Kadın Sanılan Solistin Makus Kaderi



Oldu ki bu aralar "Sibelynka şöyle akıp gidecek, yumuşacık bir albüm tavsiye etsene" dediniz içinizden... Mesela tren ya da otobüs yolculuğunuzda kafanızı cama dayayıp dinleyeceğiniz ya da zor bir günü huzurla sonlandırmanıza yardım edecek türden. 

Evet işte tam da böyle bir albüm "Cigarettes After Sex"
İlk albümleriyle sadık bir hayran kitlesi oluşturan Texas'lı dreampop grubu "Cigarettes After Sex" geçtiğimiz aylarda, grupla aynı adı taşıyan ikinci albümlerini çıkardı. Androjen sesli solist Greg Gonzales (dinleyen çoğu kişi kendisini kadın zannediyormuş), yine en romantik şarkıları söylemeye devam ediyor.  

Bu albümün ilk albümden bir tık daha başarılı olduğunu söyleyebilirim kendi adıma. Dinlemeye başladıktan sonra ne zaman son parçaya gelmişsiniz anlamayacaksınız bile! 

Albümdeki tüm parçalar başarılı ama benim en sevdiklerim K., Sunsetz ve John Wayne oldu.


Henüz onlarla tanışmadıysanız şimdi tam zamanı! 

🎧 ................ 🎧

K.
Each Time You Fall In Love
Sunsetz
Apocalypse
Flash
Sweet
Opera House
Truly
John Wayne
Young & Dumb


Ve benim favorilerim:



18 yorum:

  1. Çok güzel bir ses, bir yerlere götürüyor dinlerken, çok sevdim.. Harikasın, iyi ki tanıştırdın. Sunsetz de güzel ama John Wayne bir ayrı güzelmiş, döndür döndür dinlerim ben :)
    Teşekkürü bir borç bilirim
    Kucak dolusu sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de en sevdiğim şarkı o oldu.
      Beğendiğine çok sevindim. Keyifle bol bol dinle :)

      Sil
  2. Çok sevdiğim bir grup :). Bir de ben böyle bir liste yapmıştım, ilgilenirsen :).

    http://onerimakinesi.blogspot.com/2016/04/abur-cubur-26.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar ilginç bir liste olmuş. Bazı isimleri duymadım, hemen dinliyorum.
      Teşekkürler sevgiler

      Sil
  3. Gün, bir ötekine evrilirken dinliyorum şu anda. Gayet iyi. Teşekkürler :) valla sen, öneri makinesi, ezgi ne güzel şeyler öneriyorsunuz... bravo gençlik ! diye haykırasım geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam da gecenin sessizliğine yakışan şarkılar...
      Güzel yorum için çok teşekkür ederim. Kesinlikle ben de harika müzikler keşfediyorum onlar sayesinde :)

      Sil
  4. Favorilerine talibim💟
    Arabada dinlenesi türden gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo süper! Keyifli dinlemeler öyleyse

      Sil
  5. Keşif etkinliği ile keşfettim bloğunuzu. Grubu bende severek dinliyorum. Hazır kadın sanılan solist demişken bir de erkek sanılan kadın şarkıcıdan bahsedelim. Belki duymuşsunuzdur Conchita Wurst. Heroes şarkısını çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldin:)
      Televizyonda görmüştüm, çok ilgi çekmişti bir aralar.
      Güzelmiş bur arada "Heroes" Sayende keşfetmiş oldum :)

      Sil
  6. takıntı derecesinde hastası oldugum grup =) tüm şarkılarını çok çok seviyorum =) eşif etkinliğinden geldim, sizi takibe aldım =) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar diyorsun! Gerçekten güzel şarkıları var.
      Hoşgeldin, ben de iade-i ziyarete geliyorum hemen :)

      Sil
  7. Çok güzel bir ses ya, kadın gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanı rahatlatıyor, sakinleştiriyor aynı zamanda

      Sil
  8. Sanırım ben de kadın sanırdım :D Şarkılarını çok beğendim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten çoğu kişi 4 erkek görünce şaşırıyormuş :)
      Ee ama şaşırılır gerçekten :P

      Sil
  9. Androjen fizik için kullanılır aslında,sesi tanımlamak için kullanıldığını ilk duyuyorum ama olmuş. Aynı makus kader Serdar Ortaç içinde geçerliydi önceleri.Yalnız john wayne isimli şarkı yazarak kaşınmış arkidiş:)
    Şimdi dinleyelim bakalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bilemedim, o kelimeyi kullandım. Mutlaka teknik bir adı vardır tabii.
      Serdar Ortaç bunun çok ekmeğini yedi bence.

      Bakalım beğenecek misin?

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.