­čÖł Elektrik Alamad─▒─č─▒m Film Serileri ­čÖł

Bir film tutulduktan sonra hemen devam filmleri gelir. Bazen 3 filmle seri kapan─▒r bazen de 8 filmle kadar uzaaar gider bu seriler.

"Y├╝z├╝klerin Efendisi" ya da "Baba" gibi ├žok sevdi─čim seri filmlerin yan─▒nda hi├ž izlemeyi d├╝┼č├╝nmediklerim de var. Kimisi konusu y├╝z├╝nden kimiyse ba┼črol oyuncusundan dolay─▒ bana hi├ž ├žekici gelmiyor. 

Bakal─▒m ka├ž tanesinde ortak d├╝┼č├╝n├╝yoruz?

Harry Potter filmlerini hi├ž izlemedim. Konusunu ya da karakterleri de okudu─čum kadar─▒yla biliyorum. ├çok b├╝y├╝k bir hayran kitlesi olsa da pek bana hitap eden bir film de─čil diye d├╝┼č├╝n├╝yorum. Belki de biraz daha gen├žlere hitap etti─čini d├╝┼č├╝nd├╝─č├╝mden bilemedim...


Bu filmi izlememe sebebim kesinlikle Van Diesel'd─▒r. ─░zlemekten keyif ald─▒─č─▒m bir oyuncu de─čil kendisi. Bir de san─▒r─▒m arabalarla ilgilenenlere daha ├žok hitap etti─čini d├╝┼č├╝nd├╝─č├╝m i├žin. ├ç├╝nk├╝ bir yerden sonra s─▒k─▒c─▒ olma ihtimali var benim i├žin.


Van Diesel'─▒n tersine Robert Downey Jr. benim izlemekten m├╝thi┼č keyif ald─▒─č─▒m bir akt├Âr. "The Judge", "Zodiac", "Chaplin" gibi filmlerden sonra "Demir Adam"─▒ nas─▒l izleyebilirim bir s├Âyleyin bana?!?! 


"Yenilmezler" gibi "Fantastik D├Ârtl├╝" de bana fazlas─▒yla kar─▒┼č─▒k ve yorucu gelen bir seri. Yanl─▒┼č anla┼č─▒lmas─▒n ├žizgi roman uyarlamalar─▒n─▒ severim ama "Sin City" ya da "Men In Black" bana daha ├žok hitap ediyor.


Ben ki ├žocuklu─čumda Voltran izlemi┼č birisiyim!! Bu film de hi├ž ama hiii├ž "beni izle" demiyor. Belki g├Ârsel efektleri ilgi ├žekici olabilir ama 15 dakikadan fazla dayanaca─č─▒m─▒ sanmam. Sevenlerine sayg─▒lar...


Bu listedeki filmler aras─▒ndan birini izlemek zorundas─▒n deseler san─▒r─▒m "Wolverine"i se├žerim. Di─čerlerine oranla biraz daha izlenebilir benim i├žin. Hugh Jackman'in ba┼čar─▒l─▒ bir akt├Âr olmas─▒ ve bana "Freddy"i hat─▒rlatmas─▒ da buna bir etken tabii ki!


­čÖł­čÖë­čÖŐ

Biraz daha d├╝┼č├╝nsem bu listeye ekleyecek 3-5 film daha bulabilirim ama ilk akl─▒ma gelenler bunlar oldu.

Peki sizin "hi├ž izlemeyi d├╝┼č├╝nm├╝yorum" dedi─činiz filmler ya da seriler var m─▒?

