Karalamalarınız Ruh Halinizi Ele Veriyor - 2

Ve devam ediyoruz:


SPİRALLER, DAİRELER
Psikologlara göre tipik kadınsı bir karalama. Onlar için yaşamda en önemli şey uyum ve güvendir. Bu çizgiler öte yandan, çizenin biraz düşünmeye ihtiyacı olduğunu da ele verir.




KALPLER
Çizen kişi ya körkütük aşıktır ya da çevresindekilere ufak flörtler başlatmaya her zaman hazırdır.






ÇİÇEKLER
Çizen kişi büyük baskı altında  ve bundan kurtulmaktan başka da bir isteği yok. Çiçek motifleri ile daha renkli bir ortam istediği mesajını yolluyor. Hayal dünyasını biraz daha serbest bırakmalı.




İMLA İŞARETLERİ
Soru işaretinin, ünlem, nokta, iki nokta... Bunların hepsi serinkanlı bir düşünce sisteminin belirtileri. Çizen kişi hep olayların gerisine bakar, çok da meraklıdır.





GÖZ, KAŞ, KİRPİK
Bunu çizen kişi, kendi kendini gözlemleme durumunda. Uzmanlara göre o sıralarda özeleştiri yapıyor ve belki de biraz huzursuz.





ÇİTLER, BARİKATLAR
Bu tarz çitler çizen kişi o anda kendi çevresinden kurtulmak istemektedir. Huzura ihtiyacı vardır ve çok yorgundur. Stresi kaleminin ucuna yansımıştır sanki.




HAYVAN ÇİZİMLERİ
Böylesine neşeli resimleri ancak keyfi yerinde bir insan çizebilir. Herkesi kucaklamaya, herkesle konuşup anlaşmaya hazır kişilik. Takım çalışmasına saygılı. Huzurlu bir iş ortamı onun için her şeyden önce geliyor.










SERT ÇİZGİLER
Sert çizgilerin arasında enerji yüklü bir insan saklı. Bunlar heyecanı, sorunların üstüne gitme azmini anlatıyor. Çizen kişi o anda krizli bir dönem yaşıyor olabilir. 




NOKTALARDAN OLUŞAN RESİMLER
Noktalar çok tedbirli bir kişilik yapısını ele veriyor. Ama artık bir adım öne çıkmaya, biraz daha atak olmaya kendini alıştırmalı. Ayrıca gereksiz yere kendine karşı bu denli eleştirel olmamalı. 


Karalamalarınız Ruh Halinizi Ele Veriyor - 1





10 yorum:

  1. Çiçek ve Göz,kaş,kirpik çiziyorum.^^Çiçeğin manası şaşırttı açıkçası,hele gözün ruh halimi ele vereceğini hiç düşünmezdim:))
    Bu arada "birtutamyaprak"ta ben oluyorum ,hangi bloğuma girdiysem o an oradan girince direk yazıyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz beni de şaşırtmıştı açıkçası. Ama düşününce mantıklı geliyor.
      * Tamamdır 👍

      Sil
  2. Çizdiğim şekillere bakılırsa doğruluk payı var bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kendimiz de sağlamasını yapabiliyoruz böylece değil mi?

      Sil
  3. Ben de sert çizgiler çiziyorum, kriiiiz :)))

    YanıtlaSil
  4. karalamalara hiç bu açıdan bakmamıştım

    YanıtlaSil
  5. Aradım taradım kendi karalama şeklimi bulamadım :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir kısmını yazdım, fazla uzun olmasın diye
      Ama Google'dan uzun versiyonu bulabilirsin

      Sevgiler

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.