Yaz Mevsimini Sevmek İçin 6 Güzel Sebep

Haziran'ı da tam olarak yarıladık bugün. 
Okullar da kapandığı için şehirlerde  yavaş yavaş büyük kavimler göçü başladı. Herkes pılını pırtısını toplayıp denize kuma koşuyor ⛱  Bizim gibi mecburi kalanları da bolca köprü çilesi, yol çalışmaları ve yapış yapış nemli bir hava bekliyor. 

Peki o zaman ne yapmalı dedim ve yaz mevsimini neden sevdiğime dair sımsıcak bir yazı hazırladım. 
- Güneş Yansımalı Saçlar
Yaza parlak, ışıltılı saçları yakıştırıyorum hep. Bu yüzden kışın daha koyu kullandığım saç rengimi yazın daha açık tercih ediyorum. Genelde tüm saçımı boyatmak yerine uçlarına ombre uyguluyorum. Hem daha hareketli hem daha doğal bir renk oluyor. 

- Parmak Arası Terlikler
Sanırım çoğumuzun hafta sonu için resmi terlikleri :p İster elbise giy ister pantolon geçir ayağına çık dışarı. Hem rahat hem ferah! 

Bu arada erkeklerin parmak arası terlik giymesi eleştirilir falan ama ben hiç öyle düşünmüyorum. Hoş bir şort tişört kombiniyle gayet de şık durabiliyor.


- Karpuz
Ahhhhghghggh!! İşte yazın resmi yiyeceği. Tüm mevsim sadece karpuz-peynir yiyerek geçirebilirim. Zaten yazın en sevdiğim yanlarından biri de bu. Daha hafif (ve serin) bir yemek düzenine geçmek!

- Yeşil Keyif
Hafta sonları yeşile doymak her şeye bedel! İster yürüyüş yapın, ister bisiklete binin isterseniz çıkarın ayakkabıları ve uzanın çimlere. Elinizde bir de en sevdiğiniz kitap varsa değmeyin keyfinize! İstanbul'da yaşayabilmenin tek yolu artık sahiller. Yoksa artık nefes alamaz bir hale geleceğiz.


- Soda & Ayran
Ne soğuk kahveler ne meyve suları... Benim yazın favori içeceğim belli: Soda ayran

Hele içine bir iki yaprak da nane koydunuz mu tadına doyulmaz. Denemediyseniz mutlaka bir tadın derim.

- Hafif, Daha Hafif
Makyaj masaları yavaş yavaş ıssızlaşır yazın. Fondötenler, o ağır farlar, rujlar gider yerine parlatıcılar, aydınlatıcılar gelir. 

Zaten güneşin verdiği o sağlıklı & güzel görünüm var, daha fazla hiçbir şeye ihtiyaç yok. Hafif bir allık ve bir parlatıcı günlük makyajınız için fazlasıyla yeterli!


🌴☀🌊

Peki siz hangi mevsim insanısınız?

28 yorum:

  1. Karpuz Ahhhhghghggh!! 😂😂 Buz gibi karpuzu hiç biseye değişmem 🍉

    YanıtlaSil
  2. Kavun,limonata 😀 ay ne güzel seylerden bahsetmissin. Bende yazcılardanım. Yazın doğduğum için mi acaba 😀 cok güzel yaziydi eline saglk 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhtemelen ondan çünkü ben de yaz doğumluyum. Güneş bebekleriyiz biz :p

      Sil
  3. Karpuuuz :)

    Çok sıcak sevmem ben, yüzümün yanmış halini de sevmem. Ama dediğin gibi hiç makyaja ihtiyaç olmuyor.

    Gece ağustos böceği sesini severim bir de sallana sallana dondurmacıya gidip serinlemeyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bak ben bronzluk severim. Hafif sütlü kahve cilde, minik bir allık dokunuşu en sevdiğim görüntü.
      Ağustos böcekleriyle uyumak ne keyifli olur, hele bir de hamakta yıldızlar altında isen...

      Sil
  4. Yazıyı okurken hem içim ısındı hemde meyve ve içeceklerle serinledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Hahaha ne güzel olmuş öyleyse

      Sil
  5. Kış mevsimini severim aslında ben ama onun da bir karpuzu eksik o da olsa Yaz falan gerekmez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de karpuz 4 mevsim olmalı. Bu kadar beklememeliyiz değil mi ama?

      Sil
  6. Yazı seven çoktur da bu sene bir türlü gelemedi iki gün sıcak görsek üçüncü gün yağmur yağıyor maalesef :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunalırken de muhtemelern "ahh şu havalar biraz serinlese" falan diyeceğiz :p
      Bakalım...

      Sil
  7. ben galıba sonbaharcıyım yada ılkbahar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkbahar evet ana sonbaharda kendimi mutsuz hissediyorum. Güneş ışığının azalmasıyla ilgili bir durum sanırım

      Sil
  8. Yazı bir türlü ben sevemedim ama hep özlerim ama gelince de nedense hoşlanmam. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melankolik biri olma ihtimalin yüksek. Özellikle sonbaharı seviyorsan

      Sil
  9. Ben çalışmadığım, iki ay tatil yaptığım için seviyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim için de keyif yap lütfen 🕶👙🌊

      Sil
  10. Kaaaarrpuğğğz😂 Var mı senden daha güzeli? Var ama sen çok güzelsin☺️ Yeni keşfettim iyi ki keşfettim😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 🍉🍉
      Hoşgeldin,beni de mutlu ettin. Her zaman beklerim

      Sil
  11. Ben ağustos doğumluyum yani tam yaz çocuğuyum.Yaz demek güneş demek,güneş demek mutluluk demek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ağustos doğumluyum. Biz güneş çocuklarıyız.
      👯 Güneş çocuklarını topluyorum yavaş yavaş 👯

      Sil
  12. Ben kış severlerdenim. Havalar şu andaki gibi gitse hiçbir şey istemem çok sıcak da çekilmiyor anacım 😀 Ama güzel bir kavun yemeyi özledim😋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ne sıcak ne soğuk en güzeli bizi baymayacak & üşütmeyecek bir hava.
      Ama yine de deniz güneş kum gibi var mı yaaa!! 👙

      Sil
  13. Evet yazın en güzel özellikleri..
    Madalyonun tersi; Sahillerde adım atacak yer kalmaz, mangal dumanları, pişikler, sıkça terlemeler, göz kuruluğu azar... Sanırım ben de kış severlerdenim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhghghg! Bunları duyunca eve kaçasım geldi.
      Hele o sahildeki mangal dumanları!!!

      Sil
  14. Erkeklerin parmak arası terlik giymesini destekleyen bir elin parmaklarını geçmeyen kişilerden birisiniz 😉 Yaz iyi güzel de. Bir kaç gündür çektiğimiz şu cehennem sıcakları olmasa harika olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok fena cook:( Neyse yarindan sonra biraz dusecekmis sicakliklar

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.