Watsons Hawaiian Volcanic Ash Burun Bandı


Çoğumuzun cilt temizliği rutininde vardır burun temizleme bantları. Özellikle de karma ve yağlı cilde sahipseniz.

Ben şimdiye kadar hep Cettua'nın burun bantlarını kullandım, çok da memnundum. Cettua ürünlerini Gratis'ten alıyorum. Son alışverişimi Watsons'tan yapınca Watsons'ın bu ürününü denemek istedim.


Kullanımı diğer burun bantları ile rengi dışında (hafif kızılımsı) tamamen aynı, farkı içeriği. Hemen kısa bilgisini vereyim:

"Watsons Hawaiian Volcanic Ash Burun Temizleme Bandı içeriğindeki volkanik kül ile cildinizdeki kiri ve fazla yağı emerek uzaklaştırmaya yardımcı olur. Ayrıca içeriğindeki Hammelis ekstresi cildinizde ferah bir his uyandırmaya yardımcı olur."


Gelelim yorumlarıma... 
Öncelikle bu bandı uyguladıktan bir süre sonra cildimde bir yanma hissettim. Sanırım içeriğindeki volkanik kil nedeniyle. Benim için bir sıkıntı yaratmadı ama hassas ciltliler için ufak bir bilgi vermek istedim.

Çıkartma kısmında Cettua bandı kadar kolay çıkartamadım. Hatta bir kısmı sanki cildimde kaldı. Kalan yapışık kısımları ayrıca temizledim. 

Temizleme kısmına gelirsek yine yukarıdaki gibi bir yorum yapacağım, Cettua'nın daha başarılı olduğunu düşünüyorum. Sanki daha derin bir temizleme yapıyor diye düşünüyorum. Özetle benim cildim için sanırım Cettua daha doğru bir tercih olacak.



Siz Watsons Hawaiian Volcanic Ash Burun Bandını denediniz mi?
Sizin yorumunuz ne oldu?

2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.