The Body Shop Shimmer Waves Aydınlatıcı

Artık güneşe kavuşmaya yakın günlerdeyiz. Yaz demek güneş demek! Güneş demekse ışıldamak demek ⛱ Tabii yavaş yavaş makyaj çantamızı da yaza uygun hale getirmeye başladık. Fondötenler, kapatıcılar kaldırılıyor; ışıltılı allıklar, aydınlatıcılar ve parlatıcılar onların yerini alıyor.


İşte yaz mevsimine en yakışan ürünlerden birisi - bana göre Body Shop'un klasiklerinden de biri- Shimmer Waves Aydınlatıcı

Hem yanaklarınızda ışıltılı bir görünüm yaratmak için hem de gözlerinizde güneşin yansımasını belirginleştirmek için kullanabileceğiniz çok amaçlı bir ürün. 



Üründe 5 farklı ton var gördüğünüz üzere. İsterseniz teker teker uygulayabiliyor isterseniz karıştırarak daha yoğun bir görüntü elde edebiliyorsunuz. 

3 farklı tona sahip:
- Bronze
- Blush 
- Coral

Bende olan en koyu tonlara sahip olan "Bronze". Allık olarak da kullanmak istediğimden en koyu tonunu tercih ettim. Diğer renkleri çok daha ışıltı için tercih edilebilir diye düşünüyorum. Daha belli belirsiz bir duruşları var çünkü.



Özellikle yaz günlerine çok yakışan "sunkissed" makyaj için de mükemmel bir seçim "Shimmer Waves". İçindeki minik ışıltılarla cilde çok tatlı bir parlaklık, canlılık ve bronz bir görünüm veriyor. 


Oldukça uzun süre kullanabileceğiniz bu aydınlatıcı aynı zamanda çünkü tam 8,5 gram. Şeffaf plastik ambalajı güzel, kilit konusunda da herhangi bir sıkıntı yaşamadım. İçinde minik bir aynası da olsaymış süper olurmuş, tek eksiği bu bence.



Yaz ayının favori makyaj ürünlerimden biri kendisi. 
Bu yaz bol bol ışıldamak güzel olmaz mı siz ne düşünüyorsunuz? :)

6 yorum:

  1. Ben bugün yağmurda sırılsıklam olduğum için yaz hiç gelmeyecek diye düşünüyorum 😂 Güzel görünüyor denemek lazım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh demek sen de bendensin. Umarım kısa zamanda kavuşursun güneşli günlere. Yaz gibisi var mı?

      Sil
  2. güzel bir ürüne benziyor .. ben balmın aydınlatıcısını kullanıyorum ve memnunum ama bunu da denemek isterim ... sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Balm'ın kullandığım her ürününden çok memnun kaldım. Tahminim Mary Lou'dan bahsediyorsun. Benim de çok sevdiğim bir üründür.

      Sevgiler

      Sil
  3. Renkler çok güzelmiş bayıldım

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.