Pazartesi Melodileri - 3


Geçtiğimiz hafta Chris Cornell'in ölüm haberi tüm müzik dünyasını kasıp kavurdu hatırlarsanız.
Yeni nesil için belki çok bilinen bir isim olmayabilir ama gençliği 90'lı yıllarda geçmiş olanlar ya da grunge-sevenler için  önemli müzisyenlerden biriydi.

Ben de Cornell'i çoğu kişi gibi Soundgarden zamanlarından "Black Hole Sun" ile tanıdım. Sonrasında kurduğu Audioslave ile aynı çizgide devam etti.

Ama benim için Chris Cornell'in en güzel albümleri solo albümleridir. Özellikle "Euphoria Morning" sadece Cornell'in değil bence dönemin en güzel albümlerinden de biridir. Onunla tanışmak isteyenler için güzel bir tercih olabilir.

Dünyanın en güzel 3 puslu sesinden birine "Moonchild" ile sonsuz vedamızı gönderelim öyleyse



"We're dreaming and we're real We're broken and we're healed Give in to what you feel over what you see"

4 yorum:

  1. Ben de çok üzüldüm ölüm haberini duyunca :(, keşke böyle gitmeseydi :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onu dinleyen, tanıyan herkese büyük bir şok oldu.
      Gitmeye karar verince kimse durduramıyor insanı demek ki :(

      Sil
  2. Vakit gelince sırada sevgide sona kalıyor malesef :( Allah rahmet eylesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef
      Artık şarkılarıyla hatırlayacağız Bay Cornell'i...

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.