­čôŻ️ K─▒sa... K─▒sa... K─▒sa...­čôŻ️


Osmanl─▒ Subay─▒ (The Ottoman Lieutenant)
Vasat bir hikaye ve vasat oyunculuklar... Asl─▒nda Ben Kingsley'den Michiel Huisman'a, Josh Hartnett'e tan─▒d─▒k oyuncular var. Ama izlemezseniz ├žok ┼čey kaybetmeyece─činiz filmlerden. 
G├╝zel taraf─▒ yok mu? Var! Oldu─ču her sahnede parlayan, oyunculu─čuyla y─▒llar─▒n Ben Kingsley'sini g├Âlgede b─▒rakan Haluk Bilginer. Onu seyretmek her zaman b├╝y├╝k keyif.

Ziyaret (The Visit)
M.Night Shymalan'─▒n 2015 tarihli filmi. Ele┼čtirmenlerden pek ge├žer not alamasa da ben be─čendi─čimi s├Âyleyebilirim. Hi├ž g├Ârmedikleri b├╝y├╝k anne ve b├╝y├╝k babas─▒n─▒ g├Ârmeye giden 2 ├žocu─čun hikayesini anlat─▒yor film. 
En dura─čan konudan bile nas─▒l gerilim ├ž─▒kart─▒l─▒r g├╝zel bir ├Ârnek sunmu┼č Shymalan. Baz─▒ sahnelerinde hafif bir z─▒plama durumu ya┼čad─▒─č─▒m─▒ belirteyim.

Kabak├ž─▒─č─▒n Hayat─▒ (Ma Vie de Courgette)
─░┼čte mendilsiz izlememeniz gereken bir animasyon. Kendisi ayn─▒ zamanda bu sene "En ─░yi Animasyon" dal─▒nda hem Alt─▒n K├╝re hem de Oscar aday─▒yd─▒. 
Yetimhanede ya┼čayan ve aile ├Âzlemine hasret bir grup ├žocu─čun i├ž d├╝nyalar─▒n─▒, ya┼čad─▒klar─▒n─▒ konu ediniyor. O kocaman g├Âzleriyle ekranda size bakarken duygulanmaman─▒z imkans─▒z. ─░zlemenizi tavsiye ederim, ├Âzellikle anime-severlere... 



Kral ─░├žin Hologram (A Hologram For The King)
Beklentisiz izledi─čim ama fena bulmad─▒─č─▒m bir Tom Hanks filmi. Arabistan'a i┼č yapmaya giden bir i┼č adam─▒n─▒n, farkl─▒ bir k├╝lt├╝re sanc─▒l─▒ uyum s├╝recini anlat─▒yor. Kimi sahnelerde ├žok g├╝ld├╝m, kimi sahnelerde ac─▒ ac─▒ g├╝l├╝msedim. Arabistan'─▒ biraz bat─▒l─▒ g├Âz├╝yle anlatmaya ├žal─▒┼čm─▒┼č film ama Hollywood'un i┼či bu de─čil mi "cilalamak".
Ve bence filmin y─▒ld─▒z─▒ Hanks'ten ├žok, f─▒rlama taksi ┼čof├Âr├╝ olmu┼č.

The Girl From The Song
M├╝zikle biraz olsun ilgilenler, ┼ču me┼čhur "Burning Man" festivalini duymu┼člard─▒r. ─░┼čte benim bu filmi izlememin nedeni de buydu. 2014 y─▒l─▒ndaki festival s─▒ras─▒nda ├žekilmi┼č. Konusu vasat, oyunculuklar berbat ama o atmosferi izlemek paha bi├žilmezdi. Kimbilir belki bir g├╝n! :p

Kedi
Kedi-severleri ├ž─▒ld─▒rtacak bir belgesel. Ceyda Torun ne g├╝zel d├╝┼č├╝nm├╝┼č de ─░stanbul'un kedilerini t├╝m d├╝nyaya tan─▒tacak b├Âyle g├╝zel bir proje yapm─▒┼č. T├╝m zamanlar─▒n en izlenen 3. belgeseli olan "Kedi"nin haklar─▒ YouTube taraf─▒ndan ├žoktan al─▒nm─▒┼č bile! S├╝resini birazc─▒k uzun bulsam da ka├ž─▒rmay─▒n izleyin derim.

