İzlemeyi Sevmediğim Oyuncular 😱

Geçtiğimiz günlerde paylaştığım "Elektrik Alamadığım Film Serileri" fikrinden yola çıkarak bu kez "Hoşlaşmadığım Oyuncular" adı altında yeni bir yazı hazırlamak istedim.

Filmleri seçerken yönetmen ve hikayenin yanında kadro da çok önemlidir. Hangimiz sevdiğimiz oyuncular var diye izlemedik ki bazı filmleri? Mesela bazı banko oyuncular vardır Robert De Niro ya da Meryl Streep gibi, kafadan "o varsa bu film izlenir" dedirtir insana.

İşte ben de afişte adını görünce biraz düşündüğüm, "acaba mı?" dediğim oyuncuları paylaşacağım. Bazıları için muhtemelen benimle aynı fikirde olduğunuzu düşünüyorum. Ve başlayalım:








- Kristen Stewart
Bir insan her filminde mi aynı donuk suratla oynar?!?! Ne bir mimik ne bir duygu hiç bir şey yok! "Alacakaranlık" serisinden beri oyunculukta aynı çizgiyi başarıyla devam ettiriyor. 
- Chris & Liam Hemsworth
Aslında bu madde Hemsworth kardeşlerin hepsini karşılıyor. Avustralya'nın bağrından kopup gelmiş bu yağız delüğanlılar, daha çok bu nedenden dolayı yönetmenlerin tercihi. Atletik vücutlarını da sıklıkla sergilemeyi pek seven bu bro'lar genç kız hayran avantajlarını iyi kullanıyorlar.
*En küçük kardeş Luke "Westworld"den dolayı torpillidir*

- Dakota Johnson
Bu kızı izlemek benim için resmen bir eziyet. "Grinin Tonları" serisinde donuk tavırları ve yüzünde hep yarı asılı duran o gülümseme-gülümsememesi ile bu listeye girme hakkı kazandı. Oyunculuğunun da oldukça vasat olduğunu düşünüyorum.  Tippi Hedren'in torunu ve Melanie Griffith & Don Johnson'ının biricik kızı olsa da bazı şeyler genetik geçmiyor demek ki!

- Adrian Brody
"Piyanist" filmi ile kendisini tüm dünyaya tanıtma fırsatı bulan Brody, bana her daim melankolik takılıyormuş gibi geliyor. Onu bu tarz filmlerde izlememizi nedeni belki biraz da budur. Ancak benim çok keyif alarak izlediğim oyunculardan biri olmadığını itiraf etmeliyim.

- Keira Knightly
Dönem filmlerinin biricik İngiliz gülü Keira Knightly bana hep, kabarık etekleri ve tüylü şapkası ile geziyormuş havası verir. Benim en sevdiğim filmi Marf Ruffalo ve Adam Levine'le oynadıkları "Begin Again"dir. Onun dışında öyle abartı oyunculuk sergilediği bir filmini hatırlamıyorum.

- Nicolas Cage
Aslında normalde Nicolas Cage çok severek izlediğim aktörlerden biriydi. "Birdie", "Face/Off", "City of Angels" filmleri defalarca izlenilesidir. Bu listeye girme sebebi ise son zamanlarda, sıkıcı ve sıradan filmlerde rol alması. Sanki hiç senaryo okumuyor, önüne gelen teklifi kabul ediyor gibi bir imajı çiziyor Mr.Cage. Bir an önce eskiye dönmesini ve bu listeden çıkmasını umut ediyorum🙏

- Megan Fox
Çok fazla bir şey yazmama gerek var mı bilemiyorum. Ama kendisi Hemsworth kardeşlerin dişi versiyonu. Yani "güzel kadın" kontenjanını doldurmak için uygun bir isim. İzleyici kitlesinin büyük bir kesimini de erkeklerin oluşturduğu bir gerçek. Zaten öyle çok da başarılı filmlerde oynadığını hatırlamıyorum. 

- Van Diesel
Sanırım tarz olarak bana hitap etmediği için bu listeye eklenen bir isimdir kendisi. Oyuncu olarak çok balon olduğunu düşünüyorum. Sanırım Schwarzenegger ve Stallone'dan boşalan yeri doldurduğu için...


💥

Biraz düşünsem bi 3-5 kişi daha ekleyebilirim sanırım 
bu listeye ama ilk aklıma gelenler bu isimler.
Peki sizin bu listeye ekleyeceğiniz isimler var mı?

