Dizilerdeki "Baharat" Karakterler

Diziler her ne kadar başrol oyuncuları üzerine kurulsa, hikayelerini güzelleştirenler genel olarak yardımcı karakterlerdir. Hatta kimi zaman bu yardımcı karakterler baş rolden daha önce çıkar ve bağımsızlıklarını ilan ederler. Bakınız: "Breaking Bad" - "Better Call Saul"

İşte ben de sevdiğim dizilerde yer alan bu "baharat" yani dizileri lezzetlendiren karakterleri listelemek istedim. Bakalım siz de bana katılacak mısınız...
John Stone - The Night Of

HBO'nun 8 bölümlük dizisi "The Night Of" suç  dizisi severler için güzel bir alternatif. Dizi Naz adındaki  karakter etrafında gelişse de bana göre dizinin favori karakteri Naz'ın avukatlığını üstelenen John. Kendine has tavırları, sürekli sandaletlerle gezmesi, kedi fobisi gibi nev-i şahsına münhasır bir karakter olan John dizinin en keyifli dakikalarına imza atan karakter.

(Dizi hakkında ayrıntılı yorumlarını okumak isterseniz buyrunuz : The Night Of)

Eli Gold - Good Wife

Dizi yorumlarında sürekli duyuyorsunuz muhtemelen "Good Wife" dizisini ne kadar sevdiğimi. Çünkü 7 sezon boyunca gözümü kırpmadan izlediğim ve bitince gerçekten çok üzüldüğüm dizilerden birisiydi. Mücadeleci ruhuyla Alicia, hepimizin hayran olduğu Diane Lockhart unutulur mu hiç? Ama dizinin en ilginç karakterlerinden biri kesinlikle Eli Gold'du. 

Sinir olduğum Peter Florrick'ın bu sadık, cin fikirli, zeki yardımcısı dizinin heyecan unsurunu artıran en önemli karakterdi.  

Joan Harris - Mad Men

1960'ların o zorlu dünyasında bir reklam ajansı. Tüm beyin takımının neredeyse erkeklerden oluştuğu bu ajansta kendisinden habersiz bir sinek dahi uçamaz. Güzelliği, zekası ve iş bitiriciliği ile Joan ukala adamımız Don Draper'ın bile saygısını kazanmıştı.

** Kendisinin "Suits"teki karşılığı da Donna'dır.

Louis Litt - Suits

"Suits"ten söz açılmışken - ki en sevdiğin dizilerden biridir- Louis Litt'i unutmak olmaz. Cool adamımız Harvey Specter ve güç timsali Jessica'nın arasında var olmaya çalışan Louis sevilesi-nefret edilesi bir karakter.

Kimi zaman oldukça duygusal ve üzülünesi olurken kimi zaman da her türlü fişfik işinin altından çıkmaktadır. Yine de seviyoruz kendisi, o olmazsa dizi bu kadar keyifli olmazdı çünkü :p

Negan - The Walking Dead

Ahh Negan! O meşhur kafa koparan beyzbol sopası ve acımasızlığı ile en nefret edilen dizi karakteri olmaya aday kendisi. Yavrum Rick ve Daryl, ondan çektiği kadar zombilerden bile çekmedi. Hele o insanı sinir eden joker gülümsemesi yok mu, izlerken bile çıldırtıyor insanı. Ama kabul edelim ki diziye müthiş bir aksiyon katıyor.
Bakalım kendisi ne zaman zombiler tarafından öpülecek

Crazy Eyes - Orange Is The New Black

Kocaman gözleriyle her an her olaya dalmaya hazır bu karakterimizin adı "Crazy Eyes". Parmaklıklar arkasında neler yaşandığını esprili bir dille anlatan "Orange Is The New Black" ülkemizde pek bilinmese de yurt dışında, özellikle Amerika'da oldukça takip edilen bir dizi. 

Dizinin en deli karakterlerinden olan Crazy Eyes, aynı zamanda izlemesi en eğlenceli olanlarından da biri.

Tyrion Lannister - Game of Thrones

7.sezonu deli gibi beklenen Game of Thrones'tan bahsetmeden geçmek olmazdı tabii. Ne John Snow ne de Khaleesi bence dizinin en özel ve en önemli karakteri Tyrion Lannister'dır efendim. Ki kendisi Lannister sülalesinin en aklı başında ve akıllı karakteri olma özelliğine de sahiptir.