22 yorum:

  1. Film yorumlar─▒n─▒z─▒ ilgiyle takip ediyorum bu gruptan ziyaret ilgimi ├žekti izleyece─čim te┼čekk├╝rler

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok te┼čekk├╝r ederim, her zaman beklerim :)
      Ben "Ziyaret"i ├╝rpertici buldum ama anla┼č─▒lan ele┼čtirmenler benim gibi d├╝┼č├╝nm├╝yor :p

      Sil
  2. Animasyonu, bol bol a─člamak ve ┼č├╝kretmek istedi─čim bir g├╝n izlicem :)

    Yan─▒tlaSil
  3. Bu b├Âl├╝m benim de ├žok ho┼čuma gidiyor.❤️️ Animasyon ilgimi ├žekti ama a─člamaya ba┼člay─▒nca duram─▒yorum ben ­čśş­čśş :))
    ├ľneriler i├žin te┼čekk├╝rler ✌️

    Yan─▒tlaSil
  4. Osmanl─▒ Subay─▒ adl─▒ filmi duymu┼čtum ama bu yorumun ard─▒ndan izlemem art─▒k. Ama Kedi adl─▒ belgesel ilgimi ├žekti, bakaca─č─▒m. Te┼čekk├╝rler...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. "Kedi"ye bay─▒laca─č─▒n─▒ ┼čimdiden s├Âyleyebilirim

      Sil
  5. G├╝zel olmu┼č k─▒sa k─▒sa. Bende ziyaret filmini merak ettim.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Yorumlar─▒n─▒ merak ediyorum. Bakal─▒m sen ne d├╝┼č├╝neceksin?
      Sevgiler

      Sil
  6. Çok güzel bir liste, hemen not aldım :)

    Yan─▒tlaSil
  7. T├╝rkiye ortakl─▒─č─▒yla yap─▒lan filmlerden g├╝zel bir tane yok mu acaba? Ve Kedi'yi izleyece─čim. :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. E┼čkiya'dan beri izledi─čim tek ba┼čar─▒l─▒ film "Kedi" diyebilirim. Maalesef bu konuda ├žok k─▒s─▒r─▒z.
      ─░yi seyirler :)

      Sil
  8. Kedi adl─▒ belgeseli not ald─▒m, izlemeye ├žal─▒┼čaca─č─▒m ilk f─▒rsatta. Kaleminize sa─čl─▒k. :)

    Yan─▒tlaSil
  9. Osmanl─▒ Subay─▒ hakk─▒nda bu kadar sert bir ele┼čtiri beklemiyordum. Ben fena bulmam─▒┼čt─▒m da :) Tom Hanks'in her filmi izlenir. Bu filmine de bir ara el atay─▒m. :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok k├Ât├╝ diyemem ama vasat bir filmdi bence. Daha etkileyici yap─▒labilirdi ├ž├╝nk├╝ senaryo buna ├žok m├╝sait bence.

      Tom Hanks'in filmi de─či┼čikti. ─░zlemesen kay─▒p diyemem ama ├ž─▒t─▒r ├žerezlik hafta sonu i├žin g├╝zel bir se├žim olabilir.

      Sil
  10. Kral ─░├žin Hologram araplar─▒ k├Ât├╝lemekten ├žok onlar─▒ bat─▒l─▒lar i├žin normalle┼čtirme amac─▒yla yap─▒lm─▒┼ča benzeyen film. Ama kesinlikle araplar─▒ k├Ât├╝lemek gibi bir derdi yok filmin. Tersine diyor ki, buras─▒ ├žok k├╝lt├╝rl├╝ bir ├╝lke, bat─▒l─▒ olarak gelip buraya yerle┼čsen ├žok da rahat ya┼čar, kabu─čunda kal─▒p yaymad─▒─č─▒n s├╝rece partiydi, i├žkiydi, bunlardan bile mahrum kalmadan devam eder gidersin. Arabistan senin gibiler i├žin bir f─▒rsatlar ├╝lkesi, her ┼čey geni┼č, ferah, trafik yok, deniz, tatil, g├╝ne┼č var, i┼č var. Kuralc─▒ g├Âr├╝nsek de sorun etme, adam yemiyoruz diyor.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Cilalamak derken tam da bunu anlatmaya ├žal─▒┼čm─▒┼čt─▒m zaten :)
      Suudi Arabistan for dummies gibi bir┼čey olmu┼č

      Sil
  11. Kabak├ž─▒─č─▒n Hayat─▒, ├žok sevdi─čim bir animasyon! ^_^ Bu payla┼č─▒m─▒nda bu filme rastlamak ├žok g├╝zel! :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Mutlaka izlenmeli dedi─čim animasyonlardan

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.