35 yorum:

  1. Hiç düşünmemiştim böyle bir noktayı. Ama ilk aklıma gelen yapmacıklıkları göze çok batan, şımarık kız çocuğunu oynaması artık üzerinde çok iğreti duran bir kadın film oyuncusu geldi aklıma. hüğya avşar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmacık diyemem ama şımarıklık kesinlikle bir Hülya Avşar klasiği!

      Sil
  2. Keira Knightley ve Kristen Stewart için aynı şeyleri düşünüyoruz :). Begin Again benim de kendisine çok az sempati duyduğum filmidir gerçekten, bir liste bile yapmıştım sevmeme nedenleri diye :). Bir de her izlenilesi filmde olmasalar keşke. Valla bunlar yüzünden -1 ile başlıyorum filmlere :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de..
      Ama arada bir bozuk saatin de doğrusu göstermesi gibi güzel filmlerine denk geliyoruz işte

      Sil
  3. Ben de ne zamandır aynı listeyi yapmayı düşünüyordum, biliyor musun :)

    Kristin rol yapmıyor, tek bir tipi var her şeyde o oynuyor. Nasıl oyuncu diye seçilmiş bilmem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla çok ilginç şu kadını seven daha 1 kişiyle dahi karşılaşmadım.

      Sil
  4. Baştan ayağa katılıyorum. Hele cage konusunda tümüyle hem fikiriz.
    Colin Ferrel
    Russel crowe
    hiç düşünmeden al sana iki isim.
    Not: sinema söz konusu olunca anlaşıyoruz seninle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper ;)
      Crowe konusunda sana katılıyorum. Hiçbir zaman başarılı bulmadım oyunculuğunu. Colin Farrell yerine benim adayım da Ashton Kutcher

      İkinci liste yavaş yavaş oluşmaya başladı gibi gibi...

      Sil
  5. Şu ana kadar Kristen çok iyiydi ya diyen kimseyi duymadım. Keza Fox da öyle.

    Cage ortalama sanırım. Bir kısım oldukça beğeniyor bir kısım sevmiyor. Oyunculuğu iyi olmayan kişiler listesi çıksa aşağı yukarı seninki gibi olur. İyi iş çıkarmışsın 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Demek ki az çok aynı isimlerde anlaşıyormuşuz

      Sil
  6. Benim aklıma ilk mehmet ali erbil ve recep ivedik geldi. Şahan Gökbakarın kişiliğini çok sempatik bulurum ama recep ivedik karakterinden hiç hoşlanmıyorum,Mehmet Ali Erbil için diyecek lafım yok bile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehmet Ali Erbil'in belli bir tipte takılı kaldığını düşünüyorum. Belki daha farklı rollerde izleseydik kendisini oyunculuk gücünü daha iyi görebilirdik diye düşünüyorum.

      Recep İvedik'in bazı sahnelerine çok gülüyorum. Bence fazla ciddiye alındı İvedik konusu. Sonuçta komedi filmi, abartı olması normal.

      Sil
  7. Nicolas Cage hariç hepsine katılabilirim. Tabi bunlar amerikan pop küültürünün tüketilebilir oyuncuları ve etik olarakta yansımalarında bu var, kimisi seksi, kimisi güçlü, çekici falan ama hepsi tüketilebilir yani oyuncu değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nicolas Cage'i severim aslında. Kötü bir oyuncu diyemem. Ancak son dönemi için bu yorumu yaptım. Sanırım sinema sektörünün de iyi oyunculara olduğu kadar kötülerine de ihtiyacı var. Sonuçta toplumdaki her kesime seslenmek gerek değil mi?

      Sil
  8. Başlığı görür görmez aklıma Cage geldi ve burada da gördüm. Bana itici geliyor biraz ve ben de Face Off filminden biliyorum. Film bayağı efsaneydi.

    Adrien Brody'i de Pianist filminden biliyorum başka da filmini izlemedim. Gayet başarılı oynamıştı, acıklı roller yakışıyor galiba ona.

    Vin Diesel'e geleyim, sadece Hızlı ve Öfkeli filmlerini seyrettim başka bir numarası yok sadece "cool".

