Dizi Yorum: Suits

Oh laa laaaa!! 
Dünyanın en "cool" avukatı Harvey Specter geri döndü! Nefesimizi tutmuş "Game of Thrones"u beklerken, izlemelere doyamadığım "Suits" de 7. sezonu ile merhaba dedi. 

Bittiğinde çok üzüldüğüm"The Good Wife", bu dizinin spin-off'u "The Good Fight" ve "Suits" ile fark ettim ki ben giderek bir "avukatlık" dizi fanatiği olma yolunda ilerliyorum. Hayır avukatlık ya da mahkemelerle uzaktan yakından alakam da yok ama! 

New York'un en başarılı avukatlık şirketlerinden birinde geçen "Suits" karmaşık dava dosyaları, karizmatik avukatları ve akıl sır ermeyen ayak oyunları ile bu türün en iyi örneklerinden biri.

Her şeyden önce Harvey Specter gibi GQ dergisine bile konuk olmuş bir avukattan bahsediyoruz lütfen yani! Siz henüz onunla tanışmadıysanız çok şey kaybediyorsunuz. Kendisi dünya üzerinde takım elbisenin en çok yakıştığı erkektir aynı zamanda efenimm 💖

Stajyer olarak başladığı kariyerine şirket ortağı olarak devam eden akıllı çocuk Mike Ross ve dizinin olmazsa olmaz karakteri tuhaf ama sevimli Loius Litt'i anmadan geçmek olmaz. 

Her ne kadar iyi anlaşıyor gibi görünseler de, bu üçlü arasında sular her zaman ısınmaya hazır.

Dizinin en az erkek karakterler kadar güçlü - hatta onlardan daha fazla - kadın karakterleri var:

Mesela tek başına firmayı çekip çeviren, bir orduya bedel Jessica Pearson, şirketin gözü, kulağı, beyni, her şeyi olan Donna ve sevgilisi Mike'ın izini takip eden ve basamakları yavaş yavaş çıkan stajyer avukat Rachel Zane  - ki kendisi gerçek hayatta Prens Harry'nin kız arkadaşı olarak kraliyet merdivenlerini tırmanmaya hazırlanıyor.

 Hemen her bölümde nefis şarkılarla kulaklarımıza bayram ettiren dizi, 7. sezonun ilk bölümünü de Amy Winehouse'un "Back To Basics"i ile kapatmış. Yüzümde kocaman bir gülümseme ile izlerken pek iyi geldi.

İlginç dava konuları, şirket içi çatışmalar ve bolca akıl oyunları ilginizi çekiyorsa doğru diziye geldiniz. 


Şimdiden keyifli seyirler!


16 yorum:

  1. Ah nasıl şaşırdım anlatamam... bahsettiğin dizileri ben de severek izlerdim, suits bittiğinde de boşlukta gibi oldum bir süre :))

    Ben dizinin tamamen bittiğini düşünmüştüm, hemen izlemeye başlayacağım. Haber verdiğin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın!! Bir Suits-sever daha :)
      O zaman daha bi mutlu oldum bu güzel haberi verdiğime.

      Keyifle izlemeler

      Sil
  2. Ben de bakayım bari, yazınız iştahımı kabarttı. :)

    YanıtlaSil
  3. Netflix te Turkce altyazi destegi yok ama yaaa.En azindan Almanya'da oyle Turkiye'de varmi bilmiyorum.Ama bakicam bende✌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. netflix'te Türkçe alt yazı var :) Almanya versiyonu farklı demek ki :)

      Sil
  4. çook güzel bir dizi :) 4. sezondayız henüz kız kardeşimle bu ara biraz ara vermiştik yazıyı görünce heyecanladım devam etmeliyiz hemeen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Harvey Specter kaçar mı?!?!

      Sil
  5. İzlememişim hiç, ben daha çok hastanede geçenler ve polisiyelere bakıyorum sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında sürükleyici. 1-2 bölümde anlarsın sevip sevmeyeceğini

      Sil
  6. Ayy ben bu diziyi nasıl kaçırmışım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman daha iyi. Koca bir 7 sezon var seni bekleyen.
      Ne güsseellll

      Sil
  7. Ben hala game of thrones'u bekliyorum :D

    YanıtlaSil
  8. Harvey'i izlemek zevk olsa da Mike karakterinden hoşlanmamıştım. Bu yüzden Suist'in sadece ilk sezonunu izledim. Belki ileride devam ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen sezonda Mike beni de deli etti açıkçası.
      Ama vakit bulursan devam etmeni öneririm. Çok şeyler oluyor çook :p

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.