Dizi Yorum: This Is Us


Eylül ayında açıklanacak Emmy ödülleri adaylarını geçenlerde paylaşmıştım. Aday olan dizilerin yarıdan fazlasını izlemediğimi görünce hemen bir program çıkardım kendime. Ve seanslarıma da "This Is Us" dizisiyle başladım.


"This Is Us" bu sene Altın Küre'de 3, Emmy ödüllerinde ise tam 8 adaylığa sahip bir drama. 18 bölüme sahip ilk sezon bitti. İkinci sezon ise tahminen eylül sonu gibi yeniden başlayacak. 


Dizinin merkez hikayesi anne baba ve çocuklardan oluşan çekirdek bir aile üzerinden şekilleniyor. Üçüzlerinden birini doğum sırasında kaybeden Jack ve Rebecca Pearson çifti, tam da o gün hastanede terk edilmiş siyahi bir bebeği görüyor. Onu bir nevi 3. çocukları olarak kabul ediyorlar ve hikayemizin temeli atılmış oluyor.


Açılışta 36. yaş günlerini kutlayan çocuklar Randall, Kate ve Kevin'in hayatlarına tanık oluyoruz. 

Randall çok başarılı ve mutlu bir ailesi olan bir iş adamı olmuş. Kevin hafif bir komedi dizisiyle ünlenmiş ama oyunculuk anlamında kendini kabul ettirmeye uğraşan bir aktör. Kate ise ikizi Kevin'in asistanlığını yapan ama fazla kilolarıyla başı dertte bir kadın.


Onları kendi kişisel dünyalarında tanımaya başladıktan sonra geriye dönüşlerle küçüklüklerine dönüyoruz. Jack ve Rebecca'nın gençliklerine hatta çocukluklarına gidiyoruz. Bu ailenin hayatlarına bir şekilde girmiş herkesi tanımaya başlıyoruz. 

Mesela Randall'ı terk eden babası William'la tanışıyoruz. Yıllar sonra kesişen hayatlarında, geçen seneleri telefi etme çabalarını izliyoruz. Ya da iki erkek kardeşin yıllar sonra birbirlerini uzattıkları zeytin dalını...


Farklı jenerasyonların birbirlerinin hayatını ne denli etkilediğini duygusal bir biçimde anlatan bir dizi "This Is Us".  Herşey hayatta olduğu gibi akıyor, iyisiyle kötüsüyle. Beki de bu yüzden ben diziyi çok gerçek buldum. Kimi zaman güldürüyor sizi kimi zamanda gözleriniz kızarana dek ağlatmayı başarıyor. 

Yalnızlık, umutsuzluk, dışlanmışlık, güven,sevgi, mücadele hemen her duygunun karşılığı var bu dizide...


Başrollerde ise Milo Ventimiglia (dizinin tartışmasız yıldızı bence), Mandy Moore (o güzel sesini de duyuyoruz), Sterling K.Brown, Chrissy Metz, Justin Hartley ve Ron Cephas Jones yer alıyor.

Süslemeden, hayatı her haliyle anlatan bu diziyi ben çok sevdim. Drama dizilerini seviyorsanız büyük ihtimalle "This Is Us"ı da seveceğinizi düşünüyorum. 


Herkese iyi seyirler!



24 yorum:

  1. Şimdiye kadar hiç dizi izlemedim. Çok şey mi kaçırdım acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhh o zaman o kadar güzel şeyler bekliyor ki seni:)
      Ben bir dizi delisi olarak izlemeni şiddetle tavsiye ederim tabii

      Sil
  2. İlk bölümünü çok beğenerek izledim aslında ama nedense devamını getiremedim, Leftovers'ın son sezonu başlamıştı, American Gods vardı, buna fırsat kalmadı. Aslında devam edebilirim, sayende hatırladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar güzel diziler var ki! Ben de seninle aynı kaderi paylaşıyorum. Hangisini ne zaman izlesem nasıl yapsam bilemiyorum :p

      Sil
  3. Bu dizi benim de merak ettiklerimden ama çok dramsa diye başlayamamıştım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ve gerçekçi bir hikayesi var. Ben beğendim ama karar vermen için 1 bölüm izlemelisin.

      Sil
  4. "Süslemeden, hayatı her haliyle anlatan" dizileri, filmleri çok severim. Bu güzel diziyi bulmama yardımcı olduğunuz için teşekkür ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman çok seveceksin kesinlikle!
      Yorumlarını bekliyorum

      Sil
  5. Çok sevimli bir diziye benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem güldüren hem ağlatan derler ya işte öyle bir dizi

      Sil
  6. Hiç duymamıştım biraz uzak kaldım yeni yapımlardan, izleyecek de dizi arıyorum aslında. Hem Emmy'e de adaysa ben bakayım buna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emmy sayfasına göz atabilirsin. Her türden dizi var, mutlaka biri seni çekecektir.

      Sil
  7. Kafa dağıtmalık güzel bir diziymiş hiç duymamıştım, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Dizi delisi 😂 Dizi izlemeyi sevdiğin o kadar çok belli oluyor ki. Yazılarını aşkla yazıyorsun. Bizde zevkle okuyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yorum bu! Çok teşekkür ederim.
      Film ve dizi deyince akan sular duruyor bende ;)

      Sil
  9. O kadar çok dizi var ki bazen bu kadar çok diziyi kim izliyor diyorum. Benim de takip ettiğim epeyce bir dizi var... Drama dizileri farklı yaşam kesitleri sunabilirse başarılı oluyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakit yetmiyor. Hala devam edenler var, izlemek istediklerim var. E arada filmler var. Nasıl yapsak da sığdırsak? :p

      Sil
  10. Çok duygusal bir diziymiş. Öyleyse tam benlik diyor ve başlıyorum! :)

    YanıtlaSil
  11. Başlamak için dizi bakıyordum.Orijinal bir konuya sahip bir dizi gibi görünüyor.Biz bakmalıyım.Öneri için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk bölümden anlarsın zaten sevip sevmeyeceğini.
      Keyifli seyirler

      Sil
  12. Bu diziyi izleme listeme almıştım, çok iyi oldu yazdığın. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel denk gelmiş öyleyse! Keyifle izlersin umarım.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.