23 yorum:

  1. Bende hi├ž birini izlemedim san─▒r─▒m bu tarz filmler bana da hitap etmiyor izlemek i├žin niyetlenmedim bile

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Evet, sen de bendensin ├Âyleyse :))

      Sil
  2. Harry serisinin ilk filmlerini izlesem de sonra devam etmedim.H─▒zl─▒ ve ├Âfkeli de ayn─▒ ┼čekilde ,fantastik d├Ârtl├╝ n├╝n ilk filmini izledim san─▒r─▒m,Transformes da .. yani serileri pek devam ettirememi┼čim ben­čśé­čśé Di─čerlerini hi├ž izlemedim,izleme iste─či de olu┼čmad─▒ bende nedense :)
    Bu arada ne g├╝zel header lerin var senin ├Âyle ­čśŹ ­čśŹ her girdi─čimde dikkatimi ├žekiyor ­čśŹ

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Fantastik filmleri sevsem de bunlarla y─▒ld─▒z─▒m bar─▒┼čmad─▒ bir t├╝rl├╝

      * Te┼čekk├╝r ederim g├╝zel yorumun i├žin. Ruh halime g├Âre header haz─▒rl─▒yorum desem :p

      Sil
  3. Demir adam hari├ž hemfikiriz.
    Ama y├╝z├╝klerin efendisinden de haz etmem,belki y─▒llar ├Âncesinden kitab─▒n─▒ okudu─čum i├žin ├žo─čunun aksine.
    Titanic,izlemedim ve asla izlemeyece─čim.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Hmmm "Y├╝z├╝klerin Efendisi" benim i├žin defalarca izlenecek bir seridir. Kitab─▒n etkisini filmde bulamad─▒n muhtemelen

      "Titanic" i├žin d├╝┼č├╝ncene kat─▒l─▒yorum. Ne filmi ne o b─▒kana kadar dinlemek zorunda kald─▒─čm─▒z ┼čark─▒s─▒n─▒ sevmi┼čtim. Iyykk

      Sil
  4. Digerlerini bilmem ama Harry Potter koca bir nesil b├╝y├╝tt├╝ ve o nesille birlikte kendi de b├╝y├╝d├╝. Bu y├╝zden ilk iki filmden sonrasi herkese hitap edebilir. Ayrica kitaplar─▒ filmden ├žok daha ayr─▒ bir d├╝nya, :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok seveni oldu─čunu biliyorum. Dedi─čin gibi onunla b├╝y├╝yen bir nesil var resmen :)

      Sevgiler

      Sil
  5. Harry Potter ile fast an furious filmlerinden y─▒llarca elektrik ald─▒m ben,o─člum sayesinde­čÖâ
    bir seri bu kadar kez izlenir mi ya?..izledik├že elinde olmadan insana bir hararet geliyor­čśä

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Eee k├╝├ž├╝k beyefendiler varsa evde, yapacak bir ┼čey yok! M─▒s─▒r patlat─▒l─▒p birlikte izlenecek tabii :p

      Sil
  6. Harry Potter benim de izlemeyi d├╝┼č├╝nmedi─čim bir film. Hi├ž de ilgimi ├žekmedi. Robert Downey Jr'─▒n Sherlock Holmes filmini ├Ânerebilirim sana. Ayr─▒ca Wolverine'in son filmi efsane. Daha ├Ânce ilgimi ├žekmemi┼čti ama son filmi harika geldi bana.

    Y├╝z├╝klerin Efendisi ve My Name is Khan benim izlemeyi d├╝┼č├╝nmedi─čim filmler.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Sherlock Holmes'u duydum, s─▒rf Jr. hatr─▒na izleyebilirim.
      Wolverine serisini hi├ž izlemeden son filmi izleyebilir miyim ki?

      Y├╝z├╝klerin Efendisini ben ├žok severim, defalarca izlemi┼čimdir. Khan de Hint sinemas─▒n─▒n g├╝zel ├Ârneklerinden biri. O zaman 3 Id─▒ots'u izlemeni tavsiye ederim.

      Sil
  7. Ne kadar da uyuyoruz ­čśÇ hepsinden nefret ediyorum.Birde t├╝rklerden ekleyeyim recep ivedikk ­čśÇ Tiksinecegimi d├╝snd├╝gm bir film oldugundan kapisini bile calmadim. ­čśÇ Ay bu headerinde cok g├╝zelmis bayildim bunada ­č弭蜜

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok te┼čekk├╝r ederim header i├žin :)

      Hi├ž izlemedin mi ─░vedik serisini? Benim ara ara g├╝ld├╝─č├╝m sahneler var. ├çok da k├Ât├╝ bulmuyorum a├ž─▒k├žas─▒.

