bir yorum gördüm de en azından denediğime pişman olmam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım memnun kalırsın kullanınca da çünkü malum herkes için farklı olabiliyor yorumlar

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.