Film Yorum: Zombi Ekspresi (Busanhaeng)


Hafta sonu bol aksiyonlu bir film izlemek isteyenler için güzel bir alternatif "Zombi Ekspresi" dün sinemalarımızda gösterime girdi.

Adından da anlaşılacağı üzere, özellikle zombi film & dizilerini sevenlerin büyük bir keyifle izleyeceği filmde tempo bir an olsun bile düşmüyor.


Filmin ana karakterleri bir baba-kız. 
Boşanma sonrası kendisiyle yaşamaya başlayan kızı Soo-an'ın doğum gününde tek bir dileği var: Başka bir şehirde, Busan'da yaşayan annesini görmeye gitmek.

Kızının bu isteğine kayıtsız kalamayan baba hemen Busan'a 2 tren bileti alır. 


Her şey yolunda gibi gözükürken aslında trende bulunanları büyük bir ölüm-kalım savaşı beklemektedir. Üstelik bu sadece trendekileri değil, dışarıdaki herkesi de ilgilendiren büyük bir mücadeledir.

Bir zombi filmi en az spoiler ile ancak bu kadar anlatılır sanırım :p


Başından sonunda dek aksiyon dolu, son derece etkileyici kaçış sahneleriyle dolu nefis bir film var karşımızda.

Özellikle "The Walking Dead" dizisini severlerin beğeneceği bir film diyebilirim. Ancak bu filmi izledikten sonra dizideki zombileri daha bir sevdim diyebilirim. Çünkü filmdeki zombiler hızda Usain Bolt'la yarışıyor adeta. Kaçış sahnelerindeki gerilim duble anlayacağınız ;p (Bir treni yakalama sahneleri var ki akıllara ziyan!!)


Yönetmenliğini Sang-ho Yeon'un yaptığı filmin baş rollerinde  Yoo Gong, Yu-mi Jung, Dong-seok Ma ve minik yıldız Su-an Kim yer alıyor. Filmin IMDB puanı ise 7.5

Ve bir de sürpriz haber: 2016 tarihli "Zombi Ekspresi"nin devam filmi çekimleri de geçtiğimiz şubat ayında başlamış. Seneye en az bunun kadar heyecanlı bir film izleyeceğiz anlaşılan.

Aksiyon ve özellikle zombi filmlerini sevenler bu filmi kaçırmasın derim! Herkese şimdiden iyi seyirler!


17 yorum:

  1. Devam filminin olduğunu bilmiyordum şu an şok ve mutluluğu bir arada yaşıyorum 💃
    Filmi netten izlemiştim burada gösterime gireceğini bilseydim birazcık daha beklerdim.Gerçekten son dakikaya kadar temponun düşmediği harika bir film.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de okuyunca çok sevindim. Daha çok zombi görecekmişiz o filmde heyoooo!

      Sil
  2. Çok merak ettim ya :) Usain Bolt olacak bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aksiyon seviyorsan beğeneceğini tahmin ediyorum.
      *Adamı biraz zorlasam Türk yapacakmışım. Teşekkürler düzeltmen için.

      Sil
  3. Fragmandan izlediğim kadarıyla Gong Yoo güzel iş çıkarmış gibi. Fragmanı çok fenaymış, izlerken nefesimi tuttum. Artık filmi izlerken kalpten giderim herhalde.

    Zombiler hızlı, tren hızlı, film hızlı... Dünya'da da çok beğenilmiş. Koreliler güzel film yapmış, devam etsinler böyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de Koreliler alınlarının akıyla çıkmışlar bu işte ;)

      Sil
  4. Bu filmi duymuştum..Zombi filmlerini seviyorum. The Walking Dead'i izliyorum. Oradaki zombiler mecburen yavaş tabii. Hızlı olsalar diziyi çekmesi daha zor olurdu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. WK'yi seviyorsan bu filmi beğenme olasılığın yüksek.
      Hızlı diyorum ama öyle böyle değil resmen karınca gibiler. İzlemen lazım

      Sil
  5. ben de çok önceden nette izlemiştim ve pek beğenmemiştim açıkçası. bi sürü saçmalık vardı dicem ama zaten zombi filmi di mi :)) fakat aksiyon açısından oldukça iyiydi ve tabii bazı duyguların fazlaca kullanılması açısından :) onun haricinde bir kez daha izlemem. ama devam filmi diyorsan, izlerim tabii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevkler ve renkler tartışılmaz derler ya çok doğru. Bu tarz filmleri sevenler arasından da çok beğenmeyen çıkacaktır bu filmi.

      Zombi filminde aksiyon yeterli bence :) Bakalım devam filmiyle ilgili ne zaman bilgi gelecek...

      Sil
  6. Bu aralar hiç sinemaya gitmek içimden gelmiyor. Eğer izlersem netten izlerim bu filmi.

    Hızlı koşan zombiler insana garip geliyor değil mi? Ben de World War Z filmindeki zombileri görünce garipsemiştim.

    Benim için en iyi zombi filmleri 28 Gün Sonra ve 28 Hafta Sonra. Komedi-zombi filmi olarak da Zombieland'ı severim. İzlemediysen tavsiyemdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 28 Gün Sonra çok güzeldi katılıyorum. Ama Zombieland'i izlemedim. Listeye ekliyorum hemen :)

      Sil
  7. Bayadır uzak kalmıştım zombilerden, izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba! Blog keşif etkinliği sayesinde sizinle tanıştım. :) Blogunuzu incelemek keyif verici. İlk gözüme çarpan ise çok merak ettiğim bu film oldu. Mutlaka izleyeceğim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz ne iyi ettiniz :)
      Ben de iadeyi ziyarete geliyorum mutlaka. O zaman görüşmek üzere diyelim mi?

      Sil
    2. Görüştük daha da fazla görüşürüz umarım :) Sevgiler...

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.