      Sevgiler

      Sil
    2. ─░zleyemedim :) o yo─čun k─▒l tabakasini g├Âr├╝nce degistirmek geldi icimden.Birde agir k├╝f├╝rler iceriyor :) ben bakamadim :) sevgiler hayrli ramazanlar bide

      Sil
  8. Tamam hadi di─čerlerinde ge├žerli sebeplerin okey ama Demir Adam'─▒ izle ya o ukala bilmi┼č Robert Downey Jr. tav─▒rlar─▒ ├žok ho┼čtu :D Bende kendisini izlemekten b├╝y├╝k keyif ald─▒─č─▒m i├žin san─▒r─▒m seviyorum o filmi.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ahhh beni ├Âyle bir yerden vurdun ki! :p Bay─▒l─▒yorum o tav─▒rlar─▒na zaten
      Tamam Demir Adam'─▒ listeye al─▒m

      Sevgiler

      Sil
  9. Ben san─▒r─▒m ya┼č─▒mdan dolay─▒ hemen hemen hepsini ├žok severim ozellikle Harry Potter her yaz bir kere mutlaka izlerim :))

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. B├╝y├╝k bir Harry Potter hayran─▒ var kar┼č─▒mda galiba :p

      Sil
  10. Harry Potter'─▒n kitaplar─▒n─▒ okudu─čum i├žin filmlerini de izledim. Filmleri biraz ├žocuksu kalsa da kitaplar─▒ her ya┼ča hitap ediyor. Hatta ben birka├ž sene sonra b├╝t├╝n seriyi ba┼čtan okumay─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum :-)

    H─▒zl─▒ ve ├ľfkeli'yi ben de hi├ž izlemedim. Basit bir araba yar─▒┼č─▒ filmi gibi geldi─činden hi├ž ilgimi ├žekmiyor.

    ├çizgi-roman olsun ├žamurdan olsun dedi─čim i├žin di─čer serileri izledim. ├ľzellikle Marvel filmlerini ka├ž─▒rmamaya ├žal─▒┼č─▒yorum.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Hmmmm. B├Âylece Marvel'i de senin sayende ├Â─črenmi┼č oldum├ž

      Sil
  11. Hepsinin en az─▒ndan bir yada birka├ž filmini izledim. Harry Potter ve Wolverine serisini d─▒┼čar─▒da tutarak di─čerleri i├žin benzer g├Âr├╝┼člere sahibim. ├ľzellikle H─▒zl─▒ ve ├ľfkeli serisinin ├žok abart─▒ld─▒─č─▒n─▒ ve amac─▒ndan sapt─▒─č─▒n─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum. ─░lk filmleri g├╝zeldi ama art─▒k durmalar─▒ gerekiyor. G├Ârd├╝─č├╝mde yine mi bu film demekten alam─▒yorum kendimi. :D Seri filmleri ├žekici k─▒lan belirli bir hikaye ├╝zerine oturtulmalar─▒ bence, yoksa daldan dala atlayarak ├žekilen filmler pek ├žekici gelmiyor bana. Seri film dendi─činde benim i├žin ilk s─▒radaki film Godfather elbette, ├╝st├╝ne tan─▒m─▒yorum ┼čimdilik. :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. E─čer seri filmleri ticari y├Ânden d├╝┼č├╝n├╝l├╝yorsa hem ilk filmin b├╝y├╝s├╝n├╝ g├Ât├╝r├╝yor hem de izleyeni s─▒k─▒yor diye d├╝┼č├╝n├╝yorum. Ama ilk filmin miras─▒n─▒ devam ettirmek i├žin yap─▒l─▒yorsa, daha ba┼čar─▒l─▒ ┼čeyler ├ž─▒k─▒yor ortaya tabii. Buna en g├╝zel ├Ârneklerden biri de bahsetti─čin Baba serisi kesinlikle

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.