Mim: Yaz Abur Cuburu


Her daim keyifli, eğlenceli blogger Öneri Makinesi yine bol müzikli bir mim yapmış, göndermiş blogosfere....  Şu üzerimizdeki yaz rehavetini atmak için gerçekten de süper bir yol!  

Haydi bakalım başlayalım 🎼🎧


- Yazın çıkan, çok sevdiğin sanatçı/gruptan bir şarkı




Yakın zamanda yazısını da paylaştığım Nickelback'in "Feed The Machine" albümü. Çok sevdiğim bir grup diyemem ama albüm çıkardıklarını duyunca mutlaka göz attığım gruplardan biri diyebilirim. Ve bu da albüme adını veren "Feed The Machine"


- Bu yaz en yeni keşfin



Tamamen tesadüfen keşfettim bu İsviçreli şarkıcıyı. Aslında müzik dünyasında yeni bir ses değil ama benim için öyle oldu.

 Gayet kolay dinlenir, güzel şarkıları var. Bu şarkı da son albümü "Nichts Für Feiglinge"den...


- Bu yaz sürekli dinlediğin bir şarkı


Çok sevdiğim ve tatilde de sürekli dinlediğim grup Suede'in tüm albümü diyebilirim. Ayırt edemiyorum ama "Kids" albümün nispeten hareketli parçalarından biri...


- Bu yaz en çok duyduğun şarkı



Her yerde duymaktan bık-tımmmm bu şarkıyı. Tamam güzel, insana mutluluk veren bir melodisi var ama günde on yüz bin kere de dinlendir mi canımmm. Pffffff :(


- Bu yaz eski de olsa dinlemekten vazgeçemediğin bir şarkı 


Vanessa Paradis'in en güzel albümü. 2013 tarihli olmasına rağmen hala eskitemediğim albümlerden biri. Özellikle Fransızca şarkıları sevenler için dinlenmesi gereken albümlerden biri...


- Sence bu yazın en favori hiti


Bu kadın bu işi biliyor! Yazın nabzını tutan harika şarkılar yapıyor. Bu sene benim favori Türkçe parçam budur efendim


- Senin bu yazını anlatan bir şarkı




Mor ve Ötesi şarkıları sadece melodisi ile değil sözleri ile de farklıdır diğer şarkılardan. Anlayana sivrisinek saz misali her birinin farklı bir hikayesi vardır. "Uyan" da bunlardan biri. Bu sene sözleriyle sık sık aklımdan geçti. 

🤘 🤘 🤘

Ve "müzik mimi" yapmaktan keyif alacağını düşündüğüm 
bloggerları mimliyorum:


Ayrıca yapmak isteyen herkes bu mime davetlidir.

17 yorum:

  1. Ayy, ismimi de görünce yapmak şart oldu sanırımm :)
    İsviçreli başta olmak üzere keyifle dinledim hepsini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmak istersen merakla bekliyorum seçimlerini.
      Çok güzel değil mi Mia? Klibinde iş yok ama şarkı çok güzel

      Sil
  2. Öncelikle Mim için teşekkürler.💐 Bloğumda mim yapmayı tercih etmesem de Müzik adlı bölümümde deneyebilirim sanki bu mim'i :) Şu heryerde duymaktan bıktığın şarkıyı bi ara bende bıkana kadar dinlemiş olabilirim😁Ama şöyle bir durumda var ben şarkıları radyolarda keşfeden biriyim,sonradan popüler olduğunu öğreniyorum şarkının 😅 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl arzu edersen...
      Bıktığın şarkı kesin "Shape of You"dur. Game od Thrones'ta da karşıma çıkınca "Pes yani" dedim :p

      Sil
  3. Süper liste olmuş, bilmediklerimi dinliyorum şimdi :).

    Momentos ve Şuleyi beraber mimlemişiz bakalım neler çıkacak onlardan ve diğer mimli arkadaşlardan :).

    Shape of You da gerçekten her yerde olan şarkı. Dinlemiyordum zorla sevdirip tekrar bıktırdılar öyle diyeyim :).

    Blogosfer mi haha bayıldım :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya o kadar da dikkat etmeye çalıştım, senin mimlediklerini eklememeye. Kaçırmışım demek ki :o

      Ben de bu süper mimden çok keyif aldım. Beni de eklediğin için çok teşekkür ederim :))

      Sil
    2. Boşver baskı yaparız onlara iki kere mimlendiniz hadi yapın diye hahahaa :). Kötü blogger ben :). Şulecim Momentoscum seviyorum sizleri <3 :).

      Sil
  4. Suede'in o albümü inanılmaz. 2016'nın en iyileri arasına koymuştum. Hele ki Outsiders şarkısı. AHÖ konusunda da çok haklısın ayrıca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ahh dinlemelere doyamıyorum. Muhteşem!
      Valla Ayşe Hatun bence Türkiye'de dalında tek. Gerçekten çok başarılı parçalar yapıyor.

      Sil
  5. Aa mimlenmişim :) Uyan şarkısını çok severim Mor ve Ötesi'nin, bir de Bir Derdim Var'ına bayılırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İviit! :)
      MVO benim için çok özeldir. Her şarkısı güzel her şarkısı ayrı anlamlıdır.

      Sil
  6. Ayşe hatun,mvo ve vanesa paradis haricinde hepsi yeni benim için ama şu shape of you'yu da duymuşum işe bak.
    Benden geçmiş artık,eskilerde kaybolup kaldım. Eh müziği sadece radyo voyage ve radyo3 ten takip ediyorum ama gene de yapıcam.Pek sevilmeyeceği ve naftalin kokacağı aşikar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shape oh You'yu duymayanı dövüyorlar :)
      Valla benim için sıkıntı yok. Ne varsa eskilerde var diyen bir blogger olarak gayet memnun kalacağımı söyleyebilirim.

      Merakla bekliyorum naftalin kokulu listeni öyleyse

      Sil
  7. Sende de Ed Sheeran var gerçekten her yerde çalıyor bu adamın şarkıları :) Mor ve Ötesi 'nin bu şarkısını severim. Ne güzel liste yapmışsın. Bu mim sayesinde yeni şarkılar keşfediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha evet! İstisnasız her mim listesinde de var :p
      MVO çok çok sevdiğim bir grup. Onlarsız olmazdı.
      Teşekkürler ben de senin listeni keyifle dinledim. Özellikle "Creep" coverını

      Sil
  8. Senin ve Öneri Makinesi'nin müzik bilginize hayranım. Benim müzikle hiç alakam yoktur. Mim için çok teşekkür ederim ama bu yüzden yapamayacağım :-( Kişisel, film, dizi, kitap mimlerine her zaman varım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz ilgiliyiz galiba müzikle :))
      Tamamdır o zaman, bir başka mimde görüşürüz diyelim öyleyse

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.