Film Yorum: Saplantı (Unforgettable)


"Aşk bittiği zaman, delilik başlar"
İlk yönetmenlik denemesi ile karşımıza çıkan Denise Di Novi, bizi nasıl bir hikaye beklediğinin ipuçlarını  bu cümle ile veriyor. 

Oyuncu kadrosunda Katherine Heigl ve Rosario Dawson gibi tanınmış oyuncuların olduğu "Saplantı" adından da anlaşılacağı üzere, giderek tehlikeli boyutlara uzanan bir aşk üçgeni içinde geçiyor.


Sancılı giden bir evliliği sonlandırıp yeni kıza arkadaşı Julia ile yeni bir sayfa açmak isteyen David, hem iyi bir sevgili hem de iyi bir baba olmak için çabalayıp durmaktadır. Kızı Lily'i yeni birlikteliğine adapte etmek içi uğraşan David'in en büyük yardımcısı da kız arkadaşıdır.


Onlar bu dengeyi tutturmaya çabalayadursun, eski eş Tessa "sorumlu anne - cool eski eş" kıyafetini çıkartmaya pek de yanaşmaz. Aşırı kontrolcü tavrı ile önce kızı Lily'i boğmaya başlayan Tess'in bu hırsı, giderek çevresindekileri de yakacak bir ateşe dönecektir.

Bu arada güzel, anlayışlı kız arkadaş Julia'nın da geride bırakmak istediği şeyler zamanla ortaya çıkmaya başlayınca durumlar iyice içinden çıkılmaz bir hale gelir. 


Son derece bilindik bir senaryo ile karşımıza çıkan "Saplantı" asıl gücünü Katherine Heigl ve Rosario Dawson'un oyunculuklarından aşmaya çalışmış.

Dawson ortalamanın üzerinde bir performans sergilerken Hiegl'ın sürekli tekrara düşmesi ve benzer rolleri fark yaratmadan canlandırması beğenmediğim tarafı oldu filmin.


Senaristliğini Christina Hodson'ın yaptığı "Saplantı"da diğer rollerde  Geoff Stults, Isabella Kai Riceve Simon Kassianides yer alıyor.

Bilindik bir senaryo, vasat altı oyunculuklar ve tahmin edilebilir bir son...Yine de izlemek isteyenlere filmin IMDB puanının 4.7 olduğunu hatırlatarak "iyi seyirler" dilerim.




14 yorum:

  1. Fragmanlar bazen çok cezbedici olabiliyor. Bu filmi izlemek istiyordum ama şimdi seni okuyunca bana göre olmadığını fark ettim.
    Yorumuna sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok daha iyi örnekleri olan bir hikaye. Bu nedenle bana çok vasat geldi ama her zevke göre değişebilir bu yorum tabii

      Sil
  2. Rosario Dawson'u hep seksi bulmuşumdur ama oyunculuğu söz konusuysa pek bir şey beklemem açıkçası.Sırf bu performans için belki izleyebilirim,belki dediğiniz gibi olur ve şaşırtır beni ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beğeniyorum Dawson'ı. Burada da iyi performans çıkartmış. Çoğu kişi Hiegl'ı yıldız görse de benim oyum Dawson'dan yana

      Sil
  3. İsmi dikkatimi çekmişti ki yorumlarından sonra tühh dedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlersen yorumlarını paylaş mutlaka.

      Sevgiler

      Sil
  4. Bende fragmanını görmüştüm izlemekten vazgeçtim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka alternatif yoksa izlenebilir. Çok kötü diyemem ama oldukça vasat buldum ben.

      Sil
  5. İzleyeceğim desem, yalan söylemiş olurum. Yine de teşekkür ederim öneri için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir kaybın olmaz bence :)
      Ben teşekkür ederim ne demek

      Sil
  6. Filmi bilmem ama IMDB'de hiç bir şeyi beğenmeyen bir grup var galiba :) IMDB puanlarını hiç umursamıyorum ama, ben de film tavsiye ederken IMDB puanından bahsetmeden geçemiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben de ona göre karar vermiyorum. Ama dediğin gibi eklemeden de olmuyor.

      Sil
  7. Çok merak ettim filmi hemen izleyeceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi seyirler. Yorumlarını merak ediyorum.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.