Her ne kadar bu özellikleriyle aile içinde sevilmese de biz Game Of Thrones hayranları olarak onu her daim bağrımıza basmaya da hazır olduğumuzu belirtiriz! 🤴


Sizin de böyle "baharat" karakterleriniz var mı?
Şimdiden merak ettiğimi söyleyeyim 👁

20 yorum:

  1. "Baharat karakter" ne güzel bi ifade :)

    YanıtlaSil
  2. Baharat karakterler, süper gelmiş aklına asıl onlar lezzet veriyor değil mi? Bir Game of Thrones hastası olarak seninle aynı fikirdeyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Onlar olmazsa bu kadar aksiyonu kim yapacak değil mi?

      Game of Thrones FOREVAA!!!

      Sil
  3. Bu dizilerin hiçbirini izlemedim ama izlediğim Kore ve Japon dizilerinde özellikle kdrama da herkes ikinci adamı sever 😅 baharat karakter güzel bir tabir olmuş 👍 onlar tadı tuzu dizilerin 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç kore dizisi izlemedim. Acaba yeni başlayanlar için tavsiye edeceğin bir dizi var mı?
      💓 baharat karakterler

      Sil
    2. Ayy dur ne desem bilemedim şimdi 😅 hiç izlemediysen yanlış öneri ile soğutmak istemem seni 😅😅 seveni kadar sevmeyeni de çok çünkü :) ben döncem sana bekle beni 😉😊😊

      Sil
    3. Telden yazmaya calisiyorum ama siliniyor mu birşey oluyor kayboluyor...:( bu sefer sorunsuz bir şekilde yazarım umarım
      Ilk önerim mini dizi
      #White Christmas

      #Misaeng
      #Kill me Heal me

      Şimdilik bu kadar hoşuna gideceğini düşündüğüm dizileri yazmaya çalıştım :) eğer hoşuna giderse yeni öneriler ile gelirim gene ;)

      Sil
    4. Teşekkür ederim. Mutlaka göz atacağım.
      Sevgiler

      Sil
  4. How i meet your mother dizisinde Barney'e bayılıyorum. Ve Doctor Who dizisindeki Donna noble =D

    YanıtlaSil
  5. Barney "Baharatlar-2" yazimda olabilir bak :) Doctor Who'yu cok duydum ama izlemedim

    YanıtlaSil
  6. Bir de Leyla ile Mecnun daki İsmail Abi 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O dizinin de methini çok duydum ama izlemedim :(

      Sil
  7. Baharat karakter tabiri hoşuma gitti. Fringe dizisindeki Astrid tam da bu tabire en uygun karakterlerden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak Frindge'i unutmuşum. Ki çok sevdiğim bir diziydi.
      Benim dizideki favori karakterim Doktor Bishop'tı :)

      Sil
    2. Doktor Bishop benim de favori karakterim, Astrid onunla birlikte bir bütündü ama Bishop başrol olduğundan yazmadım. Yoksa Bishop'ın üzerine bir karakter mi var?

      Sil
    3. Kesinlikle! Bishop'sız aynı olmazdı.
      Devam etmediğine çok üzüldüğüm bir diziydi. Amerika'da beklenen ratingi alamamış gibi bir şeyler okumuştum. Bu kadar güzel bir dizinin sürmemesi kötü.

      Teşekkür ederim güzel yorumların için :)

      Sil
    4. Rica ederim ne demek. Daha 2 gün önce finalini izledim. Saatlerce bakakaldım, duraksadım, kendimi sorguladım. Ratingden ziyade senaryonun değişmesi izleyiciden çok eleştiri almış bu yüzden son sezonu aceleye getirmişler. Keşke devam etseydi.

      Sil
  8. Dediğin gibi bazı yan karakterler dizini başrolünden daha ilgi çekici oluyor. Bu gibi durumlarda ben diziyi değil, o oyuncunun olduğu sahneleri netten bulup izliyorum.

    "Baharat karakter" bu gibi oyuncuları ifade eden bir terim mi yoksa sen mi buldun merak ettim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen benim uydurmam :p
      Evet ben de kimi zaman yan oyuncuyu daha çok sevdiğim için takip edebiliyorum bir diziyi.

      Sevgiler

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.