Bitenler | Nisan


İncelemesini Watsons Hawaian Volcanic Ash Burun Bandı yazımda bulabileceğimiz bu ürün Cettua bantlarının yokluğunda imdadıma yetişti. Ama devamlı olarak kullanacağımı sanmam, Cettua'ya devam.

Clinique Rimel mini boy verildiği ve maalesef adı silindiği için yazamadım. Çok etkili olan bir rimel değildi ve çıkartması da resmen işkenceydi. Ama böyle çanta boyu ürünleri seviyorum. Hatta tüm markalara ürünlerin mini boyunu piyasaya sürmeleri için buradan çağrı yapıyorum. 

Moroccon Argan Saç Bakım Yağı yıllardır düzenli olarak kullandığım saç bakım ürünlerimden biri. Kuru ve yıpranmış saçlarınız varda sizin de denemenizi tavsiye ederim. Yurt dışına gidecek arkadaşlarınız varsa böyle minik boy bir yağ siparişi verebilirsiniz.

Parmex Nemlendirici Aseton  hemen her "Bitenler" yazımda yer alan vazgeçilmez ürünüm. Severek kullanıyorum.

8x4 Inspire Deodorant son zamanlarda kokusuna bayıldığım bir ürün. İçinde yer alan beyaz şeftali, nilüfer ve yasemin ile tam bir yaz kokusu. Oh miss!



Şampuan seçimlerinde elimin ilk gittiği markalardan biridir. Saçımı yumuşattığı ve nemlendirdiğini düşündüğüm için Pantene'i seviyorum. Mat ve Kırılgan Saçlar için olan bu şampuanı da beğendim. Eğer istediğiniz yumuşatmaysa Pantene'i denemenizi tavsiye ederim. Kokusu da bonusu :)

Yine "Bitenler" yazılarımın gediklilerinden biri. Rossman sayesinde tanışmış olduğum Fuss Wohl markasının avokadolu bu kremi ayakları yumuşacık yapıyor. Fiyatı da oldukça uygun, 6 tl civarı. Bakmanızı öneririm.

Bir Carrefour alışverişi sırasında almıştım bu Cecile ojeleri(41 & 42. Renkleri güzel, sürümü kolay. Kuruma da yapmadılar. Tekrar alabilirim.

Kim Vaseline Cacao nemlendirecilerinin kokusuna hasta değil ki? Bu da aynı kremin sprey versiyonu. Sürümü daha rahat. Özellikle deniz kenarında 2 fıs ile cildinizi nemlendirecek Vaseline Intensive Care Sprey Nemlendirici



Saç bakım ürünlerinde Toni&Guy severek kullandığım bir marka. Toni Guy'ın bu "Yeniden Yapılandırıcı Maske"si gerçekten saçlarıma iyi geldi diye düşünüyorum. Daha ayrıntılı okumak isterseniz şu yazıma göz atabilirsiniz.

Normalde sürekli kullandığım Maybelline 2'si 1 Arada'yı bulamayınca sepete attığım ve bu bahaneyle tanışmış olduğum bir ürün oldu Beauty Formulas Göz Makyaj Temizleyicisi. Yumuşak yapısını ve performansını çok beğendim. Gerçekten göz makyajını çıkartma konusunda son derece başarılı. Yeniden alabilirim.    

Isana Young Cilt Temizleme Mendilleri her Rossman alışverişimde sepete attığım bir ürün. İster ön makyaj temizliği için kullanabilir isterseniz de gün içinde cildinizde ferahlık hissetmek için tercih edebilirsiniz.Oldukça da bereketli bir ürün.

Watsons Pamuk (round puffs) yumuşacık dokusunu seviyorum. Watsons alışverişlerimde düzenli olarak aldığım ürünlerden biri.



Bu ay ürün bitirmede fena değilmişim :p 
Darısı artık diğer ayların başına

4 yorum:

  1. vaseline sprey kremden kesinlikle yaza girerken bir tane edinmeliyim...

    YanıtlaSil
  2. Tatil için inanılmaz pratik. Mutlaka at bavula

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. vaseline ve parmex aseton benim daimi favorilerim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, özellikle Parmex vazgeçilmezim 💖

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.