Mini Bitirme Projesi #ProjectPan


Geçtiğimiz aylarda pek çok bloggerın katıldığı "bir bitirme projesi" furyası vardı. Tabii ki ben de katılmıştım. Çünkü alıp alıp çekmecemize koyduğumuz ürünleri bu şekilde değerlendirme imkanı buluyoruz.

Ancak ben geçtiğimiz projelerde neyi yanlış yaptığımı buldum. Çok fazla ürün olunca, hem bitirmesi zor oluyor hem de bir süre sonra aynı şeyleri kullanmaktan sıkılıyorum. Bu nedenle eski projeleri resetledim ve yepyeni bir #projectpan'a başlıyorum. 

Bu sefer sepetimizde sadece 10 ürün var:

👄 8x4 Unity (bergamot, beyaz çay ve müge çiçeği) Deodorant: En kolay bitireceklerimden. 8x4'ün kullanmadığım çeşidi kalmadı sanırım :p

👄 Oriflame Very Me (peach me perfect) Aydınlatıcı: Doğal duruşunu ve kremsi yapısını seviyorum. Bu yaz sık sık elimin gideceği ürünlerden...

👄 w7 Prime Magic Baz: Havalar daha da ısınmadan bitirilecek ürünler arasında. Çünkü ben yazın cildime fondöten vs. kullanmayı hiç sevmiyorum.

👄 The Balm Stainiac Dudak & Yanak Renklendirici (beauty queen & homecoming queen): The Balm'ın kullandığım ürünleri arasında sevmediğim hiç olmadı. Bu renklendiricileri de sık kullandım hatta artık sonlarına geldiğim için projeye ekledim. Özellikle "beauty queen"in yanakta duruşunu çok seviyorum.

👄 Anna Sui "La Vie de Boheme" Parfüm: Bu fanfan şişeli parfümü bitirme çabalarım sonuç vermeye çok yakın! Bir aya kalmadan biter diye düşünüyorum.

👄 Flormar X10 Sculpting Rimel: Çok sevdiğimi söyleyemeyeceğim bu rimel de bir an önce bitirmek istediğim ürünlerden. Ben çok etkisini göremedim açıkçası.

👄 Pastel Lip & Cheek Color Stick: Seveni de sevmeyeni de çok olan bir ürün. Benim için orta karar.Yanımda ekstra allık, ruj taşımak istemediğimde minik makyaj çantama atıyorum. Yarıladım, onu da bu ay sonu bitirmiş olurum diye ümit ediyorum.

👄 Burt's Bees Mangolu Dudak Kremi: Ben yaz kış dudak kremi kullananlardanım. Bu nedenle elimin altında hep bir krem olur. Burt's Bee's de dibi görmek üzere. Bitince renklisini (tinted) almayı planlıyorum.

👄 Sephora Shimmer Allık & Aydınlatıcı: Shimmer ürünleri seviyorum. Bu ürün Sephora'nın makyaj setinden çıkmıştı. Dönüşümlü olarak The Body Shop Shimmer Waves ile birlikte kullanıyorum. Işıltısını çok seviyorum.


Haydi bakalım başlıyoruz!

13 yorum:

  1. Merhaba! :) Blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Sizide kendi bloguma beklerim,takip ederseniz mutlu olurum 💎 www.nurundelidolublogu.tk 💎

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz! Hemen geliyorum ziyarete

      Sil
  2. Yine mi değişti bu header :)))

    Yeni bloğum bu arkadaşım bilgin olsun,sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok valla 1 aydır aynı header. Değiştirmem yakındır ama :p
      Hayırlı olsun yeni bloğun. Birazdan uğruyorum.

      Sevgiler

      Sil
    2. Son bor aydan fazla mı oldu ne bi kaç kez farklı Header gördüm sanki..
      Teşekkür ederim canım sevgiler.

      Sil
  3. Yeni Pp'n hayırlı olsun, ben de çok ürünün getirdiği can sıkıntısı ve başarısızlığa katılıyorum. Yakında ben de başlayacağım fakat ürünleri oldukça azalttım ve baz ürünler seçtim ki makyajın keyfi kaçmasın. Başarılar!
    Sevgiler,
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Sana da şimdiden kolaylıklar diliyorum.
      Az ürün daha iyi kesinlikle. Diğer türlü özellikle renkli kozmetikleri bitirmek adeta bir işkence :(

      Sevgiler

      Sil
  4. Anna sui bu parfumunu ilk kez goruyorum asık oldum o nasil bi sisedir ❣😍

    YanıtlaSil
  5. Böyle bir proje bana da lazım. İndirimdeyken bir sürü ürün alıyorum. Sonra çekmecede son kullanma tarihleri geçiyor. Bu ürünleri en kısa zamanda bitirmen dileğiyle :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen başla derim. Ne kadar fazla ürün aldığımızı bu şekilde çok daha iyi alıyoruz.

      Teşekkürler, sevgiler

      Sil
  6. Hadi bakalım bitsin ki yerine yenileri gelsin...

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.