Benzerliğin Bu Kadarı - İkizimsi Ünlüler

 Yakın zamanda yayınladığım "Hık Demiş Burnundan Düşmüş Ünlüler & Çocukları" gibi eğlenceli ve keyifle okunacak bir yazı hazırlamak istedim. "Ne yapsam ne yapsam" diye düşünürken, konuyu biraz daha genişletsem nasıl olur dedim ve bu sefer ortaya "İkizimsi Ünlüler" yazısı  çıktı.

Bakalım hangi unluler birbirinin kopyası:

jimmy fallon

Esra Erol - Lana Del Rey
Biri evlendirme programları kraliçesi diğeri hüzünlü şarkıların... Benzerlik gerçekten şaşırtıcı. Gerek renkleri gerek yüz hatları ile kardeş kontenjanından bile girebilirler.


jimmy fallon

Jamie Presley - Margot Robbie
Margot ortalarda gözükmezken biz Jamie Presley'i  "My Name Is Earl"ün çılgın Joy'u olarak izliyorduk. Sonra birden "Suicide Squad"ı izleyince "vayyy Joy'umuz geri döndü" demiştik ki gerçeği anladık. Valla azıcık boy farkını saymazsak birbirlerinin  dublörü bile olabilirler.



jimmy fallon

Javier Bardem - Jeffrey Dean Morgan
Her ikisi de kötü adam rollere çok yakışan 2 yağuşuhlu. Tabii ki Bardem ilk göz ağrımız ama Jeffrey D. Morgan da "The Walking Dead" dizisindeki nefret edilesi Negan karakteriyle harikalar yaratıyor.


jimmy fallon

Jennifer Connelly - Daniel Day Lewis
Farklı cinsten olabilirler ama bence ikiz bile olabilirlermiş. Aynı kalın siyah kaşlar, aynı renk gözler...Tek fark arada uzanan koca bir Atlantik Okyanusu...


jimmy fallon

Emina Sandal - Penelope Cruz
Ziynet Sali Jennifer Lopez'e benzeme çalışmalarını sürdüredursun, Emina Sandal görevini başarıyla tamamladı bile! Sadece fiziki görünüş olarak değil, verdiği pozlarla da İspanyol güzeli Cruz'dan ilham aldığı ortada.


jimmy fallon

Carey Mulligan - Michelle Williams
Bu 2 mini güzelin benzerliğinde en büyük pay o sarı pixie saçları. Herkese kolay kolay yakışmayacak bu saçlar onları Hollywood'un "şeker kızları" yaptı bile!


jimmy fallon

Elijah Wood - Daniel Radcliffe
"Harry Potter" hayranları "amma da yaptın ha" diyebilirler bana ama ben bu 2 oyuncuyu ilk bakista gercekten ayıramıyorum. Film afişlerinde bile isimlerini arama gereği duyuyorum.  Benden başka karıştıran varsa ses versin, çok içim rahatlayacak :p


jimmy fallon

Emily Blunt - Katy Perry - Zoey Deschanel
Ve listemizin üçüzleri. Beyaz ten, mavi göz ve koyu renk saçlar ile aynı filmde birbirleri yerine oynayabilir bu 3 isim. Benzerlik sizce de müthiş değil mi?


jimmy fallon

Helen Hunt - Leelee Sobieski
Yoo anne kız falan değiller, hatta uzaktan akraba bile değiller. Hunt'ın değişik yüz hatları yıllar sonra Leelee'de ortaya çıkmış adeta. 


jimmy fallon

Will Ferrell - Chad Smith
Ve belki de listenin en benzerleri. Biri komedi filmlerinin tanıdık ismi Will Ferrell diğeri de Red Hot Chili Peppers'ın bateristi. Benzerlik herkesin dikkatini çekince, ünlü talk showcu Jimmy Fallon bu 2 ismi programına konuk almis. (inanılmaz eğlenceli programları var Jimmy Fallon'ın bu arada)

jimmy fallon

Siz ayırt edebildiniz mi?

🕶️ 🕶️

Benim favorim Will & Chad ikilisi. 
Ya sizinki?

12 yorum:

  1. Evet en sondakiler en çok benziyorlar :) Bardem'le Morgan'ı da karıştırdığım olmuştur. Morgan Grace Anatomy de oynamıştı bir sezon, gayet tatlıydı orada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic izlemedim grace anatomy'i ama onun icin izleyebilirim :pp

      Sil
  2. Bazıları gerçekten çok benzer :) Zor inandım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insanlar cift yaratilirmis sozu bazen cok dogru

      Sil
  3. Ben de bazılarını çok benzettim ama bir kaç tanesini benzetemedim. Benzeyenler de anormal şekilde benziyor yanlız .:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen en cok kimleri benzettin merak ettim

      Sil
  4. Javier Bardem - Jeffrey Dean Morgan ve Carey Mulligan - Michelle Williams ikililerini ben de karıştırıyorum. Birbirlerinden ayırt edilmiyorlar.

    Yalnız Elijah Wood - Daniel Radcliffe yazmana şaşırdım. Sanırım Harry Potter ve Yüzüklerin Efendisi serilerini izlemedin. İzleseydin ikisini karıştırmayacak kadar tanırdın.

    Ben Richard Madden ve Sebastian Stan'i birbirlerine benzetiyorum. İkiz derecesinde olmasa da benziyorlar. Şöyle bir görsel buldum: https://68.media.tumblr.com/48f1fa716b399a1102b63b0eced1f59f/tumblr_nfamt0p0Rw1rv5m0eo1_400.jpg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harry Potter'ı izlemediğim hemen belli oluyor öyleyse :(
      Evet belki izlesem böyle düşünmeyebilirim ama çok benzetiyorum ikisini.

      * Linke baktım da hakikaten küçük kardeş deseler inanırım :)

      Sil
  5. ayyyy blunt, deschanel, sobieski, pek severiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emily Blunt çok da fırlama geliyor bana

      Sil
  6. Birçoğu benziyor gerçekten :) İlginç ve güzel bir post olmuş emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.