Bloğa "İzleyiciler" Butonu Nasıl Eklenir?

- Blog Aşkı -

Blog yazmak bir tutku çoğumuz için. Belki yazmak kendimizi iyi hissettirdiği için devamlı yazıyoruz. Bazen kendimizi anlatıyoruz bazen sevdiğimiz şeyleri... Biz blogger olarak harala hurala yazmaya devam ederken bir de yazdıklarımızı okuyanlar olduğunu bilmek fena mutlu ediyor bünyeyi.

Bu nedenle bir blog tasarımının olmazsa olmazıdır "İzleyiciler" eklentisi.
Bugün sevgili Ezgi'nin özel isteği üzerine (nam-ı diğer The Girl With The Curls) kolayca bu eklentiyi bloğumuza nasıl yerleştirebileceğimizi paylaşmak istiyorum.





Hemen blogger kullanıcı panelimize geliyor ve "Yerleşim" butonuna tıklıyoruz.



Uygun bulduğumuz kısımda yer alan "Gadget Ekle" yazısına tıklıyoruz.



Açılan pencereden "Diğer Gadgetlar" sekmesinde yer alan "İzleyiciler" eklentisini yanında bulunan + işaretine basarak bloğumuza ekliyoruz.



Şanslıysanız eklentiniz hemen çalışmaya başlıyor. Ancak benimkinde izleyiciler kısmı gözükmemişti. O durumda yine kullanıcı paneline gelip, "Ayarlar" kısmına geliyoruz. İlk alt kategori "Temel" kısmını seçiyoruz. 

"Başlık" satırındaki "Düzenle" linkine tıklıyoruz.Ve blog adımızın yanına bir harf ya da bir noktalama işareti ekliyoruz. (Örn: Sibelynkad ya da Sibelynka. gibi) "Kaydet" dedikten sonra sayfamızı yeniliyoruz. Ve tekrar buraya girip eklediğimiz fazla harf, noktalama işaretini siliyor, tekrar "Kaydet" tuşuna basıyoruz.

*Ekleme: O işe yaramazsa, blog adresi kısmına aynı işlemi uygulamayı deneyin.

Ve "İzleyiciler" eklentimiz kullanıma hazır!


19 yorum:

  1. Aaa dün ben Ezgi'nin blogunu keşfettim ve takip butonunu bulamadım diye yorum yazmıştım :). Artık var sanırım :). Çok güzel fotoğraflar paylaşıyor dimi :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel tesadüf olmuş:)
      Evet kesinlikle,çok güzel ve sıcak bir bloğu var. Kendisinin güzel bir yansıması bence değil mi?

      Sil
    2. Ne kadar kibarsınız. Çok teşekkürler güzel sözleriniz için..

      Sil
  2. Müthiş olmuş !! İlk fırsatta yapmalıyım. Benim isteğim olduğu için bunu yapman harika ve de çok mutlu oldum ..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım işine yarar. Biz de seni kolayca takip edebiliriz.

      Sevgiler

      Sil
    2. Anlatılan herşeyi yaptım. Sadece izleyiciler diye birşey gözüküyor şimdi, ama hiç bir şekilde tıklanmıyor. Acaba oldu mu ki?Bilmediğim için soruyorum, ne gibi bir etkisi oluyor bu yaptığımızın? Ay çok cahilim galiba bu konuda .

      Sil
    3. Blog adına harf ekleyip kaydetmeyi denedin mi?
      Öyle olmadıysa bir de blog adresine bir harf ekleyip kaydetmeyi dene. Ama sonra eski haline getirmeyi unutma

      Sil
    4. Denedim ama değişmedi. İzleyiciler eklendi siteye ama altında birşey gözükmüyor, öyle mi olmalı ? Mesela senin bloguna baktığım zaman sende de izleyiciler diye bir şey var ama altında bir şey göremiyorum. Kusura bakma çok sordum :/

      Sil
    5. Kontrol ettim ama izleyiciler gözüküyor bende. Acaba internet tarayıcından olabilir mi? Chrome'u dener misin bir de?

      İlk eklediğimde bende de boş gözüküyordu. Bir harf ekleyip sildim, o zaman gözükmeye başlamıştı.

      Sil
    6. Kontrol ettim şimdi bloğunu.
      İşlem tamamdır 👏

      Sil
    7. Ohhh be yaptım galiba :) Sebebi neymiş biliyor musun ? Adblock plus ve ghostery kullanıyorum. Onları iptal edince oldu. Tüm yardımların için çok teşekkürler :)

      Sil
    8. 👏👏
      Rica ederim.
      Bol izleyiciler dilerim cnm şimdiden. Sevgiler

      Sil
  3. Blogların birbirini takip etmesi ve yorum yazabilmesi için yeni yazıları bilmesi gerekir. Bu faydalı eklenti ile daha çok blog arkadaşı edinebilirsiniz. Güzel anlatım ve çözüm yolları için tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumun için

      Sil
  4. İzleyiciler eklentisi olmazsa olmazlarımızdan. :) Bilgilendirme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Ben teşekkür ederim:))

      Sil
  5. Dün bu yazını okuduktan sonra ben de Ezgi' yi merak edip bloğuna gittim ve çok beğendim. İyi ki yazdın Sibelynka :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok mutlu oldum.
      Bol bol izleyicisi olur umarım tatlı Ezgi'nin, ben de böylece vesile olmuş olurum ;p

      Sil
    2. Siz ne kadar içtensiniz. Çok teşekkürler :))

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.