Denedim : Schwarzkopf got2b Düzleştirici Sprey


Geçtiğimiz aylarda Watsons'tan aldığım ve oldukça şirin bir şişeye sahip Schwarzkopf got2b düzleştirici spreyden bahsetmek istiyorum bugün sizlere. Artık dibini gördüğüme göre ürün hakkındaki yorum yapmamın tam zamanı!

Saç şekillendirici ürünler kullanıyorsanız bu tarz ürünler mutlaka makyaj masanızda bulunuyordur zaten. İşte bu ürün de düz saçlar isteyenlerin dikkatini çekecek bir ürün. Pratik sprey tasarımı ile kullanması da oldukça rahat.



Öncelikle ürün ne vadediyormuş bir bakalım:

"4 gün boyunca inanılmayacak kadar düz saçlar mı?  got2b düzleştirici sprey ile hiç zor değil! Saç düzleştirici ve fön makinelerinin mükemmel partneri olacak bu sprey, özellikle ısı ile harekete geçen formülü ile 4 gün boyunca ya da bir sonraki yıkamaya kadar düz ve pürüzsüz saçlara kavuşturur.

Gelelim nasıl kullanılacağına:

got2b spreyi saçlarınız hafif nemliyken, iyice yedirerek uyguluyorsunuz . Daha sonra ister maşa ister fön makinesi ile şekillendirme işlemine geçebilirsiniz.

Kuaför fönlerinde saçınızda bir ışıltı ve pürüzsüzlük olur. Evet bu ürün, saçınızda işte o pürüzsüzlüğün oluşmasına yardımcı oluyor.



Orta uzunluktaki saçlarıma 3-4 fıs kullanıyorum, bu miktar yetiyor da artıyor bile. Ürünü iyice yedirip, şekillendirme öncesi kurutmaya dikkat ediyorum. Aksi taktirde saçların yağlı görünme riski var maalesef :(

Saçlarım kalın telli olmasına rağmen, bu düz görüntü ertesi gün de aynı şekilde kalıyor. Kalıcılık açısından ürünün başarılı olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.

12 yorum:

  1. hep gördüğüm ama bir türlü alıp kullanmadığım bir ürün, belkide saçımı çok düzleştirmediğimden ...ama aklımda olsun... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh o düzleştiriciler! Kullanmamak en iyisi ama kolaylık işte

      Sil
  2. Ben bu ürünü aklımda tutayım. Eskiden fönlü duran saçlarım artık fönlense bile tamamen düz durmaya devam etmiyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin çözüm istersen keratin botoxunu bir araştır derim

      Sil
  3. Bende hep bakıyordum bu ürüne iyice bilgi edinmiş olduk :) teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  4. ben de hep bakıp emin olmayanlardandım :) deneyeceğim artık

    YanıtlaSil
  5. Ben de düz saç sevenlerdenim çünkü saçım dalgalı. Olmayanı beğenmekte üstümüze yoktur. Denemekte yarar var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzse dalgalı, dalgalıysa düz saç peşindeyiz çok doğru :)
      Saçları doğal şekilli olanlar şanslı ne yapalım

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.