📽️ Kısa... Kısa... Kısa...📽️


Ruh Eşim (Cafe de Flore)
Fransız filmlerine olan ön yargımı giderek kırıyorum galiba. "Ruh Eşim" son 10 dakikasını resmen tüylerin diken diken izlediğim bir film oldu. Farklı zaman ve hayatlardaki hikayelerin bir yerde kesiştiği son derece etkileyici bir filmdi. Vanessa Paradis ve Helene Florent ne güzel oynamışlar öyle... Bir kere daha izleyebilirim.

Ya Aşksa (What If)
"Arkadaşlık aşka dönüşebilir mi?" sorusunun cevabını arayan keyifli, çıtır çerez bir film. Daniel Radcliffe ve Zoe Kazan'ın kimyasını maalesef birbirine uyduramadım. İzlemeseniz de olur diyeceğim filmlerden.

Middle Man
Tek hayali ünlü bir stand-up sanatçısı olmak olan bir muhasebeci. Las Vegas'a hayallerini gerçekleştirmeye giderken arabasına aldığı bir otostopçu ve ve bir anda içine düştüğü bir cinayet. İzlerken Coen Kardeşler çekse ne güzel bir film olurdu diye düşünmedim değil. Kara komedi severler için tavsiye...



Bakıcı (The Sitter)
Bu sene izlediğim en kötü film ödünü - daha kötüsüyle karşılaşıncaya dek- bu filme veriyorum. Kaybedenler kulübü üyesi bir gencin 3 tuhaf çocukla daha da tuhaf maceralarını anlatıyor. Tamamen zaman kaybı. 

Kapan (Fermat's Room)
Bir odaya kapatılan 4 matematikçinin hayatta kalma mücadelesini anlatan bir İspanyol filmi. Özellikle matematiğe ilgisi olanların dikkatini çekebileceğini düşünüyorum. 

12 Feet Deep
Su korkusu olanların ve klostrofobiklerin kesinlikle izlememesi gereken bir film. Gerçek bir olaydan esinlenen "12 Feet Deep" olimpik bir havuzun içinde kilitli kalmalarını anlatıyor. Sonuna dek merakla kendini izleten ve sizi gerim gerim gerecek bir film.


📽️ 📽️ 📽️

8 yorum:

  1. Bu yaz ben de Fransız filmlerini ısınıyorum gibi, bunu da izleyeceğim :)) What If'i ben de Daniel hatırına izlemiştim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yaz Fransız filmleri zamanı olmuş desene bizim için :p
      Ama Cafe de Flore'ü tavsiye ederim. Çok etkileyici bir film.

      Sil
  2. What If'i gördüm ama daha önce bu tarz filmler çok gördük sanki. O yüzden pek izlemek istemedim ama yine de hafif bir şeyler izlemek istersem bakarım, arada iyi oluyor :).

    Korku filmleri bende hiç yok zaten, kazara izlediklerim dışında :). Gerilim çok seviyorum ama :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "What If" izlesen de olur izlemesen de diyeceğim filmlerden. Çok daha eğlenceli örnekleri var bence.

      Bak gerilim seviyorsan "12 Feet Deep"i tavsiye ederim.

      Sil
  3. 12 Feet Deep filmini sürekli görüyorum hep de izleyeceğim diyorum ama izlemedim daha. Bu vesileyle tekrar hatırlamış oldum ve bu sefer izleyeceğim galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afişi falan da ilginç, dikkatini çekmiş olabilir.
      Güzel bir hafta sonu seçeneği olabilir. İyi seyirler şimdiden

      Sil
  4. Daniel Radcliffe bence romantik filme uymuyor, hiç öyle bir havası yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten ben de kendisinden pek haz etmem :p

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.