    Bunun dışında diğerlerini tanımıyorum ama Megan Fox gözümü ısırıyor gibi. Son olarak, izlemeyi sevmediğim kişi Andrew Scott. Sherlock dizisinden biliyorum. Çok itici ve sinir edici. Tüm kötü roller bu adam için yapılmış sanki. Birkaç filmden daha hatırlıyorum ama aklıma gelmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adrian Brody=Hüzün zaten bana göre.
      Andrew Scott'ı hiç izlemedim. Ama yorumundan sonra şöyle alıcı gözle bir bakayım kendisine

      Sil
  9. Kristin'i kimse mi sevmez :) ben de Türk bir oyuncu söyleyeyim Tuba Büyüküstün!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum sana. Zaten Stewart'ın Türkiye şubesi olabilir kendisi :p

      Sil
  10. Filmleri izlemeden önce yorumlara ve fragmana bakıyorum..Elektrik alırsam izliyorum. Denzel Washington, Aamir Khan gibi oyuncuları belki daha çok seviyorum ama sevmediğim pek yok. Bu listede katılabileceğim isim sanırım Adrian Brody olurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooooo Brody 3'e yükseldi. Sevindimmmm :)

      Sil
  11. Yabancı film izlerim ancak unutkan oldugumdan isimleri hic ögrenmeye calismam :) zor gelir bana o.keske bide türk ünlülerden bir liste yapsaydin.Merak etim simdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu okuduktan sonra süper bir fikir diye düşündüm ve listeyi hazırlamaya başladım bile :)

      Sil
  12. Listedekilerin hepsi tipitip :) Adrian Brody'i bir tek The Grand Budabest Hotel'de değişik bir rolde görmüştüm, ilgimi çekmişti. O da yönetmen sayesinde olmuştur sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bıyıklı ve Küçük Emrah kaşlıydı orada hatırladığım kadarıyla. Ne yaparsa yapsın ifade hep hüzünlü ama...

      Sil
  13. Tespitlerine aynen katılıyorum.Megan Fox'mu oyuncu mu ki kendisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha... Ben de onların yalancısıyımm p

      Sil
  14. Aynı şekilde izlemeyi sevmediğim oyuncular var. Senin listende Brody hariç diğer hepsinden -bir de Megan Fox hariç çünkü onu izleme fırsatım olmadı çok- ben de hoşlanmıyorum. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloggerlar olarak belli isimler üzerinde anlaşmışız gibi görünüyor. Ama listenin başı Bayan Stewart

      Sil
  15. Hepsine katılıyorum bir kişi hariç Van Diesel aksiyon sevdiğim için onu bir nebze seviyorum :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence çok zıt bir karakterle falan çıkıp herkesi şaşırtmalı. Tep tip rolden çıkması onun için de iyi olur diye düşünüyorum.

      Sevgiler

      Sil
  16. Aksiyon severler için beklenti bu şekilde :) oda bunun bilincinde ve parayı kazanmanın yolunu kolay yoldan bulmuş durumda aslında Evet katılıyorum Tek tip ama bu yapışmış durumda yaş itibari ile kaç yıl daha bu popileriteyi götürebilir ki oda bunun bilincinde olduğundan Aksiyon ve tek tipe odaklanıyor :))) F8 Çok iyidi yazacağım onuda tabi bu uyuşukluk benden giderse :))))))) Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  17. Brad Pit'i antipatik bulmaya başladım. Sanırım eşiyle birlikte çektikleri filmden sonra oluştu bu duygu. Azalmadan da devam ediyor.
    Kristen Stewart'ı sevip sevmediğimi düşünmemiştim hiç. Haziran sonunda bir filmi gelecek Türkiye'ye. Orada değişik bir oyunculuk sergileyebilir. Şans vermek lazım. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişik bir filmdi o hatırlıyorum. Çok büyük bir oyunculuk gücü yok ama o da yakışıklı kontenjanından girmişti Hollywood'a. Şimdi yeni bir filmi daha giriyor. Bakalım orada nasıl bulacağız.

      Sevgiler...

      Sil
  18. Keira Knightly'ye dönem filmlerini çok yakıştırıyorum. Oyunu olsaydım onun oynadığı tarzda filmlerde oynamak isterdim.

    Liam değil ama Chris Hemsworth'u severim. Belki ahım şahım bir oyunculuğu yok ama listedeki bazı isimlere bakış daha başarılı buluyorum.

    Diğer isimlere katılıyorum. İçlerinde en tahammül edemediğim ise Kristen Stewart. Bir de sevdiğim oyuncularla karşılıklı oynayınca iyice gıcık alıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemsworthlerş ayırt edemiyorum pek desem?:p
      Stewar'ı kim seviyor hala bulamadım.Resmen herkes itici buluyor.

      Sevgiler

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.